Poor man's 911

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
meni pa je avto všeč ... mam 2 metra in sem sedel spredaj in zadaj pa je bilo dovolj prostora. ni zdaj lih za na morje, ampak bi ga privoščil ženi in otrokom za drugi, mestni avto ... upam, da ga dobim na testno, da vidim, kako se pelje. sem pa ponosen, da delamo to pri nas, ker je avto všečen. vsakemu tujcu, ko nanese beseda na avtomobile, razložim, da se dela twingo pri nas. je pa res, da bi moral biti še nekaj stotakov cenejši, da bi bil bolj konkurenčen. ampak morda še bo ... morda bo tudi elektro verzija kaj spremenila, bomo videli ... za twinga mam že skoz "soft spot", odkar je prišel ven tisti s platneno streho. kaj češ, spomini iz otroštva, ko smo meli spačka doma ... ne bi me bilo sram se vozit v njem. naj poudarim še enkrat 200 cm višine in 120 kg pa nisem imel težav ne spredaj, ne zadaj ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
to mi je jasno, da so samo sezonarji, oziroma kot študentarija..bolj me moti sama strategija. , kjer pač piše da ni šlo, in iz tega sklepam, da tudi dalje ne bo šlo, tako kot so "mislili"

Mene pa moti tvoja funkcionalna nepismenost in komentiranje stvari, ki jih ocitno ne poznas.

Vse, kar je vec od dveh izmen so "izredne razmere", polovicno tretjo so vmes uvedli zato, da so lahko na zacetku, ko je povprasevanje najvecje, sploh naredili dovolj avtov. Ko so se zadeve normalizirale, so tretjo izmeno nazaj ukinili in sli na normalni ritem.
Taka tovarna nkrmalno sploh ne dela v 3 izmenah. Kapaciteto se planira tako, da je dolgorcno (skozi. celotno zivljenjsko dobo modela) vzdrzna. Spice na zacetku se filika s proizvodnjo na zalogo pred lansiranjem in z zacasnimi dodatnimi izmenami.
Prevec proizvodnih kapacitet je ze nekj znam skoraj stalo prezivetja.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Samo državne pomočo se pa niso branili, kje je rentabilnost da jih priučiš po enem mesecu pa odsloviš.Prej bi rekla da je imel nekdo velike oči kako se bo avto prodajal, saj če poguglaš že pišejo da bodo poleg nočne še eno izmeno ukinli/razpolovili.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Samo državne pomočo se pa niso branili, kje je rentabilnost da jih priučiš po enem mesecu pa odsloviš.Prej bi rekla da je imel nekdo velike oči kako se bo avto prodajal, saj če poguglaš že pišejo da bodo poleg nočne še eno izmeno ukinli/razpolovili.
Državna pomoč je bila dana pod določenimi pogoji in sem 100%, da to ni bila zaposlitev tretje izmene. Nič bat, Revoz je te pogoje lepo izpolnil.
Padli ste na sam naslov članka: če bi bil članek normalno napisan zgolj kot informacija, se noben ne bi zapenjal na to, sedaj pa vsi mediji poročajo, kot da je to največja nacionalna svinjarija; dejansko pa so ti delavci imeli začasno delo, ker bi bili sicer na zavodu. Bo trajalo še nekaj let, da to Slovenci razumemo očitno...
Ko so teh 400 (ali koliko že) delavcev zaposlili pa seveda ni bilo nikjer ''problematizirano'', pač še ena novička, ki je šla mimo v sivini povprečnega Slovenca. Namesto, da bi takrat ploskali Revozu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Kombinacija bombastičnih novinarjev (v novici piše, da bo revoz odpustil 450 ljudi, v resnici pa se jim samo izteče kratka pogodba) in nepismenih in vsevednih slovencljev je odličen recept za pesimizem, ki nam vlada.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Kombinacija bombastičnih novinarjev (v novici piše, da bo revoz odpustil 450 ljudi, v resnici pa se jim samo izteče kratka pogodba) in nepismenih in vsevednih slovencljev je odličen recept za pesimizem, ki nam vlada.
Na kratko povedano ja...
zmaga.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Bacanje magle smo rekli včasih... Preusmeritev pozornosti od pravih težav... Novinarji pa so povečini na nivoju najbolj zahojenega rumenega tabloida v UK ali USA...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.751
5.906
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Samo državne pomočo se pa niso branili, kje je rentabilnost da jih priučiš po enem mesecu pa odsloviš.Prej bi rekla da je imel nekdo velike oči kako se bo avto prodajal, saj če poguglaš že pišejo da bodo poleg nočne še eno izmeno ukinli/razpolovili.

Verjetno Renault ve da smo po davščinah največja banda v Europi, zato je dal pogoj, ali boste sofinancirali izgradnjo proizvodnje ali gremo recimo v Romunijo. Če ne financirate se nam enostavno ne splača, in če hočete da ostanemo jedite govna ki ste si ga sami ustvarli. Simple as that.
 
