Polo 1.0 TSI z DSG

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Govorimo o novem avtu.
Ali je pri polotu 1.0 TSI (70kW) z DSG menjalnikom pričakovati kakšne probleme ali zadeva deluje tip-top?
Konkretno se gleda oprema Polo Style + keyless in blind spot monitor.
Kaj je še minimalno od opreme za vzeti, da se lahko naknadno naredi neko optimalno nadgradnjo? mtl to je bolj zate vprašanje.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Upam da ne pričakuješ kakega resnega odgovora tukaj. Ker po forumskih bajkah gre to takole: 1.0 to je ja navito da popyzdiš in motor eksplodira do 100k km, suhi dsg...to razpade po prvi vožnji.

Imamo takega polota z ročnim doma zdaj nekaj mesecev, avto in motor sta super. Pije smešno malo, edino kar je stvar navade je zvok 3 cilindrov.
Kar se tiče dsgja, kaka urca guglanja ti bo dala rezultat, da od ca. 2014 dalje bi naj bile težave odpravljene
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pričakujem odgovor tistih, ki so bolj v VAG vodah pa od tistih, ki imajo praktične izkušnje s tem motorjem in menjalnikom.
Če kdo misli klobasat neke teoretične nebuloze bolje da jih ne. :p

Hvala za tvoj mnenje oz delitev izkušenj.
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Mati vozi Arono s to kombinacijo motorja (samo 115 KM) in menjalnika. 50.000 še brez problemov.
 

koli9999

Zelenc'
1. okt 2014
27
4
3
Prejšnji mesec kupili Polo TSI Style 1.0 DSG 115KM in zaenkrat zelo zadovoljni. Glede na to koliko se je govorilo o DQ200 (suha) sem pričakoval precejšnjo razliko med mojim Superbom 2.0 TDI 150KM (DQ380-mokra), pa se mi zdi da tečeta oba enako gladko...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
LED mislim da je v style že serijski
Res je. In sicer pod imenom "LED sprednji žarometi z dinamičnim uravnavanjem". In tukaj spet malo "zavajanja", ker nikjer ni točno definirano kaj to sploh pomeni. Koliko sem uspel razbrati iz drugih forumov in spleta so to klasične LED luči z avtomatskim preklopom kratki/dolgi.
Marsikdo pa bi pričakoval pod tem imenom matrične LED...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Na Troc imamo točno kot opisuješ. Avtomatsko dolge, kratke, matrix v tem rangu ne obstaja pri VW, v višjih modelih pa ja.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Na Troc imamo točno kot opisuješ. Avtomatsko dolge, kratke, matrix v tem rangu ne obstaja pri VW, v višjih modelih pa ja.
Razumem, da matričnih v tem rangu še ni. Verjetno bo v naslednji generaciji. Ampak teli avtomobilski proizvajalci se s svojimi izrazi prav trudijo zavajati, da si človek pod nekim imenom predstavlja še kaj več kot dejansko je. :)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Sej dinamično uravnavanje je lahko tudi kaj drugega kot samo matrični žarometi. Nekateri proizvajalci imajo tako, da žarometi zavijajo s cesto, osvetlitev se spremeni v primeru dežja ali snega, levi žaromet bolj sveti levo proti količkom oz. robu cestišča. Pri višjih hitrostih se snop podaljša ipd. Zna biti, da ima tudi Polo kaj podobnega.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Sej dinamično uravnavanje je lahko tudi kaj drugega kot samo matrični žarometi. Nekateri proizvajalci imajo tako, da žarometi zavijajo s cesto, osvetlitev se spremeni v primeru dežja ali snega, levi žaromet bolj sveti levo proti količkom oz. robu cestišča. Pri višjih hitrostih se snop podaljša ipd. Zna biti, da ima tudi Polo kaj podobnega.

Če ni nikjer pojasnjeno ne moremo vedeti. Sicer pa glede na to verjetno tega vsega kar opisuješ nima. Nemci bi bili prvi, ki bi to izpostavili na 1001 način, samo da zgleda več in boljše. V praksi je pa to pač ... nič posebnega. Nemci znajo dobro napihniti stvari, marketing mašina laufa na polno.

Drugače pa ena dobra zadeva, ki sem jo zadnjič našel - na ameriškem IIHS testirajo luči in imaš za novejše avte, ki so jih testirali tudi lepo grafično prikazano. Evo primer: https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/tiguan-4-door-suv EDIT: klikni na levi strani v meniju na "HEADLIGHTS"
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Govorimo o novem avtu.
Ali je pri polotu 1.0 TSI (70kW) z DSG menjalnikom pričakovati kakšne probleme ali zadeva deluje tip-top?
Konkretno se gleda oprema Polo Style + keyless in blind spot monitor.
Kaj je še minimalno od opreme za vzeti, da se lahko naknadno naredi neko optimalno nadgradnjo? mtl to je bolj zate vprašanje.

Podoben mlinček, sicer iz drugega konca VAGjevega hleva, sem gledal tudi sam. Ker so z DSGjevimi suhimi sklopkami (cel koncept dvosklopčnega menjalnika je za civilne avte tudi sicer zgrešen, suha ali mokra sklopka) same težave, ga nisem upal vzeti.

Nov DSG stane, reci in piši, 7 jurjev. Zahvala gre mtlju, ki je za te reči kompetenten, za nasvet.

Sošolec je dobil podoben avto kot služben, in po enem mesecu začudeno gledal smrad zažganih sklopk pri počasni vožnji v koloni. Če je to slab simptom ali ne, ne vem. (DSGji generalno trpijo pri počasni (hitrost pešča) vožnji in počasnem premikanju npr. še s pripeto prikolico.)

Skratka, jaz sem nato vzel aisinov šest stopenjski klasični avtomat (ki ga najdeš v pežojih, citroenih, opel astrah, suzukijih, toyotah, mazdah in, hihi, BMWju i8), ki vseh teh težav nima. Solastnik fabrike Aisin je Toyota in težav s temi menjalniki ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ALTF4

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.101
113
Pretiravat pa ni treba.

Sem jaz na ročnem menjalniku že tudi kuplongo pozgal pa je vseeno vzdržalo prek 200000 km.

Generalka na menjalniku pa je v rangu 2000 eur.

Če si majster pa sklopko in dvomasni vztrajnik zrihtaš pa te bo tudi 1000 eurov stalo.
 

midi

Pripravnik
4. maj 2010
185
6
18
imam fabio 1.0 dsg suha sklopka. 3mesece in imam okoli 9500 km. zaenkrat zelo zadovoljen.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Takega avta potem sploh ne bi smeli prodajati. Wtf...

Strašno se sekirajo. :p

Hyundai ima recimo na ameriškem trgu (kjer so vsi avti avtomatiki) solidne težave s svojimi DCT dvosklopčnimi menjalniki (tipično: v koloni spustiš nogo z bremze, avto pa ne spelje), kupce pa nategujejo s softverskimi updejti. Nein, danke. :confused: