Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
262
204
43
Koliko skrbi, bojazni, črnogledih napovedi za avte neznancev. A sami pa nič ne vlagate v vozila? Ne razumem. Saj Stellantis ni nek obskuren proizvajalec. Priznal je napako in prevzel odogovornost. Zato ponavljam vprašanje, ali še kdo nudi tako jamstvo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

sad

Guru
24. avg 2007
21.626
10.290
113
Ja, vsi ki jim je začela teči voda v grlo. Recimo v ZdA je to dokaj normalna praksa.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.827
1.955
113
Koliko skrbi, bojazni, črnogledih napovedi za avte neznancev. A sami pa nič ne vlagate v vozila? Ne razumem. Saj Stellantis ni nek obskuren proizvajalec. Priznal je napako in prevzel odogovornost. Zato ponavljam vprašanje, ali še kdo nudi tako jamstvo?

Naj potem naredi vpoklic in uredi vse avte, tudi tiste, ki niso bili servisirani pri pooblaščencu. Aja, to pa ne.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.404
11.420
113
kod Džej-Zija
Zato, ker motor kaput ni posledica servisiranja, ampak je konstrukcijska napaka.

V zda folk sam menja olje in filter tudi na premijah na navadnih pumpah. Pa jim tja uleti z idejo, da se konstrukcijska napaka prizna samo ob servisiranju na pooblaščencih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in BLABLABLA

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.840
1.138
113
Zato, ker motor kaput ni posledica servisiranja, ampak je konstrukcijska napaka.

V zda folk sam menja olje in filter tudi na premijah na navadnih pumpah. Pa jim tja uleti z idejo, da se konstrukcijska napaka prizna samo ob servisiranju na pooblaščencih.
Ni konstrukcijska napaka..
Je Namerna vgradnja dela, ki zato ni namenjen...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.371
4.305
113
Žena vozi P208 tri leta. Res je, da se vozi bolj malo, ampak do danes nobenih težav. Pred časom sem dokupil jamstvo in sicer do leta 2030. (se pravi 8 let od dneva nakupa). Avto je in bo redno servisiran na pooblaščenem servisu in se mi jebe za jermen. Bodo pač v jastvenem roku zamenjali motor, oz. kar koli bo potrebno, če gre kaj narobe.
Problem je ker ti bo uradni servis zamenjal okvarjene dele, ne pa tistih ki so bili poleg še bolj problematični in prizadeti.

Sito karterja ki se omenja zgoraj je samo prva točka problema. Če je jermen pobiralo, bi bilo potrebno naredit še čiščenja oljčnih kanalov (engine flush) in menjavo oljčnih ležajev pri čemer se prilagodi ležaje dejanski obrabi (če so dalj časa delali z nižjim pritiskom olja so bolj obrabljeni in posledično je potrebno menjat za "prilagojene").
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.840
1.138
113
Problem je ker ti bo uradni servis zamenjal okvarjene dele, ne pa tistih ki so bili poleg še bolj problematični in prizadeti.

Sito karterja ki se omenja zgoraj je samo prva točka problema. Če je jermen pobiralo, bi bilo potrebno naredit še čiščenja oljčnih kanalov (engine flush) in menjavo oljčnih ležajev pri čemer se prilagodi ležaje dejanski obrabi (če so dalj časa delali z nižjim pritiskom olja so bolj obrabljeni in posledično je potrebno menjat za "prilagojene").
Pri teh stvareh zelo težko natančno ugotoviš, kje je konec težav, kaj vse bi bilo treba še preverit/zamenjat...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.838
6.124
113
Sito karterja ki se omenja zgoraj je samo prva točka problema. Če je jermen pobiralo, bi bilo potrebno naredit še čiščenja oljčnih kanalov (engine flush) in menjavo oljčnih ležajev
Reči chat GPT-ju da slabo prevaja. Oljčni kanali? To so oni za olivno olje?
Oljčni ležaji? To so oni ko se olive vozijo gor?
Bojo kar oljni kanali in ojnični ležaji....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.371
4.305
113
Pri teh stvareh zelo težko natančno ugotoviš, kje je konec težav, kaj vse bi bilo treba še preverit/zamenjat...

Kot ex. lastnik VAG AEB motorja, ki je imel znane konstrukcijske težave ravno na dovodu za olje, sem se naučil, da se problemi kaskadno nalagajo če jih odpravljaš enega za drugim, namesto da se jih lotiš celostno/sistemsko.

Za purtech motorje -> če vidiš da je jermen pobralo se obvezno sname karter, očisti oz. zamenja se sito karterja, če so na njem ostanki jermena se preveri še stanje ležajev na ojnici, in se izvede čiščenje kanalov za olje. Dela je za 1h več kot redna menjava jermena, samo tega ti uradni servis ne bo šel delat.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.840
1.138
113
Kot ex. lastnik VAG AEB motorja, ki je imel znane konstrukcijske težave ravno na dovodu za olje, sem se naučil, da se problemi kaskadno nalagajo če jih odpravljaš enega za drugim, namesto da se jih lotiš celostno/sistemsko.

Za purtech motorje -> če vidiš da je jermen pobralo se obvezno sname karter, očisti oz. zamenja se sito karterja, če so na njem ostanki jermena se preveri še stanje ležajev na ojnici, in se izvede čiščenje kanalov za olje. Dela je za 1h več kot redna menjava jermena, samo tega ti uradni servis ne bo šel delat.
Snemanje karterja spada pod Obvezna dodatna dela pri vsaki menjavi zobatega jermena v Olju... Najmanj to..
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
262
204
43
O tem je tu že rekla razprava. Poiščite sami. Pooblaščen servis ali drug servis po navodilih proivajalca. Ali spada kozolec pod to, ne vem. Stellantis je že zamenjal jermen in nekatere druge dele, tako da je bilo manj težav. Ponavljam, ali je BMw z razvpito verigo dal jamstvo. In če je 300 e preveč
za letni servis, potem je avto nad finančnimi zmožnostmi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.840
1.138
113
O tem je tu že rekla razprava. Poiščite sami. Pooblaščen servis ali drug servis po navodilih proivajalca. Ali spada kozolec pod to, ne vem. Stellantis je že zamenjal jermen in nekatere druge dele, tako da je bilo manj težav. Ponavljam, ali je BMw z razvpito verigo dal jamstvo. In če je 300 e preveč
za letni servis, potem je avto nad finančnimi zmožnostmi.
Podobno kot NE-menjava olja v menjalnikih in reduktorjih...
Še posebej Avtomatskih...
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
334
162
43
In če je 300 e preveč za letni servis, potem je avto nad finančnimi zmožnostmi.
Seveda je prevec, servis nazalost nekaterih pac ni raketna znanost ali neka dejavnost z neko extra dodano vrednostjo. Avto za vecino verjetno ni nad financnimi zmoznostmi, gre se za princip, da pac nekaj ni toliko vredno in se ne pustis nategovat.

Podobno je situacija pri zavarovanjih, no vsaj avto zav. Iz principa imam osnovno zavarovanje za 90 eur letno in ne kasko za jurja. Sem sam svoja zavarovalnica, na lageru (no v etf pa kriptu) je vsaj 20x vrednosti avtomobila, zakaj torej kasko? Hise pa se vseeno ne morem kr tako skesirat zato tam pac pozrem tistih 500 eur letno.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.472
1.010
113
Seveda je prevec, servis nazalost nekaterih pac ni raketna znanost ali neka dejavnost z neko extra dodano vrednostjo. Avto za vecino verjetno ni nad financnimi zmoznostmi, gre se za princip, da pac nekaj ni toliko vredno in se ne pustis nategovat.

Podobno je situacija pri zavarovanjih, no vsaj avto zav. Iz principa imam osnovno zavarovanje za 90 eur letno in ne kasko za jurja. Sem sam svoja zavarovalnica, na lageru (no v etf pa kriptu) je vsaj 20x vrednosti avtomobila, zakaj torej kasko? Hise pa se vseeno ne morem kr tako skesirat zato tam pac pozrem tistih 500 eur letno.
Po tem takem so tudi dopusti brez veze, pa vecerje v restavraciji, pa kavice s frendi?