Nazadnje urejeno:

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Kombinacija bombastičnih novinarjev (v novici piše, da bo revoz odpustil 450 ljudi, v resnici pa se jim samo izteče kratka pogodba) in nepismenih in vsevednih slovencljev je odličen recept za pesimizem, ki nam vlada.


Novomeški Revoz je po prvem navdušenju nad novim twingom in smartom preveč optimistično zagnal proizvodnjo, še decembra lani je uvedel polovično tretjo izmeno in zaposlil 450 dodatnih delavcev,

Revoz precenil tržni potencial twinga in smarta, ob službo 450 agencijskih delavcev
uf-1.gif


po enem mesecu so ugotvili da prodaja ne gre?
hysterical-1.gif


http://avto.finance.si/8815721...ijskih-delavcev
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Eh očitno ti (ostali) ne razumete ali pa nočete razumet. Twingo je bil lani predstavljen in je bil lansiran na trg, načeloma se ob takih situacijah poveča povpraševanje in je na začetku proizvodnja bottleneck. Torej twingo bi moral biti sedaj že par mesecev razprodan in proizvodnja bi morala delati v 3h izmenah vsaj pol leta ... če bi bilo tako bi pomenilo da bo naslednjih 5 let lahko Revoz živel od proizvodnje takega vozila.

Če pa sedaj ko je nov avto na trgu (in to ne 1 ampak celo 2 če šteješ še smarta) delajo s klasičnimi tovarniškimi zmogljivostmi (2 izmeni) potem bo prej kot čez 2 leti dovolj ena izmena ki pa ne bo nikoli pokrila investicije (= renault bo kot dober gospodar zaprl fabriko). Zadnjič sem recimo nekje prebral da na češkem/slovaškem rabi tovarna 2 izmeni da se pokrije stroške izdelave vozila in šele s tretjo izmeno delajo dobiček, v sloveniji kjer so stroški še večji bi rekel da je že dvoizmensko delo izguba in taka tovarna nima prihodnosti.

Aja na cesti nisem videl še nobenega novega twingota, sem pa videl nove passate, pa škodilake ...
rolleyes-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Hodi z odprtimi očmi...
Prodajne potrebe slovenskega trga se pokrije v enem tednu verjetno.

Slo trg je samo refleksija evropskega, sploh za jajce tipa Twingo ki je imel tradicionalno na slovenskem trgu velik delež! Torej dejstvo je kot je bilo omenjeno že na začetku te teme, novi twingo bo bolj butični avto in dvomim da bo proizvodnja ki sloni 100% na takem vozilu preživela brez posledic (beri: v Revozu bodo še odpuščali).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Kombinacija bombastičnih novinarjev (v novici piše, da bo revoz odpustil 450 ljudi, v resnici pa se jim samo izteče kratka pogodba) in nepismenih in vsevednih slovencljev je odličen recept za pesimizem, ki nam vlada.
Na kratko povedano ja...
zmaga.gif
Pogodba se izteče med Revozom in agencijo (katerakoli pač je). Tako da je trditev novinarjev še toliko bolj bedasta.
Kot bi najel taksi za en dan, naslednji dan bi pa nekje pisalo da si odpustil taksista
bonk.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:po enem mesecu so ugotvili da prodaja ne gre?
hysterical-1.gif
Najprej se človek vpraša, kak pacient mora biti nekdo, da se veseli, da nekomu "prodaja ne gre". Dobro, če bi šlo za konkurenčno firmo, bi še rekel.
Če se bo twingo slabo prodajal, ne vidim nobenega posebnega razloga za veselje. Dobro, mogoče za klenega Slovenca, ki ga zavist drži pri življenju je to res razlog za veselje.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ogrooomen tržni delež je imel Clio II. Twingo niti ne. A ti mogoče vidiš kakšno eksplozijo Fiat 500, Up!, Citigo in podobnih jajčkov pri nas?
Mogoče Fiat 500 v Italiji, kjer navkljub oh in sploh Das Auto zadevam še zmeraj podpirajo domačo proizvodnjo...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.515
10.734
113
Tokrat je sandra kar napisala prav in potegnila bistvo iz članka. Če je članek laž, potem je to druga stvar in je brezpredmetno debatirat.

Vsi ste padli na izpiti, v članku namreč piše, ne ravno dirketno ampak med vrsticami " da so se zajebali"..

Da je twingo fail, pa bo pokazal čas. Tudi sam sem žal realne, in iz revoza v kratkem ne bo nekih bombastičnih novic o tržnih in proizvodnih uspehih. Tihi je tokrat prav razumel. Drugi pa padli na izpitu.

Še enkrat če sezonske oz agencijske delavce pošleš domov, ni seveda nič narobe. Kakšej je pa razlog, je pa stvar debate,ki jo imamo zadaj tukaj.