Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

majti

Zelenc'
19. maj 2023
12
8
3
A ne moreš tukaj izbrati "OTHER"?
Ne, pod OTHER ti lepo pove, da za ostale države platforma še ni na voljo. Ob naslednjem servisu bom malce povprašal, kako je s tem za Slovenijo. Mogoče me ima, da bi kar uvozniku poslal vprašanje, ali mogoče kakšnemu mediju, da malce povprašajo za malce hujšo zadevo kot Dieselgate. :)
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.157
3.651
113
41
Lj
Koliko pa je star avto in koliko ima km? Glede na to da je Peugeot podaljšal garancijo je lahko, da je bil dejansko še znotraj garancije.

https://www.stellantis.com/en/contacts/puretech-compensation-platform

Kakor berem je tole:
"If you had repair expenses with these engines due to excessive oil consumption and/or premature degradation of the timing belt between January 1, 2022 and December 31, 2024, you may be entitled to financial compensation."

Se pravi če mi pa letos crkne pa nič al kaj?
 

majti

Zelenc'
19. maj 2023
12
8
3
Kakor berem je tole:
"If you had repair expenses with these engines due to excessive oil consumption and/or premature degradation of the timing belt between January 1, 2022 and December 31, 2024, you may be entitled to financial compensation."

Se pravi če mi pa letos crkne pa nič al kaj?
Zdaj naj bi veljala podaljšana garancija,, tako da ravno finančnega vložka niti ne bi smel imet.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
260
201
43
To je razvpiti motor z jermenom v olju. Avto je izven tovarniške garancije, prevoženih 70.000 km. Je pa Stellantis priznal napako in podaljšal jamstvo. Korektno. Drugače pa je interval menjave jermena 6 let oz. 90.000 km, če se prav spomnim.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.835
1.136
113
V okviru rednega servisa so na Puretech 130 ugotovili raztegnjen jermen. Zamenjali brezplačno, avto je izven garancije, ker je redno servisiran v mreži.

So sneli karter in zakaj ne, če ga niso.
Če ga niso mirno pojdi nazaj in zahtevaj demontažo karterja. sesalni košek je verjetno zabasan
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.622
10.009
113
EU
Citroen ima električno poganjano oljno črpalko. Ko motor ugasne, črpalka še dela, da maže lager turbine do ustavitve. V primeru zamašitve sesalnega koša v karterju, bi črpalka začela javljat "low preasure" težavo.
Včasih so stari Yugoti, pri nižjem nivoju olja in ostrem ovinku, zabliskali z lučko za pritisk.
Domov bi dolili in vozili naprej.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.835
1.136
113
Citroen ima električno poganjano oljno črpalko. Ko motor ugasne, črpalka še dela, da maže lager turbine do ustavitve. V primeru zamašitve sesalnega koša v karterju, bi črpalka začela javljat "low preasure" težavo.
Včasih so stari Yugoti, pri nižjem nivoju olja in ostrem ovinku, zabliskali z lučko za pritisk.
Domov bi dolili in vozili naprej.
Sem pri kolegu mehaniku na lastne oči videl skoraj za eno pest vlaken na sesalnem košu Puretec motorja.
Avto Opel Crossland
Na uradnem servisu so ga zavrnili, ker je pri malo dodanem gasu lučka za tlak olja ugasnila... Takega so potem poslali domov z razlago, da je vse OK.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.835
1.136
113
Ne vem, niti me ne zanima. Ti motorji imajo 180.000 oz 10 let jamstva. Mislim, da je njihov odziv korekten.
Edino kar ti jamčijo, je to, da ti bo motor crknil.
Če je tak problem preverit sesalni koš (snemanje nalepljenega karterja), da raje tvegajo da motor ob polnem karterju olja teče na suho pa naj bo...
Oni že vejo, pa veselo ignorirajo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
260
201
43
Hvala za skrb. Pustimo za hip predsodke ob strani, ekscesne primere, neposredna pričevanja, šank debate ipd. Poglejmo dejstva. Puretech je vgrajen v številne modele Stellantisa. Jermen v olju je očitno konstrukcijska napaka. Izpostavljena še posebej v primeru kratkih voženj. Napako so priznali in ponudili jamstvo, ob pogoju rednega servisiranja in menjavi jermena po predpisanem intervalu. Če je 300 -400 e za letni servis in 450 e za jermen na vsakih 5 let preveč, potem je to nakup nad finančnimi zmožnostmi. V primeru strojeloma bodo zamenjali motor. Kateri proizvajalec nudi to? Na misel mi pride zgolj Toyota.
 

Gatto

Guru
Izključen uporabnik
19. jul 2007
19.143
780
113
tu in tam
Edino kar ti jamčijo, je to, da ti bo motor crknil.
Če je tak problem preverit sesalni koš (snemanje nalepljenega karterja), da raje tvegajo da motor ob polnem karterju olja teče na suho pa naj bo...
Oni že vejo, pa veselo ignorirajo...
Že pri "navadnih" motorjih, dizel posebej, je zaželjeno, da se pri določenih km sname karter ter se ga očisti, spotoma pa seveda tudi sesalni koš..presenečeni bi bili, koliko usedlin se nabere kljub rednim menjavam olja in filtra.