Prihaja mocna omejitev vozniskih dovoljenj

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.731
5.888
113
Naslednja točka zadeva starejše voznike. Novela namreč predvideva, da bi bilo vozniško dovoljenje od 60. leta starosti naprej veljavno le še sedem let, od 70. leta pet let in od 80. leta le še dve leti. Obnovitev vozniškega dovoljenja naj bi tudi padla na pleča voznikov, saj bi sami morali plačati za psihološke ter zdravniške preglede. Na podlagi pregledov bi se nato Evropska unija odločila, ali bo izpit obnovljen ali ne.

Torej pri 67 letih ponovno delaje izpita, naslednjič pri 75 in pri 80, nato še pri 82, če bo kdo od nas še tako dolgo živel. Ta Evropa mora propast, ni druge. Iz enega debilizma v drugega...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
  • Ključna točka, ki vzbuja veliko polemike v odboru, je omejitev teže vozila glede na vozniško dovoljenje. Sodeč po osnutku, naj bi za vsa vozniška dovoljenja za vozila razreda B veljala omejitev teže do 1800 kilogramov. Teža naj bi bila povezana tudi z najvišjo dovoljeno hitrostjo, ki bi bila omejena na 110 kilometrov na uro. Osebe, ki bi si želele voziti večja vozila, bi morale pridobiti vozniško dovoljenje razreda "B+". Tega bi lahko vozniki dobili šele po dopolnjenem 21. letu.
To je dvoumno zapisano in bi bilo treba pogledati original. Ali to pomeni, da vozila lažja od 1800 kg ne bi smela voziti več kot 110 km / h ali tista, ki so težja od 1800 kg? Mogoče je mišljeno, da izpit do 1800 kg ne dovoljuje hitrejše vožnje od 110 km / h?

Sicer pa, to je kot s premikanjem ure. Vrže se kost, da jo glodamo in se v miru brez tečnarjenja javnosti delajo druge precej bolj ključne stvari. Tu tako ali tako ne vidim neke možnosti, da bi take radikalne spremembe soglasno sprejele vse članice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Glede na to kdo je objavil novico je tole za fejst z rezervo jemat. Kot prvo.

Glede debilizmov na splošno s strani EU se strinjam..ne da mora propast, bo propadlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Imam v rezervi nekaj ukrepov, ki jih lahko postopoma sprejmejo pri nas ali v EU, da ne bo treba preveč pobranega denarja vračati v (cestno) infrastrukturo:
1. Prehitevalni pas avtoceste samo za vozila, v katerih se pelje več kot eden.
2. Prepoved vožnje v konicah na določenih odsekih za ljudi, ki niso zaposleni.
3. Kot 2, ampak vozijo se lahko samo zaposleni v javnem sektorju.
4. Upokojenci se lahko vozijo samo, ko velja prepoved tovornega prometa.
5. Mladi vozniki se prvi dve leti lahko vozijo samo s kolesom.

P. S.: Da ne bi bili ukrepi diskriminatorni, seveda ne veljajo za ljudi z azilom in prosilce za azil.
P. S.1.: Da ne bi kdo to kazal naši ministrici za infrastrukturo. Bo res kaj od tega to uvedla :evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.474
10.705
113
gospa se sama vozi z avtom, ti predlogi ji ne bodo všeč, pa še upokojenka bo kmalu...tak da.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pri nas ima vsak zakon kup izjem, kamor obična raja ne pade, upokojen politik pa hitro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
Naslednja točka zadeva starejše voznike. Novela namreč predvideva, da bi bilo vozniško dovoljenje od 60. leta starosti naprej veljavno le še sedem let, od 70. leta pet let in od 80. leta le še dve leti. Obnovitev vozniškega dovoljenja naj bi tudi padla na pleča voznikov, saj bi sami morali plačati za psihološke ter zdravniške preglede. Na podlagi pregledov bi se nato Evropska unija odločila, ali bo izpit obnovljen ali ne.

