Ne zavajaj - če ni izrecno dogovorjeno, da prevoznik odgovarja za poškodbe ob prevozu z odprtimi prevoznimi sredstvi, boste namesto odškodnine dobili prst v rit.
Drugo je to, kaj je “običajna” praksa in da večina prevoznikov niti ne kateri so njihove odgovornosti, še manj pa kaj so njihove “pravice” ozr. za Jaj ne odgovarjajo.
Na kratko - če ni drugače dogovorjeno odgovarja prevoznik “po CMR” največ do 8,33 SDR / Kg (SDR je trenutno pri ca. 1,22 EUR) ob popolni izgubi blaga (torej za eno 3 bemflo do max. nekje 17k i kusur ojrof, zanimivo rata pri kakih 7micah, S klasa itd).
Dodatno “all risk” (s tem, da je to daleč od “all risk”, običajno je toča izvzeta) zavarovanjea košta, nemalokrat celo več kot sam prevoz.
Pa pustimo zdaj ob strani kaj imajo “veliki” naročniki prevozov (recimo Opel Southeast Europe) za “opelice” iz Györa za naše področje dogovorjeno in kako se potem vse skupaj rešuje v ozadju. Ampsak ravno zaradi takih generalnih pogodb in dogovorjenih odgovornostih in kritijih, potem nekateri to posplošujejo na vse prevoze, kar pa enostavno ni prav.
Logo in njegovi nasledniki, ter nekateri “veliki” Paa... iz Ptuja itd. so pa itak znani, da se vse dogovori “mimogrede”. Ko pa pride do pizdarije (in verjemite, pride slej ko prej, celo raje prej) “jokajo” vsi vpleteni.
Je pa zavarovanje drago - in če ga kdo ni pripravljen plačati, se pač mora zavedeti koliko rizika nosi.