Problem na servisu Teleray

mymoon

Zelenc'
16. okt 2015
1
0
1
Tablica Prestigio je že kupljena imela zadnjo vrstico displaya neodzivno.Pač tipična garancijska napaka.Zraven se je kaj kmalu okvarila še USB vtičnica.
Tablica je bila dostavljena v Teleray in po enem mesecu so mi z servisa poslali predračun za menjavo USB 110 evrov.Ker se je tablica še vedno lepo dala nafilat seveda nisem bil pripravljen dati dvakrat toliko kot stane v trgovini.navedeno je bilo da je display popravljen kot garancijsko popravilo.
Ko sem tablico danes prevzel sem opazil da niso naredili popolnoma nič koristnega.Zadnja menijska vrstica displaya še vedno ne dela in ni odzivna.Prej so naredili škodo saj so zašitno folijo nalimali tako da je spodaj polno mehurčkov,pa tudi po foliji je polno prask ki jih prej ni bilo.Zgornji del displaya,ki je še vedno sicer normalno odziven je v robu ali počen ali pa so not zračni mehurčki,kar so seveda naredili sami na servisu.
V zapisnik so napisali da so na display vidni močni učinki obrabe.Kaj jim ta butasta fraza pomeni mi ni jasno,ker je displej razen poči v zgornjem kotu,ki jo je naredil serviser zelo lep in gladek in se ne vidi prav nobena obraba,razen amatersko zlimane folije,ki bi jo enomesečni otrok lepše nalimal.Zgleda da so menjali samo folijo pa še to je zlimal enomesečni otrok,ki jo je strgal z neke druge ful stare in obrabljene tablice.
Tablico bom poslal nazaj na servis.Vprašanje pa je kako te barabe prisiliti da naredijo kar morajo?A tisti inspector res kaj naredi,ali je vse skupaj tako da je s takimi servisi garancija čist brez veze?
Sigurno pa ne kupim več nobene stvari katere serviser je telebanski teleray,ker če so oni serviserji pol je v resnici tako ali tako nimaš garancije namreč.
 
Nazadnje urejeno:

Lesicnik1

Zelenc'
6. nov 2015
2
0
1
Pozdravljeni
Tudi sam imam grenek okus okoli TeleRay-a.

Sem (bil) lastnik telefona Lumia 830 in sem ga pred dobirma dvema mesecoma (!) prvič poslal na servis zaradi rahlo utripajčega zaslona ob najnižji svetlosti. Telefon se je parkrat vozil sem in tja, kajti trdili so da so napako odpravili. Pred tednom nazaj sem ga pa poslal še zadnjič, vendar tokrat sem dodal moje kontaktne podatke in točna navodil kako priti do utripanja (ker zgleda so sami dovolj nesposobni za svojo lastno platformo) in so me včeraj celo poklicali in sem jim še glasovno razložil kako do napake.

Danes dobim SMS od Telekoma (preko njih sem uveljavlal celotno stvar), da so prejeli telefon iz servisa. (Poslal sem ga kot stvarno napako, z upanjem da bi odobrili vračilo kupnine). V takem primeru, če zavrnejo, prejem tudi list papirja, kjer je obrazložen razlog za zavrnitev.

Na tem listu piše da je utripanje zaslona poplnoma normalna stvar in da deluje po specifikacijah proizvajalca.
Slika lista:

Da seveda ne omenjam dejstva da so prekoračili 45 dnevni rok za dobrih par tednov.
 
Nazadnje urejeno:

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Saj so ti odgovorili. Kaj bi rad, vsake tri mesece nov telefon, s tem da hočeš na vsak način uveljavljati neke izmišljene stvarne napake?
evil.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
To pa res ni nobena napaka, ne vem kaj jim kradeš čas s tem.