Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.
 

THEDuke

Fizikalc
4. maj 2014
1.215
12
38
Dark Chest of Wonders
Ka je bols iz zakona fizike glede sil na odboj

-pohodit zlajf in se pocasi zabit v nekoga
-pohodit gas in se z vecji hitrostjo zaletet v nekoga recimo da ni tovornjak

?!?! Evo vam temo za razpravo
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Razmisli:

-je bolje se s 130 km/h zaleteti v oviro, ki je nisi pravočasno videl, ovira ima hitrost 0 km/h - razlike med tabo in oviro bo 130 km/h
ali
-je bolje zbremzati na recimo 50 km/h in tvegati, da se ti nekdo v rit zaleti s 130 km/h - razlike ob trku med tabo in tistim zadaj bo 80 km/h?

Kaj je huje?

Skratka: ko pred sabo v ekstremnih pogojih ne vidiš ničesar, vključiš vsa svetlobna telesa, ki jih avto ima in zaviraš na toliko, da boš vsaj kaj videl. Če je treba na 50 km/h. (Ne se pa ustavit in stat sredi AC, čakajoč Godota, no...
tongue-1.gif
)
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Razmisli:

-je bolje se s 130 km/h zaleteti v oviro, ki je nisi pravočasno videl, ovira ima hitrost 0 km/h - razlike med tabo in oviro bo 130 km/h
ali
-je bolje zbremzati na recimo 50 km/h in tvegati, da se ti nekdo v rit zaleti s 130 km/h - razlike ob trku med tabo in tistim zadaj bo 80 km/h?

Kaj je huje?

Skratka: ko pred sabo v ekstremnih pogojih ne vidiš ničesar, vključiš vsa svetlobna telesa, ki jih avto ima in zaviraš na toliko, da boš vsaj kaj videl. Če je treba na 50 km/h. (Ne se pa ustavit in stat sredi AC, čakajoč Godota, no...
tongue-1.gif
)

Zaviraš na polno s 130 na 50, nekdo te nabaše od zadaj, pa se zgodi verižno, kot je bilo danes. Bi (e bi preživel) dobro spal, ko bi razmišljal, da bi pa mogoče lahko malo bolj nežno bremzal, sploh, ko se izkaže da pred tabo ni bilo nobenega.

Včasih bo treba razumet, da ni 100% (in še dosti manj) pravilne rešitve, da niso vsi enako dobri vozniki in da obstajajo situacije, kjer praktično ni "pravilnega odgovora" in je bolj stvar sreče kot pameti ali neumnosti.
Pri teh nesrečah v megli je pač tako, da se brez tehničnih rešitev včasih ne da kaj dosti narediti. Varnostni sistemi na cesti (torej portali za obveščanje, oznake za presojo vidljivosti ipd) in v avtih (samodejno zaviranje oz, opozorilnik, pa seveda odprava debilnih le prednjih dnevnih luči, dokler proizvajalci ne morejo garantirat, da se bo avto vedno pravilno samodejno osvetlil) so v takih primerih sposobni še najbolj zmanjšat možnost sranja.

Takokot vizija 0 (žrtev) ni mogoča samo z učenjem in kaznovanjem voznikov, ampak rabi še krepko pomoč tehnike.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ebo, pa še ena od voznika, ki je bil res v epicentru (na za za prvim kamionom, kjer je bil tudi galaxy na ograjo nabit)

Citat:
Ena iz prve vrste. V epicentru, kjer še režejo in se prebijajo. Subaru je zlat, zlat. Trenutek za tem, ko sem uspel iz avta skočiti čez sredinsko ograjo, je priletel Mercedes. Prvič v verižnem trčenju, navkljub nizki hitrosti in vnaprejšnjem občutku, da zna biti sranje. Ampak na avtocesti v tej megli ne moreš in nimaš kje ustaviti. In ko si v pasti, si v pasti. Tudi, če čelni trk ni močan, prileti vate nekdo po levi in od zadaj in spet in spet. V teh pogojih je treba cesto zapreti, ker ko se naenkrat znajdeš v takšni megli, lahko samo upaš, da ne bo kdo zajebal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Bi povedal kakšno svoje mnenje...ampak...

Kakšni prometni veleumi in strokovnjaki so tu na forumu ,sem takoj uvidel da mojih cca 2milijona kilometrov niti pod razno ne dopušča da tu posredujem svoje mnenje ...

Hvala.

Kar izvoli ... ker si ravno repliciral meni, a sem morda napisal kaj takšnega kar ne drži? Brez skrbi, imam preko milijon in pol prevoženih za sabo...
priden.gif

Ni bilo namenjeno tebi...tvoje mnenje je več kot ok....

Moj post ni bil namenjen točno določenemu uporabniku , ampak kar nekateri pišejo je pa res kot da so prometni veleumi.

Jaz vedno govorim in trdim ,da nekateri govorijo kot da samo oni obvladajo promet.

Zavedati se je potrebno da vsak lahko povzroči nesrečo. Hote ali nehote.In mišlenje jaz tako obvladam to se meni ne more zgoditi je otročje.
In pisanje kako so vedno drugi butasti,nepoučeni, je bedarija. Čisto slučajno si lahko v trenutku povzročitelj ,soudeležen,očividec....
Tako da tisti ki misli da so vedno drugi krivi ,on je pa itak vseznalec je zame [cenzura].

Kakšna je pa splošna vozniška kultura je pa škoda govoriti. In upam trditi da ga ni junaka med nami ki kdaj ni naredil kakšne bedarije. Ampak če se človek zaveda da je nekaj storil narobe, spregledal ,nehote ....potem ponavadi ni problema ker to ne bo ponovil.
Problem so ljudje ki namensko delajo pizdarije ,ogrožajo , se zavedajo tega in niti pod razno ne čutijo krivde in potrebe po prenehanju objestnosti. Tiso problem.

Drugače pa sožalje svojcem umrlih.

lp
S tem se pa precej strinjam.
Se glede megle. Res da nisem veliko na cesti zadnje case, ampak kako za vraga se megle ne vidi?
Aja pride nenadoma kot pišete nekateri. Se pravi oride hitreje kot pa je "reakcijski cas". Zanimivo.... Jo kdo z orgonskim topom izstreli?

Problen je v tem, da bi nekateri v megli peljali 150+, drugi 50 (zmanjsajo hitrost zelo na hitro) , nekateri pa vse vmes. Potem pa se zacne skakati sem ter tja po pasovih in ko se nekomu ne izzide je hitrost na AC 0. In ker tega ne pričakuješ na AC (ker potem bi se morali peljati pod 50, (tovornjaki 30) da bi preprečili smrtne žrtve se zgodi kar pac se.
Priznam, jaz bi bil najbrz v kupu.
tongue-1.gif

Sožalje svojcem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Tisti crni mercedes se mi je zdel kot ena kamikaza, ki je sel precej nad pričakovano hitrostjo.
Ali je vec ljudi bilo mrtvih zaradi vw izpuha ali zaradi dnevnih luči ki ne svetijo zadaj? Na srečo sta najina zadaj osvetljena, tako da teh skrbi nimam.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Včeraj zvečer sem se kakšnih 20km proč peljal po regionalki. Pri hitrosti 35km/h je bilo kar naporno se držati na svojem pasu (megla + zdrizast dež).

Sožalje umrlim, očitno spet situacija, ki bi jo brez tehničnih zadev težko preprečili.

Še moje mišljenje: ko pade vidljivost zaradi megle takoj enakomerno nižanje hitrosti (če je le možno in situacija dopušča že pred meglo) in OBVZENO TAKOJ VKLJUČIT MEGLENKE ZADAJ. Ko je enkrat res gosta megla ti tudi navadne parkirne zadaj ne pomagajo skoraj nič. Ker če te bo padalec s hitrostjo 130 km/h videl na razdalji 20m je skoraj isto, kot če te ne bi. Meglenke se pa znajo prebiti skozi gosto meglo tudi 100 in več metrov.

Je pa za voznike ponavadi jajc, preden jim informacija pride do možganov in le ti sprocesirajo, da bo potrebna akcija, če se megla počasi gosti. Prideš v pas megle, kje je vidljivost še vedno dokaj dobra in malo upočasniš, potem se pa zadeva gosti in bum si v gosti megli. In točno na tem odseku se to zelo rado zgodi. Zadnjič je žena peljala in ona bi še kar 100 km/h
confused-1.gif
, ko sem jo na to opozoril je znižala na 50 km/h. Gre se pa v takih primerih za sekunde ali še manj, zato je potrebno biti 100% skoncentriran v takih razmerah. Sam delam precej stvari v avtu, ampak ko pridejo takšne razmere (ali pa možnost poledice, prvi dež po dolgem času, itd.) je pozornost 100% samo na cesto. Pa se še vedno ne slepim, da 100% ne bom napačno reagiral.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

Ne... Ni res... Nimajo vsi tako... Menda osnovni model Clia ima sicer dnevne luci, ki fancy izgledajo... nima pa senzorja za luci/dez... Verjetno je podobno tudi pri Kii in se katerem drugem...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
pa ne samo meglenke zadaj ampak tudi vse 4 smernike.
V pravi megli so koristne le meglenke, vidljivost smernikov je na podobni ravni kot parkirnih luci.
Tako da so smerniki po mojem cisto nepotrebni in doklerr se peljes, le povzrocas zmedo zadaj vozecih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Glede na to kako je sleperje "zlomilo" tudi oni niso niti pod razno prilagodili hitrosti, ampak so z veliko hitrostjo prileteli v rit, najbrz se kaksnihb10m+ rinili avtomobile pred seboj (ce je gledal na cesto namesto filma), sicer se bistveno vec in ti ne pomaga dosti ce se sam ustavis pravocasno. Tak nalet od zadaj hitro povzroci hujse poskodbe kot pa celni.

Koliksna je moznost da je imel tisti mercedes sistem proti naletu (samodejno zaviranje). Ali ga ni imel, ali pa ne deluje ravno najbolj uspešno.
Tudi suv ki je priletel v mazdo ni imel ravno majhne hitrosti.
 
Nazadnje urejeno:

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

potem mora biti pa z lastniki nekaj narobe, ker jaz naletim samo na vozila KIA, ki v popolni temi brez luci krizarijo po AC ...
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Koliksna je moznost da je imel tisti mercedes sistem proti naletu (samodejno zaviranje). Ali ga ni imel, ali pa ne deluje ravno najbolj uspešno.

glede na to da je nova S klasa ga je mel, sevede pa na tko velko razliko v hitrosti ne more odreagirat (kar bo sjtv1 sevede spet zanikal ampak probat pa pomoje ne bo šel). že radarski tepomat zna zaštrikat na vozeč kamjon pa so ponavad razlike v hitrosti manjše, kaj šele k ti neki stoji spred. sistem je drgač top da nau pomote, vsemogočen pa ni
cool-1.gif
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

potem mora biti pa z lastniki nekaj narobe, ker jaz naletim samo na vozila KIA, ki v popolni temi brez luci krizarijo po AC ...

Na Citroenu (imam DS-a), pri dnevnih lučeh gorijo tudi zadnje luči. Je pa res jeba v megli, ker kot se sprašujemo, in sam se tudi kdaj ko pridem v gosto meglo, ali je tisti pred mano zmanjšal na 50,60,80 kmh in kaj dela tisti za mano, je zmanjšal ali ga nažiga 130 kmh in še več. Kamikaz je kar nekaj na cesti, pa še zasanjani po večini. Glede opozorilnih tabel je pa itak en jajc vse skupaj, ko je npr. zaradi vetra zaprta avtocesta Ajdovščina Razdrto za tovorna vozila sem to opazil v Italiji že malo od Venezie naprej, sem prepričan da so včeraj sigurno Italijani imeli obvestila da je avtocesta pri Razdrtem zaprta. Kako je bilo pri nas na portalih npr. iz smeri Štajerske?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jaz sem na servisu 2x prosil, ce mi vklopijo zadnje luci. Prvic so mi rekli, da se ne da, drugic pa, da ne smejo. Daaa faaak, ta svet je debilen
bonk.gif


Svaka cast frendu - moski z lucko (ki je sploh ni imel), da se je ustavil in sel mahat nazaj. Sem mu ze napisal po sms-u, da je care, ker je sigurno resu unga kamikazeta, k je reku, da bi se s 130 zabil v kolono, ce ne bi mahal in se eno zensko ki bi prav tako prpizdla noter. Pinteric, vsaka cast. CAR !!!
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-392
113
mah, jest mislim da tako nesreco je tezko preprrcit. megla pride naenkrat, preden se vsi paneli sinhronizirajo lahko že poka. to je bla stvar parih sekund, sej verjetno niso kar 10min naletavali... postavite se na en nadvoz in prestejte 40 avtov v kolikšnem času grejo pod vami...

to je paæ nesreca, ki jo je zelo tezko preprecit.