Peugeot 308 ali Ford Fiesta

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
Ce imas namen menjati za nov svohnejsi avto samo zaradi tistih nekaj 100 evrov letno pri registraciji, ti kar povem da ne bos nic profitiral. Ce pa si se avta navelical, ali kaj drugega potem je pa drugo. Izracunaj si izgubo v ( treh letih)verednosti novega 308 in koliko bo tvoj leon izgubil v naslednjih 3 letih. Verjemi da bos na koncu z novim v minusu. Je pa res da bos imel spet nov avto. To pa sam ves koliko ti pomeni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
4.6 ima porabo tale Fabia. Ni ravno malo za nek ''green'' izdelek s posebnimi pnevmatikami, alternatorjem in dodatki za manjši upor.
3.4
tongue-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Si mogoče pogledal kaj tudi za C4-kami?

Motor je enak kot v P308-ki, 1.6Hdi ...

Taka C4-ka je bila moj ožji favorit do zadnjega
smile-1.gif
Potem pa sem si premislil in vzel novejši avto ...

Lahka alu platišča (VTR pack), dvopodročna avtomatska klima ... parkirni senzorji pa pri enih modelih so zraven v tem paketu, pri enih jih ni ...

C4 ...
Kupuje avto z nizkimi stroški. Povej mi cene gum 17 col? In rabil bo komplet vsaj na 2 leti, če ne še prej.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Še moj nasvet, ker sem na precej podobne, le da delam še več km letno.
Toliko km letno je naporno delat v jajčkih tipa fiesta, itd. Sicer gre, vendar kar je najhuje je to, da imaš x nevarnih situacij zgolj na račun tega, ker si v jajčki. V tej kur..čevi državi vsi vozniki mislijo, da ker imajo večji avto, te lahko poje.bejo na vseh straneh. Govorim iz prakse. Parkrat bil prisiljen uporabit ženin avto, ista vožnja, ista relacija in vsakič sem bil izsiljen vsaj 1x. Kar se v mojem avtu sicer tudi zgodi, ampak parkrat letno kvečjemu.
Naprej: rekel si, da od neke opreme ne odstopaš. To avtomatsko pomeni, da tudi, če boš našel jajček s tako opremo, boš na kasku minimalno prihranil. Namreč oprema tudi jajčkom butne ceno navzgor, kasko gre pa na vrednost avta.
Torej ostanemo pri tem, da moraš vzet vsaj avto razreda, katerega sedaj voziš. Ker bi rad prihranil bi vzel manj konjev. To je sicer fajn, vendar je odvisno od tebe. Za ta razred je za nekega povprečnega voznika optimum tam med 100 in 110 KM. Kar je manj bo avto trpel, ker ga boš podzavestno gnal. Torej boš na obveznem prišparal malo, na kasku pa skoraj nič, ker s tako opremo bo vrednost avta nižja morda jurčka ali dva na račun švohnejega motorja.
Ker gremo naprej in govoriš, da bi rad imel avto pet let, potem dosti izbire nimaš, vsaj glede zanesljivosti. Govorimo o tem, da boš naredil cca. 200 jurjev na recimo 100 jurjev podlage. Izbira je zgolj na TDI, JDT in pogojno morda 2.0 HDI. Vse ostalo je vprašljivo z vidika zanesljivosti. Spet na ostalih dveh boš pušnil nekaj na porabi, ker je višja.
Gremo naprej: kupovat rabljen dizel: loterija čista.

