Sedaj pa se napisi težave z dci modeloom in ceno nafte in bencina 2001. Oziroma leto pred tem, ker se je ravno 2001 trend obrnil in je nafta postala cenejša od bencina
Nazadnje urejeno:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A lahko kakšen vir na to temo? Ker to mi je skrajno neverjetno...Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Pri čemer je ironija ta, da 16 megatankerjev naredi skupaj toliko oneznaženja kot vsi avtomobili na svetu skupaj. Ladij pa pluje po svetu več kot 100 jurjev.
LP
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A lahko kakšen vir na to temo? Ker to mi je skrajno neverjetno...Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Pri čemer je ironija ta, da 16 megatankerjev naredi skupaj toliko oneznaženja kot vsi avtomobili na svetu skupaj. Ladij pa pluje po svetu več kot 100 jurjev.
LP
To smo ze pred leti obdelali tule na alterju... Tako, da tile izpusti povezani z avti so samo voda na mlin korporacijam. Ce se prav spomnim, 5 megatankerjev ima visji ogljicni odtis kot vsa kopenska prevozna sredstva skupaj.
Poraba ni enaka izpustom.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če na hitro pobrskaš po Googlu, ugotoviš, da pet največjih ladij na svetu porabi cca četrt milijona ton goriva na leto, in to v primeru, če vse laufajo 24 ur na dan vse dni v letu. Samo v Sloveniji se proda 3x več motornega goriva v istem času.
Sicer pa, a ni izjemno nelogično, da bi bila poraba za transport energentov večja kot pa količina teh?
Ne, ravno o CO2 ni govora pri teh zgodbah. Govora je o trdnih delcih in NOx ...Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pri CO2 je kar tam tam, na kar je tudi ciljano pri teh šank zgodbah s tankerji.
Citat:
A campaign led by medical professionals is calling for all diesel cars to be banned from London.
Doctors Against Diesel claim 9,400 Londoners a year die prematurely from breathing in toxic fumes from diesel engines.
Če natančno prebereš Notranjca višje na tej strani ... na to sem mislil.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne, ravno o CO2 ni govora pri teh zgodbah. Govora je o trdnih delcih in NOx ...Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pri CO2 je kar tam tam, na kar je tudi ciljano pri teh šank zgodbah s tankerji.
https://en.wikipedia.org/wiki/NOxCitat:
Scientists Ott et al.[8] estimated that each flash of lightning on average in the several mid-latitude and subtropical thunderstorms studied turned 7 kg (15 lb) of nitrogen into chemically reactive NOx. With 1.4 billion lightning flashes per year, multiplied by 7 kilograms per lightning strike, they estimated the total amount of NOx produced by lightning per year is 8.6 million tonnes. However, NOx emissions resulting from fossil fuel combustion are estimated at 28.5 million tonnes.[9]
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Na podlagi porabe največjih ladij sploh lahko izračunamo, da 15 največjih ladij porabi cca 0,75 milijona ton goriva letno, kar je na ravni letne prodaje motornega goriva v Sloveniji. Vendar:
https://en.wikipedia.org/wiki/NOxCitat:
Scientists Ott et al.[8] estimated that each flash of lightning on average in the several mid-latitude and subtropical thunderstorms studied turned 7 kg (15 lb) of nitrogen into chemically reactive NOx. With 1.4 billion lightning flashes per year, multiplied by 7 kilograms per lightning strike, they estimated the total amount of NOx produced by lightning per year is 8.6 million tonnes. However, NOx emissions resulting from fossil fuel combustion are estimated at 28.5 million tonnes.[9]
Ko primerjaš te cifre, vidiš, da velike ladje niso in ne morejo biti problem pri NOx.
Za žveplo je enostavna računica (osnovno znanje kemije): po zakonih ima ladijsko gorivo največ 3,5% žvepla. To pomeni glede na zgornjo porabo 26 tisoč ton žvepla letno, to znese maksimalno 52 tisoč ton žveplovega dioksida, kar je zelo malo. Po drugi strani pa je res, da celotno mednarodno ladjevje pokuri mnogo več žvepla kot ostali transporti, čeprav še vedno mnogo manj kot industrija in elektrarne:Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Na podlagi porabe največjih ladij sploh lahko izračunamo, da 15 največjih ladij porabi cca 0,75 milijona ton goriva letno, kar je na ravni letne prodaje motornega goriva v Sloveniji. Vendar:
https://en.wikipedia.org/wiki/NOxCitat:
Scientists Ott et al.[8] estimated that each flash of lightning on average in the several mid-latitude and subtropical thunderstorms studied turned 7 kg (15 lb) of nitrogen into chemically reactive NOx. With 1.4 billion lightning flashes per year, multiplied by 7 kilograms per lightning strike, they estimated the total amount of NOx produced by lightning per year is 8.6 million tonnes. However, NOx emissions resulting from fossil fuel combustion are estimated at 28.5 million tonnes.[9]
Ko primerjaš te cifre, vidiš, da velike ladje niso in ne morejo biti problem pri NOx.
OK, NOx si izločil. Fajn, se meni ni treba trudit
Kaj pa PM in žveplo?