Po Nissan Leafa v tujino, ker eko sklad sanja

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.099
7.016
113
Vseeno pa se je začela masovna prodaja, ko so cene padle na tržno primerno raven. Trenutne EV cene očitno to niso, drugače bi bilo veliko več EVjev. Trenutno EVji so recimo NMT telefoni, ki jih imajo zgolj posebneži, ko bodo EV avti padli na nivo GSM telefonov, pa bo šla prodaja gor, sunkovito.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Sej
smile-1.gif


Ta generacija EV-jev je štartala šele 4 leta nazaj. Give it time
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.560
113
41
Lj
Pa treba je vedeti, da je Slovenija še vedno tretjerazredna država, tako da take nove tehnologije rabijo čas. Tudi v Afriki ne bodo začeli nabavljati električne avtomobile kar takoj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.

Govoriš, kot da ni nobenega takega na trgu. Imaš Ampero, i3, Outlander PHEV, Golf GTE, pa verjetno bi se še kaj našlo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Vsekakor je treba omeniti še BYD Qin,ki se sicer prodaja samo na kitajskem trgu,dosega pa tam odlične rezultate,do sedaj je vsak mesec od začetka prodaje postavil rekord v številu prodanih (v Februarju 2015 so jih prodali 1.932). Mogoče si kdo misli,da ta avto ni pomemben,ker se ne prodaja drugje kot na Kitajskem trgu,ampak ni čisto tako,po mojem je njegova vloga zelo pomembna...dejstvo je,da je kitajski trg največji na svetu in zelo pomemben za mnoge avtomobilske tovarne,ki tam ne smejo zaostajati.
To pomeni,da če bodo želeli konkurirati BYD-ju,bodo evropske in ostale tovarne prisiljene narediti dobre plug-in hibride,kar je potem seveda posledično dobro tudi za evropske kupce!
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Kitajci imajo tudi svoje prastare skuterje vsi na elektriko. V Šanghaju in Pekingu švigajo neslišno naokoli. Menda zato, ker vlada ne dovili bencinskih skuterjev v mestih.

LP,
PIC
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
BYDja se v evropo kot fizična oseba ne da uvoziti (za vsak del vozila posebej bi moral delati homologacijo). Sem probal uvoziti preko GB in se je pri birokraciji tako zataknilo, da sem idejo opustil. Žal tudi EU drži roko nad tem katera električna vozila so lahko na cesti katera pa ne. Na probleme z servisom, rezervnimi deli,... se pa ne sme niti pomisliti
smile-1.gif
Zanimivo je tudi to, da BYD ni pripravljen narediti COC za EU trg. Lahko pa, da se je okoli BYD v zadnjem letu kaj spremenilo.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Leta 1990 sem z R4, 850 TL letnik 1977, odšel iz Lj v Frankfurt za kar sem porabil 11 ur s postanki brez spremstva in porabo cca 7 l/100 km. Leta 2015 pa naj bi se vozil iz Prage do MB dva dni, pa še to del poti s avto vleko.
cry12bpy.gif

Ne mešati "uvoza" in aplikativne rabe. Spomnite se, kake težave so imeli naši starši, da so prišli do Jugeca iz Beograda. VIP; čakalna doba; vlak;...

Tudi ne razumem zakaj tako "sovraštvo" do EV vozil. Saj ni zakona, ki prepoveduje nakup bencijskih oz. dizelskih avtomobilov. Kdor ne mara EVja ga pač naj ne kupi. Aka: vege vs non-vege.

Po drugi strani sem pozitivno presenečen nad slovensko razgledanostjo tako mladih kot starejših. Do sedaj se mi je samo enkrat zgodilo, da sem v RL slišal kritiko nad EV; pozitivnih pa že ogromno. Kdo si bi mislil...

PS: Post ne leti na nobenega direktno in/ali indirektno !
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Danes sem pridobil Izjavo o emisijski ustreznosti vozila pri AMZS bežigrad. Očitno za to načeloma skrbi g. Matjaž Drašler. Izredno prijazen možakar. Občutek sem imel, da sem v Avstriji in ne v Sloveniji. Čestitke za profesionalen odnos ! Cena: 97,60 EUR.

Nato me je pot vodila na vložišče FURSa za odmero DMVja. Groza! Ne samo neprijaznost, prav j* v glavo.
Ironija on
Očitno imajo prevelike plače.
Za podvig koliko je 0.5% in koliko je 22% od nabavne cene vozila, pa bo FURS potreboval 2-3 tedne.
Ironija off

Šel sem še na Generali in Zavarovalnico triglav po predračune, koliko me bo prišlo AO, AO+, kasko, kasko dodatki: pri obeh je cena tam nekje 700EUR.

PS: Na FURSu in DURSu bi morali implementirati ocenjevanje njihovih zaposlenih s strani strank in človeške vire-zaposlene, ki ne izpolnujejo minimalnih kriterijev poslati na borzo dela.
Z zgodbo o tem kdo koga živi, pa verjetno nebi nič dosegel, ker njihova mentaliteta tega žal ni sposobna dojeti.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Leta 1990 sem z R4, 850 TL letnik 1977, odšel iz Lj v Frankfurt za kar sem porabil 11 ur s postanki brez spremstva in porabo cca 7 l/100 km. Leta 2015 pa naj bi se vozil iz Prage do MB dva dni, pa še to del poti s avto vleko.
cry12bpy.gif

Ne mešati "uvoza" in aplikativne rabe. Spomnite se, kake težave so imeli naši starši, da so prišli do Jugeca iz Beograda. VIP; čakalna doba; vlak;...

Tudi ne razumem zakaj tako "sovraštvo" do EV vozil. Saj ni zakona, ki prepoveduje nakup bencijskih oz. dizelskih avtomobilov. Kdor ne mara EVja ga pač naj ne kupi. Aka: vege vs non-vege.

Po drugi strani sem pozitivno presenečen nad slovensko razgledanostjo tako mladih kot starejših. Do sedaj se mi je samo enkrat zgodilo, da sem v RL slišal kritiko nad EV; pozitivnih pa že ogromno. Kdo si bi mislil...
PS: Post ne leti na nobenega direktno in/ali indirektno !
Ja sej avto je tvoj in prav tako naložba je tvoj minus. Če se tebi zdi kot pametno, je to najbolj vredno. Sem pa pričakoval kakšen konkreten podatek, koliko kW/km po AC kar Nissan omogoča, koliko km po avtocesti z enim Chademo polnjenjem, kako naraste temperatura baterije z tem polnjenjem čeprav je še zimsko obdobje..... Že veš kam boš vozil na servis, da bo veljala garancija?
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot so bili prenosni telefoni na začetku cenejši od stacionarnih telefonov, pokritost pa tako tako?
To se mi ne zdi primerljivo. Dokler EV ne bo imel vgrajenega generatorja, ne bo primerljiv z sedanjimi vozili, baterija pa bo služila samo za akumulacijo in kompenzacijo trenutne porabe.

Govoriš, kot da ni nobenega takega na trgu. Imaš Ampero, i3, Outlander PHEV, Golf GTE, pa verjetno bi se še kaj našlo.
Pozabil pa si napisati glavni podatek ceno, ki nikakor ni ekonomsko opravičjiva. Vsak dizelček je bolj ekomomsko upravičen in lažje prodan, pa ne vpletaj ekologije, ampak tržno ekonomijo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
In ti ponovno hočeš primerjati neopremljenega dizelčka za 15kEUR ali manj z avtom, ki ga po opremljenosti in z zmogljivostmi lahko primerjaš z Golf7 2.0 TDI BMT DSG, ki stane 30kEUR.