Na podlagi zgornjih dognanj: ostani na svojem avtu in to je to. Če si zadovoljen, pa če ni kakšen od tistih letnikov, ko lahko glava gre
evil.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
4.6 ima porabo tale Fabia. Ni ravno malo za nek ''green'' izdelek s posebnimi pnevmatikami, alternatorjem in dodatki za manjši upor.
3.4
tongue-1.gif

A ti dejansko verjameš reklamam
rolleyes-1.gif


Na spritmonitor jih je 121, torej reprezentativen vzorec. Povprečno je 4.6l, rekorder ima 3,75l.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Če tiste gajbice ne voziš pod 4 je nekaj narobe s tabo. Razen, če imaš samo mesto ali pa na AC poznaš zgolj on/off.
Pa govorim iz lastnih izkušenj.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
No potem pa pojdi na spritmonitor in povej vsem 115-tim, ki so nad 4 litre, da so cepci. 3.4 se nihče niti približal ni, a ti si pa taki ekspert, da iz svojih izkušenj veš kako spravit na 3.4
priden.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
Ce BC mastimas da ti za 30% laze potem najbrz ni noben problem priti pod 4 litre. Samo kaj ko mu ne uspe na pumpi stevca nastelat. Ampak to ni njegov problem. Vazno da njemu BC kaze manj kot 4,pa ce tudi potem na pumpi 5 nalije.
Sad; in koliko je tvoja izkusnja. Pri AC 130 ne bo zrl manj kot 4, ravno tako po mestu ne. Ce pa si na AC med kamioni potem ti pa verjamem. Zadnjic sem tudi jaz s predpotopnim 1.7 imel porabo pod 5 pri prevozenih 995 km z rezervoarjem. Pa ima prazen avto skoraj 1,4 tone. Je pa res da sem na AC bil med 100 in 120 in da sovrazim tako voznjo. Ne mores biti ne med kamioni, niti na prehitevalnem. Raje dam na ON in grem v tempu prehitevalnega (100-170 kar je koncna) ali pa na off se ni veliko kamionov in sem na voznem.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Doma se neki menmo, da bi sedaj kupil novi avto
grims-1.gif


Bom naslednji teden šel pogledal unga pežoja črnga v Ljubljano in če me bo prepričal se bom kar zanj odločil
grin1.gif


Ali je 308 večja in bolj udogna v notranjosti kot 307? Ker tudi 307ka mi je lepa.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
307 je veljal za precej pokvarljiv avto, nasprotno pa je 308 na vrhu po kakovosti / zanesljivosti:

Platz 1: BMW 1er (inkl. Cabrio)
Platz 2: Audi A3 (inkl. Cabrio)
Platz 3: Peugeot 308
Platz 4: Mercedes B-Klasse
Platz 5: Mercedes A-Klasse
Platz 6: Toyota Auris
Platz 7: VW Golf/Bora
Platz 8: Seat Leon/Toledo
Platz 9: VW Eos
Platz 10: VW Caddy
Platz 11: Renault Scénic
Platz 12: VW Touran
Platz 13: Mazda 3
Platz 14: Toyota Verso
Platz 15: Renault Mégane/Mégane CC
Platz 16: Opel Astra (inkl. Cabrio)
Platz 17: Mazda 5
Platz 18: Ford C-MAX
Platz 19: Ford Focus (inkl. Cabrio)
Platz 20: Citroen Berlingo
Platz 21: KIA Ceed
Platz 22: Honda Civic
Platz 23: Hyundai i30
Platz 24: Dacia Logan
Platz 25: Opel Zafira
Platz 26: Toyota Corolla
Platz 27: Citroen C4
Platz 28: Peugeot 307
Platz 29: Renault Kangoo
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Ko boš šel gledat 308 pri motorju poglej pod plastični pokrov(gre dol brez težav), če je kaj olja med ventili, v tistih kanalih med ventili....
Tudi če na začetku naj avto nekaj časa laufa ali pa se zapeljite če bo možno pa poglej ponovno. Mi smo imeli pri 207 težave s tem.... Menjali obročke pa isto, pa menjali spet isto.... skratka ni ratalo zadihtat... Sicer ni curilo da bi se kaj poznalo spodaj ampak vseeno....
Poraba pa med 6,2 6,8 če je bilo pa več mesta pa tam največ 7,2 na 1.6 Hdi 90KM

Uglavnem moral bi že takrat zamenjati servis ne pa da sem 5x vozil nazaj pa je spet isto...

Drugače pa kar je bilo vmes takih izrednih, menjali smo računalnik(sral ABS), menjali stikalo za žmigavce... glede na to da je avto letnik 2007 za moje pojme preveč popravil.

So mi pa nasplošno Peugeoti všeč in bi ga takoj spet imel, sploh če gledaš fiesto pa 308. Če pa bi kupoval novega obvezno doplačal podaljšano garancijo
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
No potem pa pojdi na spritmonitor in povej vsem 115-tim, ki so nad 4 litre, da so cepci. 3.4 se nihče niti približal ni, a ti si pa taki ekspert, da iz svojih izkušenj veš kako spravit na 3.4
priden.gif
Boš se moral naučit brat zadevo. Rekel sem, da se jo da vozit brez težav pod 4 litre, ne 3,4 litre. Razen v tistih dveh pogojih, kot sem jih omenil in pa dodajam še tretjega: same kratke fure z mrzlim avtom. To je to.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce BC mastimas da ti za 30% laze potem najbrz ni noben problem priti pod 4 litre. Samo kaj ko mu ne uspe na pumpi stevca nastelat. Ampak to ni njegov problem. Vazno da njemu BC kaze manj kot 4,pa ce tudi potem na pumpi 5 nalije.
Sad; in koliko je tvoja izkusnja. Pri AC 130 ne bo zrl manj kot 4, ravno tako po mestu ne. Ce pa si na AC med kamioni potem ti pa verjamem. Zadnjic sem tudi jaz s predpotopnim 1.7 imel porabo pod 5 pri prevozenih 995 km z rezervoarjem. Pa ima prazen avto skoraj 1,4 tone. Je pa res da sem na AC bil med 100 in 120 in da sovrazim tako voznjo. Ne mores biti ne med kamioni, niti na prehitevalnem. Raje dam na ON in grem v tempu prehitevalnega (100-170 kar je koncna) ali pa na off se ni veliko kamionov in sem na voznem.
Ti se pa oglašaj v temah o motorjih, katere si ti vozil in pusti ostalo pri miru. Sploh pa ne govori kaj in kako imam jaz naštimano. Če pa smo že pri tem, se mi zdi, da ti obvladaš lagat samemu sebi in pa jamrat čez vse... Tako da, drži se politike, pa bo v redu.

PS: Sam vedno govorim o realni porabi, ne o tistem kar BC pravi.
 

vanmarkus

Fizikalc
15. mar 2010
1.280
1
36
tam spodaj
tko ti bom napisal za mojega fokusa 07 2.0 tdci

slabo - lak, sestava avta na nekaterih delih šepava oz. površna, sedeži znajo bit za nekatere neudobni (ozki precej na predelu reber), slaba vzvratna luč (praktično pol luči) pa še kaj se najde...odlagalnih mest bi bilo lahko več

dobro - menjalnik (soliden, gladek filing ob prestavljanju), dobro razmerje med lego in udobjem podvozja, dovolj prostora za 4-5 oseb (normalne velikosti), 400l prtljažnik ,... motor dovolj poskočen (dober navor) manjša turbo luknja (kot pri ostalih dizlih tega razreda)

kar se tiče pokvarljivosti pri sedanjih 125 kkm sem mel samo redne servise do zdaj brez hujšega izrednega popravila (tesnilo glave in kaj manjšega)

kolega ma 1.6 ti-vct in tudi ni imel še posebnih težav, kar pa ne pomeni, da se ne kvarijo
nisem pa še slišal od koga, da jamra nad prekomernim obiskom servisa
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
Sad: jah no potem je po zgoraj napisanem res z 96% lastnikov na spritmonitorju nekaj narobe? No saj toliko % je tudi nas alter userjev s katerimije vse narobe.. Se dobro da imamo tiste 4% ki nas gor drzijo.