Jest, se strinjam, pravim samo, da jim zaradi "monopola" zrastejo krila, mi ovčke pa nič. Saj ni važno, če nas hočejo nategnit za 0 al pa 1.000 evrov, gre bolj za princip. Na žalost nas večina reče, da s tem se pa že ne bom ukvarjal. Jebiga, če se jaz za vsako stvar prelomim, da naredim, kot mora biti, naj se še drugi, ko delajo nekaj zame. Ker mam sila hecen delovni urnik in delam doma, imam včasih dovolj časa, da komu zagrenim življenje, ker se do mene obnaša vehementno in vzvišeno, če me hoče samo za šuške nategnit, to čisto razumem, dvigne me, ko me hoče navaden serviser narediti za bebca in se proba iz mene norca delat. Konec koncev imam malo preveč šol in izkušenj, da me bo vsak jaz_bi_bil_pa_strokovnjak poslal vesla sisat.
Še enkrat, problem je arogantnost, vzvišenost in nategancija malih papkov. Da se razumemo, niti daleč niso vsi serviserji, pooblaščeni ali ne, tako, kje pa. Na take cvetke sem naletel pri Telerayu, Comtronu (comshop) in reklamacijah BigBanga.