Mimogrede, ko že govoriš, da ekonomsko ni upravičen. Naredi primerjavo med Golf GTI, Golf GTD in Golf GTE.
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Brez veze se s tabo prerekati ker nisi realen. Dal sem ti primer 25 let nazaj in nikoli omejen z dometom, v letu 2015 pa kupim avto za 25 k€+ in sem neprestano omejen enkrat z dometom, drugič s polnjenjem , tretjič z ugodjem, ... Res se mi ne zdi pameten nakup. Prikaži smotrnost nakupa. jaz je zaenkrat ne vidim. Prepričaj me v smotrnost nakupa.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
In ti ponovno hočeš primerjati neopremljenega dizelčka za 15kEUR ali manj z avtom, ki ga po opremljenosti in z zmogljivostmi lahko primerjaš z Golf7 2.0 TDI BMT DSG, ki stane 30kEUR.

Mimogrede, ko že govoriš, da ekonomsko ni upravičen. Naredi primerjavo med Golf GTI, Golf GTD in Golf GTE.
Kaj ti koristi vsa tehnika če avto ne omogoča večjega dometa kot 120 km in zahteva veliko odrekanja. Je to napredek? Vsak omenjeni avto to omogoča, kar se zdi veliko bolj smotrni nakup. Ža, prepričaj v drugačnost. Pa prosim ne vmešaj Ampere ker ni čisti EV.
 
Nazadnje urejeno:

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Glede na namembnost vozila, mi naložba prinaša plus in ne minus (sem si zelo vzel čas v excelu preden sem ga kupil).

Podatke pa prav rad objavim (in bom vesel, če jih bodo tudi drugi uporabniki pure EV; zaradi referenc in ne tekmovalnosti):
- AC 80-90km; 15.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC 90km-100km; 16.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC obroč okoli Ljubljane, mestna vožna 16.1-16.2 kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.6)

Hitrost merjena na vozilu. GPS ne od nissana ampak Garmin kaže manjšo hitrost kakor Leaf.

COC navaja 15kWh/100km mešane vožnje; nerealno; kar velja tudi za vse benzin in diezel - nerealno; vsi pač lažejo in kupci jim ne stopimo na prste (mi-kupci smo krivi). Ko ne bomo dali več "pare na sunce" jih bo hitro srečala pamet.

Sem probal tudi vožnjo za šleparjem; poraba drastično pade; vendar sem vozil premalo časa, da bi lahko na forumu podal realne podatke. Poudarek na realne! Po drugi strani vožnja v klanec porabo drastično dvigne (brez tovornega vozila pred mano), kar je logika. Ko gre po klancu na vzdol pa seveda - regeneracija. Če bi imel OBD2 s sposobnostjo logiranja, se bi dalo marsikaj ugotoviti (% učinkovitost regeneracije) seveda v kombinaciji z geo-spatial podatki.

Chademo mi nikoli ni dvignil temperature nad polovico. Vožnja čez češko in avstrijo je potekala okoli 0-2C (zunanja temperatura). Li 2 beli črtici (kar je manj kot pol). Češka sneg; del avstrije sneg; od MB naprej nisem več redno sledil zunanji temperaturi ampak recimo cca 8C je bilo maks. Min. nebi vedel. V MB sem naredil prekršek in chademota recyclal (prvo polnenje do 80%; drugo 97%). Temperatura Li točno polovica. Koliko km naredim na en chademo? Ne vem. Hipotetično za chademo 80% Li kapacitete deljeno z zgoraj navedenimi indeksti. 80% ker na chademo če je pod 50% se na toliko napolni (spet cca). Polnenje z chademotom nad 80% pa bojda ni pametno.

Servis: Celovec ali pa Graz

Ker nisem še navajen, da v tanku nimam za 300km+ ne glede na tako kako vozim, manj kot 2 beli črtici do sedaj še leaf ni pokazal.
Žal se bom pa moral ta čas, ko FURS opravi svoje spet voziti na benzin (testne tablice danes opolnoči potečejo). Ko bo pa leaf registriran me bo pa težko spraviti v bencinarja:)
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Glede na namembnost vozila, mi naložba prinaša plus in ne minus (sem si zelo vzel čas v excelu preden sem ga kupil).

