Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
Na MErcedesu se vidi radar od radarskega tempomata, tako da je zgleda imel. Ni pa ta stavr vsemogočna in ne more popolnoma preprečit trčenja, če je razlika v hitrosti prevelika. Na začetku bremza z malo manj kot polovico moči, tik pred trčenjem na polno. In da takole spleza avto na ograjo ne rabiš veliko hitrosti - kolikor sem videl fotke, avto sicer ni prav zelo razbit, torej tako zelo hiter ni bil, oziroma se je verjetno uspel skoraj popolnoma ustaviti, pa se je nekdo nabil podenj in ga dvignil (glede na set slik PGD postojna)Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Glede na to kako je sleperje "zlomilo" tudi oni niso niti pod razno prilagodili hitrosti, ampak so z veliko hitrostjo prileteli v rit, najbrz se kaksnihb10m+ rinili avtomobile pred seboj (ce je gledal na cesto namesto filma), sicer se bistveno vec in ti ne pomaga dosti ce se sam ustavis pravocasno. Tak nalet od zadaj hitro povzroci hujse poskodbe kot pa celni.
Koliksna je moznost da je imel tisti mercedes sistem proti naletu (samodejno zaviranje). Ali ga ni imel, ali pa ne deluje ravno najbolj uspešno.
Tudi suv ki je priletel v mazdo ni imel ravno majhne hitrosti.
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
ksz
Meni tudi na servisu niso hoteli/znali aktivirati zadnjih pozicijskih. Je moral mtl uletet.
VAG-MQB
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Dnevne luči bi morali uzakoniti tako, da jih ne moreš imet, če nimaš senzorja za svetlobo.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj je tisti avto pod tovornjakom na zadnji sliki? Sicer verjamem da se tudi vsi ostali obicajni avti zakajlajo pod sleper, edino s kaksnim visjim SUV (Q7, X5, xc90...) imas kaksno sanso vec da ostanes ziv
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HAWpE2ZggsY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
ksz
Meni tudi na servisu niso hoteli/znali aktivirati zadnjih pozicijskih. Je moral mtl uletet.
VAG-MQB
Dnevne luči bi morali uzakoniti tako, da jih ne moreš imet, če nimaš senzorja za svetlobo.
Moralo bi biti tako: Dnevne luči se ti prižgejo ob kontaktu. Ob zmanjšani svetlobi (tunel, oblačnost...), ki jo senzor zazna, se dnevne luči ugasnejo in prižgejo se kratke.
Ne pa tako, kot ima večina, ko mora ročno prižigati kratke, dostikrat se predvsem v tunelih to pozabi in potem mu tudi zadnje ne gorijo. Ali pa jim gorijo istočasno dnevne in kratke...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Uuuu, res ne bi bil rad na zadnji sliki
Jup - zadnja slika zasluži svojo temo o zadnjih odbijačih tovornjakov.
Dva kovinska profila privarjena diagonalno v šasijo bi odpravila 99% takih primerov.
Ampak to je tako kot zadnje dnevne luči
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HAWpE2ZggsY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Tudi ADAC rešitev ni dovoj dobra(modri avto). Zaščita mora biti še nižja (še ene 10 cm, zaradi kompatibilnosti z osebnim avtom) in močnejša - s pomikom največ 5 cm bi morlaa zdržat 40% offset nalet 1,5 tone vozila pri 80 km/h.. Če se misli premaknit več, bi se moral mečkat kompletni zadnji del prikolice.
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .
Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.
Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.
potem mora biti pa z lastniki nekaj narobe, ker jaz naletim samo na vozila KIA, ki v popolni temi brez luci krizarijo po AC ...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Hotel sem samo povedati da lahko dejansko zapelješ v pas megle da ti ni nič jasno kako in kaj...
Pri takem vremen je seveda najpomembnejše pravočasno obveščanje, a smo ugotovili skupaj da hišni DARSov Trafficdesign ne dobavlja svetlobnih portalov, zato jih na naših AC praktično ni.
Kamikaze, ki pri 150 km/h bolje obvladajo avto ( s telefonim v roki) kot pri 90 so pa tudi poglavje zase. Hudič je, ker zmeraj taki pacienti ponavadi terjajo nedolžne kolateralne žrtve...
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .
Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.
Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.