Torej pri 67 letih ponovno delaje izpita, naslednjič pri 75 in pri 80, nato še pri 82, če bo kdo od nas še tako dolgo živel. Ta Evropa mora propast, ni druge. Iz enega debilizma v drugega...
Definitivno je v Bruslju ogromno mastno plačanih birokratov, ki vsake toliko dobijo preblisk, da bi kao kaj koristnega delali in se izmišljujejo takšne neumnosti.
Verjetno ni težko narediti analize kakšen % prometnih nesreč zakrivijo tisti nad 60, 70 in 80 let?
Ampak EU birokratov to seveda ne zanima.
.
Vse bolj se mi dozdeva, da se bom po upokojitvi preselil v Bosno, ker takšnih EU neumnosti definitivno ne mislim prenašati.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
Predlagana zakonodaja cilja predvsem na to, da bo mlajšim od 21 let otežena ali celo onemogočena vožnja velikih vozil ter vozil SUV, še poroča Bild.
Se pravi, da bi jim oneogočili vožnjo vozil, ki so praviloma varnejša od povprečja, ter jih prisilili v uporabo manjših, lažjih in manj varnih vozil :bonk:
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
Se pravi, da bi jim oneogočili vožnjo vozil, ki so praviloma varnejša od povprečja, ter jih prisilili v uporabo manjših, lažjih in manj varnih vozil :bonk:
Kakšna prozorna manipulacija:valjamse:.
.
SUV-ji so "varnejši od povprečja" izključno na račun manjših, lažjih vozil, ki so potem zaradi SVU-jev (kao) manj varna od povprečja.
Torej moramo "za varnost" vsi stremeti k vedno večjim in težjim avtomobilom:valjamse::bonk:.
.
Kar se vozne dinamike, obnašanja ob nenadnih manevrih, so pa "navadni" avtomobili (zaradi nižjega težišča) neprimerno varnejši od SUV "krav".
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
ti obračaj besede kakor hočeš, jaz zase vem da če bom udeležen v nesreči, bi bil raje v velikem in težkem avtu, kot pa v majhnem in lahkem
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.517
949
113
Kakšna prozorna manipulacija:valjamse:.
.
SUV-ji so "varnejši od povprečja" izključno na račun manjših, lažjih vozil, ki so potem zaradi SVU-jev (kao) manj varna od povprečja.
Torej moramo "za varnost" vsi stremeti k vedno večjim in težjim avtomobilom:valjamse::bonk:.
.
Kar se vozne dinamike, obnašanja ob nenadnih manevrih, so pa "navadni" avtomobili (zaradi nižjega težišča) neprimerno varnejši od SUV "krav".
Vsi Električarji pa z maso 2T+....
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.731
5.888
113
ti obračaj besede kakor hočeš, jaz zase vem da če bom udeležen v nesreči, bi bil raje v velikem in težkem avtu, kot pa v majhnem in lahkem
Saj to ti hoče dopovedat. Ti si varnejši v težkem SUVu. Tisti soudeležen, če pa NE vozi težkega SUVa, pa je toliko manj varen. In zakon nebi ščitil mulce v SUVih, ampak tiste, ki bi jih ti mulci zaradi manj izkušenja lahko poškodovali.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
A niso sanjali da bi B izpit v primeru EV celo veljal za več kot 3,5t, ker komercilani dostavniki na elektriko niso konkurenčni po nosilnosti.

Zdaj naj se pa že odločijo kaj hočejo. Morda pa ta B+ uvajajajo ravno zato, da boš s tem izpitom lahko vozil tudi 4t električarja, ker danes za to rabiš C kategorijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.517
949
113
A niso sanjali da bi B izpit v primeru EV celo veljal za več kot 3,5t, ker komercilani dostavniki na elektriko niso konkurenčni po nosilnosti.

Zdaj naj se pa že odločijo kaj hočejo. Morda pa ta B+ uvajajajo ravno zato, da boš s tem izpitom lahko vozil tudi 4t električarja, ker danes za to rabiš C kategorijo.
Ja rečeno je bilo da naj bi šel B na 4200 kg (al neki tazga)