Polnjenje klime, Zalaznik

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
jaz se ne strinjam

bi bil presenečen, koliko overfill-ov "zastonjkarji" naredijo - prej je delovala, sedaj ne
velika večina je zaradi nekalibriranih in neservisiranih AC mašin za polnjenje
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.738
113
EU
Torej, ko bom po štirih letih prišel serviserju da mi zamenja plin (in mazivo), mora mi prej pokazati papirotije kdaj je nazadnje umeril stroj za polnjenje
sprasujem se.gif

Na starem Atosu letnik 1999 sem štiri leta po nakupu enkrat zamenjal plin, in še danes (pri novem lastniku) klima hladi kot nora
grims-1.gif

Accent 2001, tudi po štirih letih enkrat zamenjan plin in še danes dela OK.
Sedaj sem v dvomih, ali naj pri Hondi tudi naredim po štirih letih menjavo plina. Iz napisanega zgoraj, dvomim da bo zadeva OK.
17758-icon_confused.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Prvo pravilo. Če zadeva dela tako kot pričakueš, oz. je z tovarniškimi standardi, potem ne menjaj. Tudi v hladilniku doma ne menjaš.. Do sedaj sem res samo nove avte kupoval in do sedaj po cca. 8 letih do menjave avta se nikioli ni klima niti preverjala, niti šraufala in filala. Pa je delala od pvrega dne do zadnjega enako. Ko sem od staršev nabavil corso je bila stara 9 let. Zdelo se mi je , da premalo hladi. Na koncu je serviser ugotovil, da je plina skoraj isto kot pr novem avtu. Manjkalo je nekje okoli 5 procentov. Razlog za nekoliko slabše hlajenje od prejšnjega cliota je bila hitrost ventilatorja, Na 3. stopnji piha tako kot clio na 2. V glavnem zadeva danes pri skoraj 12. letih hladi isto kot nova, ma pa moj prejšnji clio boljši izkoristek v kabino preko ventilatorja.
 
22. jul 2007
13.556
1.743
113
124
Na cliu 3 2006 sem hotel dat napolnit klimo, ker je že slabo lansko leto delovala.
Ampak na enem vulco servisu je niso mogli napolnit, ker je naprava med postopkom javila da nekje pušča, še pred tem pa je pokazalo da je še plina notri cca.25-30%.
No sedaj so mi rekli, da bi morali sistem napolniti kar z zrakom - 9 barov, ker drugače ne morejo ugotoviti mesta puščanja, ker da ni sedaj notri barvila in se ne vidi kje mesto puščanja.
Zdaj me pa zanima ali je to pravilni postopek preverjanja ali se pa bolj splača iti h kakšnem drugem servisu za klime, da mi ne naredijo še kakšno škodo zraven.
Aja, pa še kje je na področju dolenjske kakšen v redu servis za avtoklime, hvala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Najprej posveti spredaj v hladilnike. pa boš videl če je mastn al pa sesut. Potem je to to.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
preglej še sam kondenzator in pa vse cevi.. če kje malo bolj pušča se prav vidi, da je mastno/mokro. Sploh pri robu kondenzatorja res dobro poglej. Meni je namreč tam spustil in se je že na uč videlo, da nekaj ne štima.
 
22. jul 2007
13.556
1.743
113
124
No še epilog zgodbe, napaka na vakumirki je bila baje vzrok da je javljalo napako na sistemu, tako da je sedaj klima napolnjena brez kakšnih dodatnih stroškov.
Sicer mi je to že na servisu omenil prejšnji teden, da se bo zelo podražilo klik
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Na cliu 3 2006 sem hotel dat napolnit klimo, ker je že slabo lansko leto delovala.
Ampak na enem vulco servisu je niso mogli napolnit, ker je naprava med postopkom javila da nekje pušča, še pred tem pa je pokazalo da je še plina notri cca.25-30%.
No sedaj so mi rekli, da bi morali sistem napolniti kar z zrakom - 9 barov, ker drugače ne morejo ugotoviti mesta puščanja, ker da ni sedaj notri barvila in se ne vidi kje mesto puščanja.
Zdaj me pa zanima ali je to pravilni postopek preverjanja ali se pa bolj splača iti h kakšnem drugem servisu za klime, da mi ne naredijo še kakšno škodo zraven.
Aja, pa še kje je na področju dolenjske kakšen v redu servis za avtoklime, hvala.


takoj zapusti ta servis!
NIKOLI se ne testira z zrakom, sploh pa ne na 9 bar!
testira se s formirnim plinom https://en.foerch.com/workshop-requ.../forming-gas-leak-detection-package-ac-system
kje pusca se ugotovi z namenskim testerjem za pline
z zrakom spravis v sistem samo vlago!
barvilo se doda ENKRAT, saj suši mazanje in uničuje delo olja v sistemu
prav tako se ne testira s CO2, kje to preberete...

jasno niso mogli napolniti klime, saj sistema niso mogli dati v vakuum, simpl
dostikrat tudi vakuum mašina lahko naredi, pod tlakom pa potem prihaja do puščanja - nujen je test s formirnim

R134 je sedaj cena 12kg 380+DDV (gre hitreje gor kot bitcoin :D ) + nakup je možen samo s spričevalom o znanju za ravnanje z AC plini
1234yf je cena preko 900 za 5 kg

trenutno je najbolj high tech zadeva CO2 (GWP 0 ), ki ga ima npr mercedes, mašina je ranga 9000 eur + ddv.

Da je splošno znanje o servisiranju AC sistemov v skupini izven ne-ac specialistov slabo, se vidi na specialnih šolanjih, se pa zadeva izboljšuje. Vzdrževanje in kalibracija AC polnilnih naprav je pa spet svoja zgodba...

OPTOMIK NOVO MESTO JE AC SPECIALIST
ARNŠEK BREŽICE tudi
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou