Požar v trojanskem tunelu

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
NAVI_boy: to ni res. Kamionarji in tovornjakarji gredo vsi 100+, avtobusarji so šli tudi po 120. Dajta mi radar, pa vam dokažem.

flip: števec ne laže.

Jaz vem, da gredo bosanski avtobusi preverjeno cez 100, s sleperji se pa nikoli nisem kaj dosti ukvarjal...

Blokada na slovenskih avtobusih ne laze.press
smile-1.gif


lp
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.803
550
113
42
povsod malo
O ja sem slišal tudi jaz od poklicnih šoferjev, da gredo MANI 2 generacije nazaj kamot 100 km/h po ravnem.
Nekaj je bila ena fora z elektronsko napako v blokadi in so delal na veliko.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ne govorte neumnosti.
Omejevalec hitrosti je v tahografu in ta je vsaki 2 leti obvezno pregledan.Odpret se ne da da se nebi videlo.
Pa tudi noben mojster ki overja tahografe ne gre v te zadeve da bi odprl avto vec kot na 90km/h
To so samo zgodbice soferjev...
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Tudi jaz že dolgo nisem videl kamiona, ki bi šel več kot max 95, pa bi si včasih želel, sploh ko prehiteva drugega, ki gre 1kmh manj
bonk.gif

V avtu pa boste meli po večini števce okoli številke 100, ker pač števci malo več kažejo.
Seveda je kaka izjema, pa kakšen goljuf, ampak sam še nisem videl šleperja na AC, da bi šel več kot 100-105 po avtomobilskem števcu.
Imamo pa na firmi kamion z dvižno košaro 8600kg tehta in je letel 135 ker so na servisu nekaj zaj... in ni blo blokade več. No tudi to se je hitro porihtalo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Stevci na kamionih pa res kazejo na 1km natancno, v avtih pa se ve da eni konkretno lazejo
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.915
115
63
mb+ -20km
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
NAVI_boy: to ni res. Kamionarji in tovornjakarji gredo vsi 100+, avtobusarji so šli tudi po 120. Dajta mi radar, pa vam dokažem.

flip: števec ne laže.
Sem skopiral zakonik,kjer je naveden omejevalec hitrosti,pa veselo branje
cool-1.gif

P R A V I L N I K

o napravah za omejevanje hitrosti nekaterih kategorij vozil

I. SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

(1) Ta pravilnik v skladu z Direktivo Sveta 92/6/EGS z dne 10. februarja 1992 o vgradnji in uporabi naprav za omejevanje hitrosti za določene kategorije motornih vozil v Skupnosti (UL L št. 57 z dne 2. 3. 1992, str. 27), kot je bila nazadnje spremenjena z Direktivo 2002/85/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. novembra 2002 o spremembi Direktive Sveta 92/6/EGS o vgradnji in uporabi naprav za omejevanje hitrosti za določene kategorije motornih vozil v Skupnosti (UL L št. 327 z dne 4. 12. 2002, str. 8), določa vozila, na katerih mora biti največja hitrost omejena s posebno homologirano napravo za omejevanje hitrosti (v nadaljnjem besedilu: omejilnik hitrosti), in hitrosti, na katere mora biti omejilnik hitrosti nastavljen, glede na kategorijo vozila. Ta pravilnik določa tudi organizacije, pooblaščene za vgradnjo, nastavljanje in kontrolo delovanja omejilnikov hitrosti.
(2) V tem pravilniku pomeni izraz »omejilnik hitrosti« samostojno napravo, prigrajeno na motor vozila, katere naloga je omejevanje največje hitrosti vozila, kot tudi sistem, integriran v konstrukcijo vozila, ki ima enako funkcijo.
(3) Kategorije vozil v tem pravilniku so kategorije, določene v Pravilniku o ugotavljanju skladnosti vozil (Uradni list RS, št. 30/04 in 17/07).


2. člen

(1) S homologiranim omejilnikom hitrosti mora biti največja hitrost omejena na:
– motornih vozilih za prevoz oseb, ki imajo več kot osem sedežev poleg vozniškega sedeža (kategoriji M2 in M3), in
– motornih vozilih za prevoz tovora, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 tone (kategoriji N2 in N3).
(2) Določba prejšnjega odstavka se ne uporablja za:
– vozila, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost je manjša od največje dovoljene hitrosti za to vrsto vozil,
– vojaška, policijska in gasilska vozila ter vozila civilne zaščite,
– vozila, ki se uporabljajo za znanstvena preskušanja na cestah, in
– vozila, ki se uporabljajo izključno v mestnem linijskem prevozu.


3. člen

Vozila iz prvega odstavka prejšnjega člena se lahko uporabljajo na cestah le, če je njihov omejilnik hitrosti nastavljen tako, da ne morejo preseči največje dovoljene hitrosti glede na kategorijo vozila, in sicer:
100 km/h – za motorna vozila za prevoz oseb (kategoriji M2 in M3) in
90 km/h – za motorna vozila za prevoz tovora (kategoriji N2 in N3).

4. člen

Vsa vozila, katerih največja hitrost je omejena z omejilnikom hitrosti, morajo imeti v vozniškem delu nameščeno lahko opazno in dobro vidno posebno nalepko, ki opozarja voznika na nastavljeno največjo hitrost.
5. člen


Vgrajen omejilnik hitrosti sme nastaviti na določeno hitrost le proizvajalec vozila oziroma njegov pooblaščeni servis oziroma pooblaščeni servis proizvajalca omejilnika hitrosti.

6. člen

(1) Preverjanje pravilnosti delovanja omejilnika hitrosti se mora opraviti po njegovi vgradnji in nastavitvi, po njegovem popravilu, spremembi števila impulzov poti ali obsega koles ter po posegu v tisti del naprave za dovajanje goriva motorju, na katerega omejilnik hitrosti neposredno deluje.
(2) Preverjanje pravilnosti delovanja omejilnika hitrosti lahko izvajajo le delavnice za nameščanje, preverjanje in popravilo zapisovalne opreme, ki imajo odobritev Direkcije Republike Slovenije za ceste v skladu z Zakonom o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev ter o zapisovalni opremi v cestnih prevozih (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo in 40/07), ki ob tem namestijo v vozilo tudi nalepki iz 4. člena in Priloge III tega pravilnika ter izdajo poročilo o kontroli omejilnika hitrosti, katerega vsebina je določena v Prilogi II tega pravilnika. Pri tem omejilnik hitrosti opremijo s plombami.
(3) Periodično preverjanje pravilnosti delovanja omejilnika hitrosti se izvaja sočasno s kontrolo delovanja tahografa in v istih intervalih. Če vozilo nima vgrajenega tahografa, se kontrola delovanja omejilnika hitrosti opravlja na dve leti. Ob periodičnem preverjanju namesti delavnica iz prejšnjega odstavka v vozilo nalepko iz Priloge III tega pravilnika.

7. člen

Pravilnost delovanja omejilnika hitrosti se preveri s simuliranjem hitrosti. Pri tem se upošteva odstopanje samega omejilnika hitrosti, kot tudi tahografa, saj vozilo ne sme preseči predpisane hitrosti.
8. člen

(1) Vsa vozila iz prvega odstavka 2. člena tega pravilnika, ki so morala biti ob uveljavitvi tega pravilnika že opremljena s homologiranim omejilnikom hitrosti, morajo imeti omejilnik hitrosti pravilno nastavljen in preverjen najkasneje do prvega rednega tehničnega pregleda po 1. avgustu 2007 tako, da bodo vsa ta vozila ustrezala zahtevam tega pravilnika do 1. avgusta 2008.
(2) Določba prejšnjega odstavka velja:
– za vozila kategorije M3 z največjo maso večjo od 10 ton in vozila kategorije N3, ki so bila v Republiki Sloveniji prvič registrirana po 30. septembru 1996;
– za vozila kategorije M2, vozila kategorije M3 z največjo maso do vključno 10 ton in vozila kategorije N2, ki so bila prvič registrirana po 30. septembru 2001.
(3) Vozila iz prvega odstavka 2. člena tega pravilnika, v katera zaradi tehničnih razlogov ni mogoče vgraditi omejilnika hitrosti, morajo imeti o tem potrdilo. Tako potrdilo lahko izda le pooblaščeni servis proizvajalca vozila oziroma omejilnika hitrosti.

9.člen

(1) Naknadno vgradnjo in nastavitev homologiranih omejilnikov hitrosti sme opraviti le pooblaščeni servis proizvajalca vozila, na katerega se omejilnik vgradi, oziroma pooblaščeni servis proizvajalca omejilnika hitrosti, ki v primeru vgradnje omejilnika izda o tem lastniku vozila ustrezno potrdilo. Vsebina potrdila je določena v Prilogi I, ki je sestavni del tega pravilnika.
(2) Na vozilo se lahko vgradi samo omejilnik hitrosti, ki je homologiran po tehnični specifikaciji TSV 147 oziroma po enakovrednem predpisu.
10. člen

Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o napravah za omejevanje hitrosti nekaterih kategorij vozil (Uradni list RS, št. 45/04 in 90/04).

11. člen

Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.


Št. 007-75/2007 Ljubljana,
dne 1. avgusta 2007
EVA 2006-2411-0048
mag. Janez Božič l.r.
Minister
za promet
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
včasih so italianrji terali s šleparji (praznimi verjetno) 140 km/h in sicer po sloveniki, ko še ni bila AC ampak hitra cesta... včasih te je dejansko bilo strah ko so se ganjali in prehitevali pri takih hitrostih...s 101 nisi mogel kvalitetno dohajat... je pa bilo to 100 let nazaj
wink-1.gif
in se mladiči tega ne morete spominjati.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Mrbit je pa sam števc na stojadini bil tolk nenatančn da je pr 140 v resnici šlo kr dost manj.