Zaaj ne, če takrat, ko je na tesu, je dobre kvaliteteCitat:
Uporabnik Infernus pravi: Ne moreš za nov avto napisati, da je dobre kvalitete, če ne veš kaj bo čez 3, 5, 7, 10 let.
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Ker test to, a mogoče Test Volkswagen Golf 1.4 16V Comfortline iz številke 10/98? Na slikah kovinsko zlat?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zaaj ne, če takrat, ko je na tesu, je dobre kvaliteteCitat:
Uporabnik Infernus pravi: Ne moreš za nov avto napisati, da je dobre kvalitete, če ne veš kaj bo čez 3, 5, 7, 10 let.
Sicer pa: to zgodbo s testi straejših avtov smo probali, pa se praktično ni dalo dobit avtov. ALi so dilerji posodili avte, ki so jih pred tem praktično generalno na novo naredili, ali pa jih enostavno niso dali. Na pamet se pa pač ne da pisat.
Kljub temu pa naslednje leto na tem področju pripravljamo eno precej veliko novost. Ampak o te takrat, ko bo ...
Privat avtov nikoli ne jemljemo, ker je problem z zavarovajem in s tem, kaj se zgodi, če crkne + problem stroškov bencina.Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zaaj ne, če takrat, ko je na tesu, je dobre kvaliteteCitat:
Uporabnik Infernus pravi: Ne moreš za nov avto napisati, da je dobre kvalitete, če ne veš kaj bo čez 3, 5, 7, 10 let.
Sicer pa: to zgodbo s testi straejših avtov smo probali, pa se praktično ni dalo dobit avtov. ALi so dilerji posodili avte, ki so jih pred tem praktično generalno na novo naredili, ali pa jih enostavno niso dali. Na pamet se pa pač ne da pisat.
Kljub temu pa naslednje leto na tem področju pripravljamo eno precej veliko novost. Ampak o te takrat, ko bo ...
Mogoče bi morali poskusiti pri privat lastnikih, če bi posodili avto za nekaj dni, vi bi pa poskrbeli do takrat en drug voz pa še mogoče za kakšno kavo zraven. Saj verjetno bi se nekaj ljudi našlo, ki bi bili pripravljeni avto odstopiti za nekaj dni.
Sem javil naprej. Benady, hvala za bolj točen info.Citat:
Uporabnik ltd pravi:
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Ker test to, a mogoče Test Volkswagen Golf 1.4 16V Comfortline iz številke 10/98? Na slikah kovinsko zlat?
Točno ta! Upam, da ga bodo izbrskali iz arhiva in objavili.
Khm, kje si pa to pobral. Sicer se pa s tem strinjam, s POMEMBNIMI izjemami seveda.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1. Nasvet, da ne med dvem semaforjema pospešit do omejitve 70 na uro, če veš, da bo potem spet rdeča, je meni mimo. Pelje se čim bolj po omejitvah in konec. Torej pospešiš do 70, pa spet bremzaš. Zato, ker je za tabo morda nekdo, ki bi med semaforjema zavil desno, ker bi morda nekdo rad zamenjal CD, pa za to rabi čas ko stoji pred semaforjem ali pa se mu enostavno lušta tako vozit. Zakon mu to dovoljuje in ti mu tega ne smeš preprečevat.
Torej pač ker nekdo bolj svinja, lahko tudi še naprej svinjaš? Glede Kitajcev je pa morda malenkost etično problematično: namreč, mi smo tako svinjali, sedaj jim bi pa odrekali pravico do tega? Po moje bi morali na kakšen drugi način to urediti, s spodbudami morda.Citat:
2. kar se tiče kitajcev: gre le za to, da ti vsak naslednji avto plačaj precej več, ker so morali vanj vgraditi spet nove tehnologije za čistost izpuha, s katerimi pa vse skupaj pri vseh prodanih avtih dosežeš manj, kot bi dosegel, če zaprejo par svinjskih tovarn na kitajskem (ali namesto domačih termoelektrarn zalaufaš še eno nuklearko). To pa je bedarija in skubljenje voznikov, ker pač politiki vedo, da se jih da skubit ker je avto nujna stvar, kitajcem (recimo) se pa ne upajo zamerit. In te zgodbe mi ne podpiramo.
