Problem je to, da je gre za avto nižjega razreda. 300€ bi bila fer cena za avto kakšno številko večjega formata. Za Panamero je servis 600€. Do the math.Ko si ne bom mogel privosciti €300 letno za servis (btw. To je €25 mesecno) bom prodal avto in si kupil Urbano.
Daj ne nabijaj. Porsche Cayenne, prvi servis €1.250. 14 dni nazaj.Problem je to, da je gre za avto nižjega razreda. 300€ bi bila fer cena za avto kakšno številko večjega formata. Za Panamero je servis 600€. Do the math.
Koliko skrbi, bojazni, črnogledih napovedi za avte neznancev. A sami pa nič ne vlagate v vozila? Ne razumem. Saj Stellantis ni nek obskuren proizvajalec. Priznal je napako in prevzel odogovornost. Zato ponavljam vprašanje, ali še kdo nudi tako jamstvo?
Zakaj pa? Vsi tulite, da so pooblascenci lopovi, zlatarji, nimajo pojma, ipd. Naj ti zdaj kozolcar za pol cene vse uredi. Brez racuna, olje pa sam prinesi, na Temu je verjetno najcenejsi.Naj potem naredi vpoklic in uredi vse avte, tudi tiste, ki niso bili servisirani pri pooblaščencu. Aja, to pa ne.
Ni konstrukcijska napaka..Zato, ker motor kaput ni posledica servisiranja, ampak je konstrukcijska napaka.
V zda folk sam menja olje in filter tudi na premijah na navadnih pumpah. Pa jim tja uleti z idejo, da se konstrukcijska napaka prizna samo ob servisiranju na pooblaščencih.
Problem je ker ti bo uradni servis zamenjal okvarjene dele, ne pa tistih ki so bili poleg še bolj problematični in prizadeti.Žena vozi P208 tri leta. Res je, da se vozi bolj malo, ampak do danes nobenih težav. Pred časom sem dokupil jamstvo in sicer do leta 2030. (se pravi 8 let od dneva nakupa). Avto je in bo redno servisiran na pooblaščenem servisu in se mi jebe za jermen. Bodo pač v jastvenem roku zamenjali motor, oz. kar koli bo potrebno, če gre kaj narobe.
Pri teh stvareh zelo težko natančno ugotoviš, kje je konec težav, kaj vse bi bilo treba še preverit/zamenjat...Problem je ker ti bo uradni servis zamenjal okvarjene dele, ne pa tistih ki so bili poleg še bolj problematični in prizadeti.
Sito karterja ki se omenja zgoraj je samo prva točka problema. Če je jermen pobiralo, bi bilo potrebno naredit še čiščenja oljčnih kanalov (engine flush) in menjavo oljčnih ležajev pri čemer se prilagodi ležaje dejanski obrabi (če so dalj časa delali z nižjim pritiskom olja so bolj obrabljeni in posledično je potrebno menjat za "prilagojene").
Reči chat GPT-ju da slabo prevaja. Oljčni kanali? To so oni za olivno olje?Sito karterja ki se omenja zgoraj je samo prva točka problema. Če je jermen pobiralo, bi bilo potrebno naredit še čiščenja oljčnih kanalov (engine flush) in menjavo oljčnih ležajev
Pri teh stvareh zelo težko natančno ugotoviš, kje je konec težav, kaj vse bi bilo treba še preverit/zamenjat...
Se opravičujem, chat gpt me je zavedel.Reči chat GPT-ju da slabo prevaja. Oljčni kanali? To so oni za olivno olje?
Oljčni ležaji? To so oni ko se olive vozijo gor?
Bojo kar oljni kanali in ojnični ležaji....
Snemanje karterja spada pod Obvezna dodatna dela pri vsaki menjavi zobatega jermena v Olju... Najmanj to..Kot ex. lastnik VAG AEB motorja, ki je imel znane konstrukcijske težave ravno na dovodu za olje, sem se naučil, da se problemi kaskadno nalagajo če jih odpravljaš enega za drugim, namesto da se jih lotiš celostno/sistemsko.
Za purtech motorje -> če vidiš da je jermen pobralo se obvezno sname karter, očisti oz. zamenja se sito karterja, če so na njem ostanki jermena se preveri še stanje ležajev na ojnici, in se izvede čiščenje kanalov za olje. Dela je za 1h več kot redna menjava jermena, samo tega ti uradni servis ne bo šel delat.
Podobno kot NE-menjava olja v menjalnikih in reduktorjih...O tem je tu že rekla razprava. Poiščite sami. Pooblaščen servis ali drug servis po navodilih proivajalca. Ali spada kozolec pod to, ne vem. Stellantis je že zamenjal jermen in nekatere druge dele, tako da je bilo manj težav. Ponavljam, ali je BMw z razvpito verigo dal jamstvo. In če je 300 e preveč
za letni servis, potem je avto nad finančnimi zmožnostmi.
Seveda je prevec, servis nazalost nekaterih pac ni raketna znanost ali neka dejavnost z neko extra dodano vrednostjo. Avto za vecino verjetno ni nad financnimi zmoznostmi, gre se za princip, da pac nekaj ni toliko vredno in se ne pustis nategovat.In če je 300 e preveč za letni servis, potem je avto nad finančnimi zmožnostmi.
Po tem takem so tudi dopusti brez veze, pa vecerje v restavraciji, pa kavice s frendi?Seveda je prevec, servis nazalost nekaterih pac ni raketna znanost ali neka dejavnost z neko extra dodano vrednostjo. Avto za vecino verjetno ni nad financnimi zmoznostmi, gre se za princip, da pac nekaj ni toliko vredno in se ne pustis nategovat.
Podobno je situacija pri zavarovanjih, no vsaj avto zav. Iz principa imam osnovno zavarovanje za 90 eur letno in ne kasko za jurja. Sem sam svoja zavarovalnica, na lageru (no v etf pa kriptu) je vsaj 20x vrednosti avtomobila, zakaj torej kasko? Hise pa se vseeno ne morem kr tako skesirat zato tam pac pozrem tistih 500 eur letno.