Po kakšni cenitvi zavarovalnice ocenijo totalko?

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
Zdravo

Kako zavarovalnice ocenijo totalko?

Mislim kako ocenijo vrednost avta? Npr. avto vreden 20 000 eur, popravila je za 11 000 eur, kje so oni dobili vrednost avta 20 000 eur? Eurotax?

Hvala
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ne me za besedo vzet ampak ja, mislim da pogledajo Eurotax vrednost in ti na podlagi tega ocenijo totalko. Čeprav določene zavarovalnice/cenilci so pa uporabljali kar avto.net in vzeli neko povprečje cene, za katero se prodaja tvoj avtomobil. Pač kar je bilo za njih ugodneje... Naj ti to pove kak agent raje..
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
tako je...pri cenitvi rabljenega vozila gre za kombinacijo vrednosti po eurotaxu rabljenih vozil ter vrednosti primerljivih avtomobilov na avto.net-u ter podobnih portalih in če potem škoda na vozilu presega polovico te vrednosti, imaš ekonomsko totalko.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
To pomeni, da imaš okoli 20 000 eur vreden avto, potem pa ostaneš brez avta, dobiš pa 11 000 eur (kolikor stane popravilo)?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
V vsakem primeru si na plusu, kje pa piše da ti je treba na pooblaščencu popravljat... Če pa tam popravljaš totalko pa zna biti hitro tudi 15k premalo... zato pa imaš pamet!
wink-1.gif
Lp
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
To pomeni, da imaš okoli 20 000 eur vreden avto, potem pa ostaneš brez avta, dobiš pa 11 000 eur (kolikor stane popravilo)?

ne ostaneš brez avta, le ta (oz. razbitina) ti ostane ter denar potreben za popravilo. potem je pa odvisno koliko se kaj znajdeš in če se ne, si recimo na nuli, če pa se, si pa definitivno vsaj jurja v plusu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Seveda si, kako da ne? Pri večini totalk se jih da v lastni režiji pri lokalnem kleparju/ličarju/mehaniku sporihtat za pošten denar. Seveda če imaš kaj v glavi, če ne postaviš mehaniku avta na dvorišče in mu rečeš sporihtaj to. Treba malo glavo uporabljat in te karoserijske dele sam poiskat. Vsekakor plus. Razen če je avtomobil res res totalno uničen... meni se pred leti nekdo v Passata od zadaj zaletel, pa je bila ocenjena totalka, škoda izplačana, za smešen denar sem si ga popravil. Pravzaprav niti barvat ni bilo potrebno saj sem iz Nemčije naročil dele iz rabljenega v enaki barvi
smile-1.gif
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Moja mati je bila v minusu. Totalka takšna, da ni bilo kaj popravljati (poškodovana kletka, razbit motor). Če bi avto prodala, ko še ni bil razbit, bi dobila zanj dobre 3k. Zavarovalnica ji je izplačala 2k + pustila razbitino, ki naj bi bila vredna 1k. Realno pa razbitina ni bila vredna nič, saj je bilo zelo malo stvari celih, še tisto kar je bilo, pa se dobi za male pare za vsakim vogalom. Tako da je bila na koncu jurja v minusu, kar se tiče avta oz. je "izgubo" kasneje "pokrila" z odškodnino za telesne poškodbe.

EDIT: Poleg tega je ta praksa, da zavarovalnica pusti oškodovancu razbitino in njeno vrednost odšteje od izplačane odškodnine, navadna svinjarija. Večina ljudi nima časa, znanja in prostora, da bi se ukvarjala s prodajo razbitine oz. delov z nje. Če hoče, naj se s tem ukvarja zavarovalnica, oškodovanec pa naj dobi toliko denarja, da bo lahko naslednji dan kupil enak oz. primerljiv avto.

Če zraven prištejemo še vse stroške, ki jih imaš z yebanjem okrog zavarovalnice, zdravnikov, odvetnika, in to, da si par tednov brez avta, "žrtev" nesreče pri nas nikakor ni pravično poplačana za nastalo škodo in vse ostale stroške, ki so ji nastali zaradi nesreče. Mogoče v teoriji, v praksi pa samo, če imaš čas, živce in denar se ukvarjati s tožbami, izvedenci, itd.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čakaj ne razumem, kako je lahko tržna vrednost avtomobila cca. 8k, zavarovalnica pa ti izplača ekonomsko totalko 25% tega zneska? Nekaj ne gre skupaj. Ali avto tvoje matere ni bil vreden 8k ali pa so vas lepo nategnili... Po tem takem bi naj dobila vsaj 4k + razbitino? Lp
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.361
9.597
113
EU
Zavarovanje plačuješ zavarovalnici za ceno novega vozila. Prav tako plačuje zavarovalnici za novega tisti, ki ti je škodo naredil.
Na koncu ti izplačajo neki drobiž. Čisti profit zavarovalnice.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Zavarovanje plačuješ zavarovalnici za ceno novega vozila. Prav tako plačuje zavarovalnici za novega tisti, ki ti je škodo naredil.
Tega itak noben ne razume, kaj si hotel povedati.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
Pravi to, da ti plačaš zavarovanje za 30 k eur vreden avto, tudi če je star 500 let. Ko pa imaš škodni primer, pa pras.ice zavarovalnice gledajo trenutno vrednost avta.
Vsaj kasko (ki je za svoj avto) bi naj bil bolj ugoden, kot je zdaj.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Moja mati je bila v minusu. Totalka takšna, da ni bilo kaj popravljati (poškodovana kletka, razbit motor). Če bi avto prodala, ko še ni bil razbit, bi dobila zanj dobre 3k. Zavarovalnica ji je izplačala 2k + pustila razbitino, ki naj bi bila vredna 1k. Realno pa razbitina ni bila vredna nič, saj je bilo zelo malo stvari celih, še tisto kar je bilo, pa se dobi za male pare za vsakim vogalom. Tako da je bila na koncu jurja v minusu, kar se tiče avta oz. je "izgubo" kasneje "pokrila" z odškodnino za telesne poškodbe.

se slučajno spomniš, ste takrat pristali na prvo ponudbo, ki vam jo je zavarovalnica poslala? zavarovalnice bodo vedno naprej poizkusile priti ceneje čez, kar se izplačila tiče, pa čeprav se dobro zavedajo koliko ponudijo...potem pa če stranka sprejme pač sprejme, če pa zavrne (konc koncev pošljejo ponudbo, o kateri se da pogajat, ne pa neke sorte ultimat) pa znajo kar povišati ponudbo... to je prva stvar. druga je pa to, da se ne da posploševati nekaj po enem, dveh primerih in na podlagi tega sedaj sklepati, da si v primeru totalke v minusu. jaz recimo sem zavrnil prvo ponudbo, drugo dobil cca. 40% (!!!!) višjo in je bila zgodba že popolnoma drugačna, prav tako vem za cel kup primerov lastnih strank ter znancev, ki so prav tako bili v plusu.

na podlagi tega se lahko torej naredi klasičen zaključek, ker je v večini primerov, ko se ukvarjaš z zavarovalnicami enako, torej, da je vse odvisno od primera do primera ampak še vedno mislim, da jih je več neoškodovanih kot pa oškodovanih (pa pustimo sedaj čas, ki ga potrebuješ za urejanje vsega skupaj, konec koncev se je zgodila nesreča).

računanje kasko premij je pa povsem druga tema, ker kljub temu, da ti izračunajo kasko premijo na podlagi novonabavne vrednosti vozila in ti plačuješ "dražjo" varianto, imajo na koncu vseeno za vsak vplačan kasko evro vsaj enega in pol izplačanega, torej jim kasko dela minus. zato take kalkulacije.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
na podlagi tega se lahko torej naredi klasičen zaključek, ker je v večini primerov, ko se ukvarjaš z zavarovalnicami enako, torej, da je vse odvisno od primera do primera ampak še vedno mislim, da jih je več neoškodovanih kot pa oškodovanih (pa pustimo sedaj čas, ki ga potrebuješ za urejanje vsega skupaj, konec koncev se je zgodila nesreča).

Bi rabili kakšne statistike za to, ampak osnovna finta je, da ti ostaneš s precenjeno razbitino. In če je nominalne škode toliko, da presega popravilo tudi z deli iz odpadov, se greš lahko samo slikat. Avto bi sicer prodal za 3 jurje, dobiš pa 2 jurja in razbitino, za katero boš v najboljšem primeru dobil 500 EUR, ker je po nekih zavarovalniških algoritmih na trgu toliko vredna.

Če imaš avto za 500 EUR, pa je ekonomska totalka že, če je treba zamenjati odbijač in lepo pobašeš tistih 300 EUR, za 50 EUR nabaviš nov odbijač za 250 greš pa za en vikend pelješ ženo na morje.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Pri teh totalkah te lahko nategnejo, da glava pece. Evo primer (dejansko se je to zgodilo): prodam avto nekemu gospodu iz dolenske. Za avto si uredi leasing. Ker sem na avto zmetal naknadno se cca. 12.000 eur dodatne opreme me iz zavarovalnice (kjer ta gospod zeli skleniti kasko) poklicejo in prosijo za racune dodatne opreme. Vse to se postima, on sklene zavarovanje (se pravi osnovno, kasko, ter se zavarovanje za teh 12.000 dodatne opreme). Cez en mesec se ta gospod malo poblize spozna z zascitno ograjo ob cesti in za namecek se nasproti vozece vozilo. Ok vsi zivi in zdravi. Avto pa ocenjen na totalko. In mu zavarovalnica ponudi najprej 4.500. On zavrne in potem dobi (baje) 5.400. Avto mu ostane. Naj omenim, da so se taki avtomobili prodajali na anetu (brez modifikacij) za cca 12-13 tisocakov. Jebes nase zavarovalnice. Nategi na polni crti.