Se strinjam, da to ni isto. Vendar, če ti povem po pravici niti nisem pogledal, kdo je podpisal članek. Meni je bil članek o Touaregu zanimivo napisan, isto velja za test Abarta 500. Zraven pa lepe slikce. Oba testa v isti številki.Citat:
3. Test? Malo so se peljali z avtom, če sploh. Nekateri (ne trdim, da je bil v tem primeru to Avto klub) imajo namreč navado, da kupijo tuj članek, potem pa podpišejo svojega novinarja. Približno tako, kot da bi v AM vtise z vožnje s tistem Golfom s sredinskim motorjem in 600+ konji (je bil objavljen v PBY z originalnim podpisom avtorja) prodali kot test in bi se jaz spodaj podpisal. Kar je pri nas na testu, je bilo pri nas, načeloma za 2 tedna, zmerjeno, poslikano in šlo skozi roke več voznikov. Drugače pač ni test in se ne podpisujemo spodaj.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...Morda je pa AM ravno zato edina avto revija pri nas, ki se upa objaviti svoje revidirane prodajne številke (torej potrjene od zunanje revizorske hiše)???
Eno pitanjce: a si razmišljal v smer, koliko CO2 in ostalega sranja je izpuščeno v zrak pri izdelavi novega avtomobila?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Samo glede 2 in 3:
Sorry, ampak bedarija je vlagat denar tja, kjer je najmanj efekta. L+Če emisije vseh prihahajočih avtov zmanjšaš za 50%, nisi naredil nič, ker so že sedaj tako miniminiminimalne.
Če že, je treba enostavno prepovedat močno obdavičit pri registraciji stare, svinjske, pa je. Vpliv bi bil ogromen. Popolnoma nefer je po žepu udarit nekoga, ki je šel kupit nov avto ki je že tako čist, ker je Euro4 in mu ga naredit še dražjega z EURO5, po drugi strani pa lahko 10 let stare kante v zrak mečejo karkoli. Se pač dajatve ob registraciji vežejo kar neposredno na rezultat pri meritvah (vseh, ne le CO2) plinov, in to eksponentno.
Glej, se strinjam, da je bolj vložit denar nekam, kjer je možno doseči večje učinke in se strinjam, da so avto že precej čisti. Ampak, samo pizdenje in zavračanje prispevka (dejanskega, namreč avto bi bil še čistejši, a ne?) pač ni način kako se k temu pristopi. In ''svetniški'' pristop, to je bullshit, mi se pa ne gremo tega. Ne me smejat no. Recimo, en način bi bil, katerega si omenil, da pač avtomobili oz. stvari prodane v Evropi morajo biti narejene po ustreznih ekoloških standardih. In to bi prisililo Kitajce v vlaganja v to smer. ''Rahla politična'' težava tukaj je, da bi se stvari iz Kitajske podražile. To pa se mi zdi, da politikom (sploh pa USA, kjer je večina stvari že kitajskih), ni ravno po godu. Pač življenski standard in podoben bullshit.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ampak od vsega tega je bolje začet tam, kjer je največja svinjarija. Kirajci so dober primer. In čisto vseeno mi je, da smo mi to nekolč lahko počeli. Sedaj so drugi časi in če hočejo biti del trga, naj se prilagodijo (takoj, ne čez 10 let) sedanjim standardom. Ne morejo? Tough luck ...
No, sicer si zapeljal v zanimivo stran. Ti bo pa ta ovčka, katera pade na PR hvalisanje postavila eno vprašanjeCitat:
Glede 3 pa: Testa? Sorry, po naših standardih ne. Drugače lahko tudi mi vržemo stran za 15.000€ merilne opreme, pa se z avtom zapljemo en krogi in iz prospektov prepišemo PR hvalisanje. Easy job, če te berejo ljudje, ki so dovolj butasti, da padejo na te finte. Ovčke, skratka.
Ampak bralci AM-ja, po njihovih odzivih sodeč, cenijo resno delo. In zato delamo, kot delamo, pa čeprav zato zgobimo kakega občasnega bralca, ki pada na "test v 15 minutah prevajanja" finte.
Saj si verjetno že slišal tisto o glavni na vasi? Ne omalovažujem vaših dosežkov, ampak včasih malce skromnosti vseeno ne škodi. Ko pa boste recimo dosegli še kaj na kakšnem širšem prostoru, bi se pa morda lahko bolj upravičeno širokoustili.Citat:
Morda imamo pa ravno zato No1 branost (ki še raste) med avtomobilskimi revijami v SLO (NRB, torej nacionalna raziskava branosti, pravi, da imamo slabih 80 tisoč na številko, konkurenca pa okoli 45 tisoč).
Seveda. AMpak dokler država spodbuja nakup novega avta in si izmišlja veno nove eko norme (na podlagi katerih v večini držav plačuješ takso ob nakupu/registraciji), je to iluzorno pričakovat. Če ne kupiš novega avta te tepejo, če ga kupiš, je vedno dražji zaradi nvih standardov. Ne bi bilo bolje recimo rečt EURO4 in nato 15 let nobenih sprememb, pa se raje potrudit, da pridejo stare kante na ta nivo, novih pa ne menjat? Čas, denar in energijo pa ponucat drugje?Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Eno pitanjce: a si razmišljal v smer, koliko CO2 in ostalega sranja je izpuščeno v zrak pri izdelavi novega avtomobila?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Samo glede 2 in 3:
Sorry, ampak bedarija je vlagat denar tja, kjer je najmanj efekta. L+Če emisije vseh prihahajočih avtov zmanjšaš za 50%, nisi naredil nič, ker so že sedaj tako miniminiminimalne.
Če že, je treba enostavno prepovedat močno obdavičit pri registraciji stare, svinjske, pa je. Vpliv bi bil ogromen. Popolnoma nefer je po žepu udarit nekoga, ki je šel kupit nov avto ki je že tako čist, ker je Euro4 in mu ga naredit še dražjega z EURO5, po drugi strani pa lahko 10 let stare kante v zrak mečejo karkoli. Se pač dajatve ob registraciji vežejo kar neposredno na rezultat pri meritvah (vseh, ne le CO2) plinov, in to eksponentno.
Morda pa bi bilo bolje iti v smer daljše uporabe obstoječih avtomobilov.
nakladam počez (ker Auto kluba pač nimam doma). Glede na to, kar si napisal, ugibam,d a so Abarth500 imeli na testu (pa je še vedno vprašanje, kakšnem), unega drugega pa ne ...Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, sicer si zapeljal v zanimivo stran. Ti bo pa ta ovčka, katera pade na PR hvalisanje postavila eno vprašanje)).
Pa še en hint: BMK, če so oni plačali za članek (kot sem rekel, nisem niti pogledal, kdo ga je podpisal), če je članek KVALITETEN. Pa ne trdim, da sta ta dva članka super duper kvalitetna.
Pa še no pitanjce: ker tako lepo govoriš o prepisanih PR izjavah: si si sploh pogledal ta dva testa, ali zgolj nakladaš počez?
Sorry, ampak AM izhaja v SLO (kot vsa SLO konkurenca), berejo ga slovenski bralci, v njem oglašujejo SLO uvozniki in prdajalci. Kje ti vidiš širši prostor?Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Saj si verjetno že slišal tisto o glavni na vasi? Ne omalovažujem vaših dosežkov, ampak včasih malce skromnosti vseeno ne škodi. Ko pa boste recimo dosegli še kaj na kakšnem širšem prostoru, bi se pa morda lahko bolj upravičeno širokoustili.
Ok, saj sem že zgoraj nekje napisal. Pač, vedno nekaj ni v redu in zato nas BK, je tako? No, pa mi recimo povej kje vi čas, energijo in denar bolje ponucate? V kurjenju gum in bencina? Mislil sem sicer v okviru ekologije. Pa prosim, ne mi spet s pol strani ČE-jev in ostalih podobnih razlogov, zakaj pa ne.Citat:
Seveda. AMpak dokler država spodbuja nakup novega avta in si izmišlja veno nove eko norme (na podlagi katerih v večini držav plačuješ takso ob nakupu/registraciji), je to iluzorno pričakovat. Če ne kupiš novega avta te tepejo, če ga kupiš, je vedno dražji zaradi nvih standardov. Ne bi bilo bolje recimo rečt EURO4 in nato 15 let nobenih sprememb, pa se raje potrudit, da pridejo stare kante na ta nivo, novih pa ne menjat? Čas, denar in energijo pa ponucat drugje?
Aha, ugibaš? Raje nakladaš. Pač v tipični slovenski maniri, jaz vse vem, čeprav tudi pojma nimam, lahko pa serem okrog. No, tudi pri R50 je bila kritika (iz glave poraba, kljub temu, da je dizel).Citat:
nakladam počez (ker Auto kluba pač nimam doma). Glede na to, kar si napisal, ugibam,d a so Abarth500 imeli na testu (pa je še vedno vprašanje, kakšnem), unega drugega pa ne ...
Glede BMK pa: tudi AM je že objavljal iz tujine prevzete teste. Odziv bralcev (večine) je bil zelo negativen ... Go figure ...
Nisi dojel kar sem hotel napisat. Kot rečeno, vsa čast za to kar ste nekako ustvarili v tem času tukaj (ceprav bi morda znalo biti, da so to ustvarile kaksne prejsnje generacije novinarjev in urednikov), škoda le, da je še vedno vse skupaj le na vasi.Citat:
Sorry, ampak AM izhaja v SLO (kot vsa SLO konkurenca), berejo ga slovenski bralci, v njem oglašujejo SLO uvozniki in prdajalci. Kje ti vidiš širši prostor?
PS: AM je tudi edina SLO avtomobilska revija, ki izhaja v tujini (BiH, tam se ga prda približno toliko kot Auto Kluba) ...