Podatke pa prav rad objavim (in bom vesel, če jih bodo tudi drugi uporabniki pure EV; zaradi referenc in ne tekmovalnosti):
- AC 80-90km; 15.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC 90km-100km; 16.7kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.2 namesto 2.5)
- AC obroč okoli Ljubljane, mestna vožna 16.1-16.2 kWh/100km (brez tovornim vozilom pred mano; gume 2.6)

Hitrost merjena na vozilu. GPS ne od nissana ampak Garmin kaže manjšo hitrost kakor Leaf.

COC navaja 15kWh/100km mešane vožnje; nerealno; kar velja tudi za vse benzin in diezel - nerealno; vsi pač lažejo in kupci jim ne stopimo na prste (mi-kupci smo krivi). Ko ne bomo dali več "pare na sunce" jih bo hitro srečala pamet.

Sem probal tudi vožnjo za šleparjem; poraba drastično pade; vendar sem vozil premalo časa, da bi lahko na forumu podal realne podatke. Poudarek na realne! Po drugi strani vožnja v klanec porabo drastično dvigne (brez tovornega vozila pred mano), kar je logika. Ko gre po klancu na vzdol pa seveda - regeneracija. Če bi imel OBD2 s sposobnostjo logiranja, se bi dalo marsikaj ugotoviti (% učinkovitost regeneracije) seveda v kombinaciji z geo-spatial podatki.

Chademo mi nikoli ni dvignil temperature nad polovico. Vožnja čez češko in avstrijo je potekala okoli 0-2C (zunanja temperatura). Li 2 beli črtici (kar je manj kot pol). Češka sneg; del avstrije sneg; od MB naprej nisem več redno sledil zunanji temperaturi ampak recimo cca 8C je bilo maks. Min. nebi vedel. V MB sem naredil prekršek in chademota recyclal (prvo polnenje do 80%; drugo 97%). Temperatura Li točno polovica. Koliko km naredim na en chademo? Ne vem. Hipotetično za chademo 80% Li kapacitete deljeno z zgoraj navedenimi indeksti. 80% ker na chademo če je pod 50% se na toliko napolni (spet cca). Polnenje z chademotom nad 80% pa bojda ni pametno.

Servis: Celovec ali pa Graz

Ker nisem še navajen, da v tanku nimam za 300km+ ne glede na tako kako vozim, manj kot 2 beli črtici do sedaj še leaf ni pokazal.
Žal se bom pa moral ta čas, ko FURS opravi svoje spet voziti na benzin (testne tablice danes opolnoči potečejo). Ko bo pa leaf registriran me bo pa težko spraviti v bencinarja:)
Iz tega je razvidno, da težko narediš čez 100 km z enim polnjenjem po AC. Upravičenost nakupa lahko oceniš le, ko boš prodal avto in vidiš razliko med dano in dobljeno ceno. Če si za pot od Prage do MB potreboval dva dni se mi to ne zdi pameten nakup, ki bi opravičil visoko ceno. Je pa res, da če boš avto uporabljal samo za vožnjo do 100 km dnevno in imaš čas za polnjenje je to sorazmerno pameten nakup. Še vedno pa potrebuješ en navaden avto, ali bo ta vreden pod 10 k€? Kje je logika, da bo avto ki bo bolj zanesljiv in uporabnejši tudi cenejši?Tudi sam sem računal in nekako naračunal, da bi z EV prišparal pri 100 kkm okoli 5 k€, saj tudi elektrika ni brezplačna. Če se tebi izide, ti privoščim ta nakup.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Pa nehaj že s tem dometom, nekateri imamo več kot eno vozilo pri hiši in eden je lahko pure EV in ne pozabimo s tem vozilom nikoli ne boš zapravljal časa na katerokoli bencinski, ker je vsak dan znova poln v lastni garaži.

ByeBencin naj pove kako bo on reševal ta problem kratkega dometa, sem prepričan da ne bo šel na dopust 500 km daleč s celo familijo v avtu. Ta transport iz češke je bil verjetno bolj izjema kot pravilo, ali pač?
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Nov avto kupiš za to da se voziš brez skrbi. Če imaš že pri novem avtu, ki stane čez 20 k€ omejitve, potem ne vem kaj ti gledaš pri nakupu? Barvo?
 
Nazadnje urejeno: