Peticija - odstranitev količkov na Malencah

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik howardroark pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:

še ene par takšnih imam. ko se bodo te stvari uredile, verjemi, da količki ne bodo potrebni sploh ...
Dars pravi, da so količke postavili zaradi voznikov, ki so vozili v napačno smer.

Koliko nesreč zaradi nepravilnega vključevanja pa je bilo pred postavitvijo količkov?
Od 2008-2014 nobene z vsaj lazjo poskodbo.
Se tretjic lepim sliko na alter
2443355-nesre%E8egolovec.JPG
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Količkov do pred kratkim ni bilo, pa ni bilo kakšnih nesreč tam. Sicer ni prav, da se skače čez polno črto, vendar s postavitvijo količkov stvari niso uredili - še več, povzročili so zastoje in glede tega bi morali nekaj urediti.
Tisto križišče in okoliška infrastruktura so tako slabo izvedeni, da so recept za zastoje. Na razdalji nekaj sto metrov je uvoz iz štajerske avtoceste, izvoz za Rudnik, naprej po izvozu semaforizirano križišče in še prehod čez železniško progo. Ugibam da, ko pride vlak se rdeča luč na semaforiziranem križišču podaljša, izvoz za Rudnik se zabije in s tem tudi uvoz s štajerskega kraka. Prej so vozniki to reševali tako, da so skočili na južno avtocesto malo prej - čez polno črto; ne odobravam tega ampak, reševalo je situacijo, ki jo je zajeb@l projektant.
Najbrž je prav, da so pregradili polno črto, vendar bi morali hkrati tudi izvesti ukrepe s katerimi bi preprečili, da se zabaše izvoz za Rudnik. Mogoče bi bilo dovolj že ukiniti možnost vožnje naravnost (čez železniško progo) na križišču.

Debilno razmišljanje. Tudi v tunelih ni bilo kaj dosti nesreč zaradi vožnje v napačno smer pa pa je dolžina tunelov bistveno večja, kot pa je dolžina na kateri so postavljeni ti količki. Nesreč ni bilo, ker so drugi vozniki pazili na take debile.
Logično, da je problem, ko se zabaše izvoz na Rudnik, samo ti ki potem vozijo tam, kjer so zdaj količki, samo še dodatno ogrožajo in onemogočajo vključevanje tistim, ki vozijo pravilno.
Za mene ste vsi, ki ste vozili tam prek polnih črt zreli za odvzem izpita, pa še kakšen pregled pri psihologu bi vam priporočal. Itak sami veste, kdo ste to.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik howardroark pravi:
Kratkoročno želimo le to, da se razcep vrne v prejšnje stanje (ki je obstajalo 10+ let), saj je pol urno čakanje zavoljo reševanja problema, ki ga ni bilo, nesmiselno.
Problem je bil. Tukaj je že par osebkov omenilo, da je imelo težave pri vključevanju, če niso zapeljali čez polno črto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Se stotic priznam.... Recimo da grem enkrat mesecno tam. Ce desni ne razume sistema zadrge, na levi pa je bil dolenjski vozni pas prazen (vidis nekaj 100m prej) sem lepo prevozil polne crte, po moznosti se se precej hitro prestavil na prehitevalni pas, da sem omogcil tistim ki ne poznajo zadrge da so se vključili na AC. Lahko bi bil [cenzura] in vozil vštric z njimi kot so oni 500m prej.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.979
-387
113
pa sej zdej so nekej premilkal črte in odstranili nekaj količkov...

dobr, uletavanje po levi še vedno ni mogoče...

peticijo za nekaj, da lahko delaš prekrške je pa res malo smešno podpisovat.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Se strinjam, treba bi bilo podpisovati peticijo za ureditev razcepa Malence in izvoza za Rudnik.
Dejstvo pa je, da so s postavitvijo stebričkov rešili en problem in povzročili drugega. Ampak njim je itak vseeno, kljukico so si naredili.
 
Nazadnje urejeno:

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Torej, ti ne bi, ampak te drugi *silijo* v kršenje predpisov in ogrožanje sebe in drugih?
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
sem prebivalec Ljubljane in vsakodnevno trpim za radi nesposobnosti voznikov ... ker upoštevam pravila.

par vprašanj zate:

- ko vidiš, da lahko obvoziš avto pred sabo, a pri tem prevoziš dvojno polno črto, to narediš, da si pač prej v križišču ali ne?

- ko gresta dva pasova v enega, upoštevaš pravilo zadrge, ali ne? ker jaz načeloma poskusim slediti zadrgi, smo pa takšni žal nekje v razmerju 1 na 3 ali 4 avte, in se seveda sistem podre

- ko vidiš, da nekdo na desnem pasu dvopasovnice vključi levi smernik, misliš, da ga je vključil tako, za okras, ali zaradi tega, ker bi se rad vključil na levi vozni pas? se mi dogaja vsakodnevno, da potem obstanem na desnem pasu, folk pa nestrpno trobi za mano, ker me folk ne spusti na levi pas, da potem recimo lahko pravilno pripeljem do križišča in zavijem levo

še ene par takšnih imam. ko se bodo te stvari uredile, verjemi, da količki ne bodo potrebni sploh ...
+1
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Ti zgleda se kej drucga ne razumes kot to. Namrec za zacetek bi bilo krasno in zazeljeno za vecjo pretocnost, da se naucite kako pravilno poteka sistem zadrge. Namrec pravilno je da gres do zozitve potem pa en avto z desne en z leve. Zakaj to ne deluje je pa,da so odgovorni butasti vozniki kateri se ze +200m prej rinejo na desni pas s tem pa omogocajo, da lahko kolona prehiteva po levi in zarad tega gre tudi pas v katerega se zdruzuje pocasneje. Ce bi sli vsi do zozitve in en pa en v kolono bi bila pretocnost boljsa.
Lp.
+1
 

howardroark

Zelenc'
5. jul 2016
23
0
1
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik howardroark pravi:
Kratkoročno želimo le to, da se razcep vrne v prejšnje stanje (ki je obstajalo 10+ let), saj je pol urno čakanje zavoljo reševanja problema, ki ga ni bilo, nesmiselno.
Problem je bil. Tukaj je že par osebkov omenilo, da je imelo težave pri vključevanju, če niso zapeljali čez polno črto.

Seveda - nesreč pa kljub temu ni bilo. In še to: DARS količkov ni namestil zaradi voznikov, ki so vozili prek polne črte, ampak zaradi oteževanja obračanja in posledične vožnje v napačno smer.
 

howardroark

Zelenc'
5. jul 2016
23
0
1
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
peticijo za nekaj, da lahko delaš prekrške je pa res malo smešno podpisovat.
DARS je količke namestil zaradi preprečevanja vožnje v napačno smer - to, da se je preprečilo vključevanje prek polne črte, je stranski efekt.
 

howardroark

Zelenc'
5. jul 2016
23
0
1
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Torej, ti ne bi, ampak te drugi *silijo* v kršenje predpisov in ogrožanje sebe in drugih?
Koliko nesreč se je zgodilo zaradi prekrškarjev? Ali je DARS količke namestil zaradi vožnje prek polne črte?
 

howardroark

Zelenc'
5. jul 2016
23
0
1
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Ti zgleda se kej drucga ne razumes kot to. Namrec za zacetek bi bilo krasno in zazeljeno za vecjo pretocnost, da se naucite kako pravilno poteka sistem zadrge. Namrec pravilno je da gres do zozitve potem pa en avto z desne en z leve. Zakaj to ne deluje je pa,da so odgovorni butasti vozniki kateri se ze +200m prej rinejo na desni pas s tem pa omogocajo, da lahko kolona prehiteva po levi in zarad tega gre tudi pas v katerega se zdruzuje pocasneje. Ce bi sli vsi do zozitve in en pa en v kolono bi bila pretocnost boljsa.
Lp.
+1
Neumen argument: zakaj potem gužve ni bilo pred postavitvijo količkov - ureditev je bila namreč popolnoma identična, le fizične ovire za preprečevanje prekrškov ni bilo. Ali so ljudje kar prek noči pozabili na sistem zadrge?
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
predvidevam, da ljudje poznajo sistem zadrge, problem nastane pri tistih ki morajo biti povsod in vedno prvi, ego vozijo pa na 30 tonski prikolici za seboj. Ker po novem ne morejo izsiljevat sedaj ljubosumno "stražijo" varnostno razdaljo, ker če spustijo en avtomobil pred sabo pridejo saj 2 uri kasneje domov... tega pa razumljivo ne bodo dovolili.

Tukaj je problem - v sami vozniški kulturi in ne v količkih. Mene ne motijo, dejstvo je, da če prevoziš polno črto in greš direkt na vozni/prehitevalni pas povzročiš potencialno nevarno situacijo. In to je dejstvo. Ja... ni bilo nesreč... naj tako tudi ostane... Kaj bi rekel, da se količki odstranijo, par dni zatem pride pa zaradi tega (vožnja preko polne črte) do smrtne nesreče? Bi ti bilo itak vseeno, kaj pa ne vozijo po predpisih, kajne? Važno, da greš ti lahko čez polo črto, drugo ni pomembno.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Citat:
Uporabnik howardroark pravi:
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Ti zgleda se kej drucga ne razumes kot to. Namrec za zacetek bi bilo krasno in zazeljeno za vecjo pretocnost, da se naucite kako pravilno poteka sistem zadrge. Namrec pravilno je da gres do zozitve potem pa en avto z desne en z leve. Zakaj to ne deluje je pa,da so odgovorni butasti vozniki kateri se ze +200m prej rinejo na desni pas s tem pa omogocajo, da lahko kolona prehiteva po levi in zarad tega gre tudi pas v katerega se zdruzuje pocasneje. Ce bi sli vsi do zozitve in en pa en v kolono bi bila pretocnost boljsa.
Lp.
+1
Neumen argument: zakaj potem gužve ni bilo pred postavitvijo količkov - ureditev je bila namreč popolnoma identična, le fizične ovire za preprečevanje prekrškov ni bilo. Ali so ljudje kar prek noči pozabili na sistem zadrge?

Pri nas se nisem naletel, da bi sistem zadrge se pravilno izvajal, problem je v neznaju in kulturi voznikov. Eni rinejo takoj ko vidijo znak na drug pas, potem se najdejo serifi ponavad tovornjakarji ki zapirajo oba prometna pasova, potem so pa se pacienti ki zapirajo na zozanju tiste kateri bi se radi vkljucil. Zakaj prej ni bilo guzve rec da se delas norca s tem vprasanjem, ampak mi nekaj prav da se ne. Za vsak slucaj ce ti ni jasno zakaj prej ni bilo take guzve pa imas tukaj odgovor, ker je lep procent voznikov slo cez polno crto direkt na desni pas kateri pride iz dolenjske, ali celo kar na levega. Sedaj jim je pa to onemogoceno in se mora izvajati sistem zadrge kateri pa povprecnemu slo. vozniskemu znanju in egu ne gre v glavo.
Lp.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.104
3.158
113
Ker se vsak dan vozim preko Malenc lahko povem da niso bili redki "pacienti", ki so s stani golovca prileteli direktno na prehitevalnega in potem čez 100 metrov nazaj dol na Rudnik. Ampak kot vidim zadnje čase je to prav pogosto vsaj na Ljubljanskem obroču tudi s strani primorske in izvoza na Viču.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Ker se vsak dan vozim preko Malenc lahko povem da niso bili redki "pacienti", ki so s stani golovca prileteli direktno na prehitevalnega in potem čez 100 metrov nazaj dol na Rudnik. Ampak kot vidim zadnje čase je to prav pogosto vsaj na Ljubljanskem obroču tudi s strani primorske in izvoza na Viču.
To je popolnoma res. Sem to tudi že večkrat doživel.
Res, da ni bilo do sedaj nesreč zaradi teh padalcev, ampak to samo zato, ker so se vozniki iz dolenjske smeri že prej preventivno pomaknili na prehitevalni pas proti južni obvoznici. In tako so padalci lahko nemoteno uletavali. Sam s tem sicer nisem imel problemov, ker se je promet odvijal tekoče in brez zastojev. Je pa to vseeno nevarno, priznam.
Pa še moje mnenje glede tako opevanega sistema zadrge. Res je, da se ga vozniki v večini ne držijo, ampak tudi 100% pravilno izpeljana zadrga ne bo rešila zastojev v Golovcu. Preprosto zato, ker je frekvenca prometa prevelika, pritok vozil je večji, kot pa izvoz Rudnik lahko požre. In zadrga tega ne bo rešila.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Seveda imas popolnoma prav, da sistem zadrge ne bo resil zastojev zaradi prevelike kolicine prometa. To bo resil samo nov prikljucek, ali pa da se kolicke odstrani in vzpostavi tako kot je bilo in se bodo spet vozil cez polne crte, kar je pa iz varnostega vidika problematicno. In ta isti kateri so sedaj glasni kaj so spacal na Darsu bodo Dars isti moment ponovno lincali ce bo pocilo in da bi bile smrtne zrtve... Se pa dolzina kolone in cas lahko zmanjsa z uporabo pravilnega sistema zadrge, ce smo ze obtical s tako resitivijo kakrsno imamo in je dalec od idealne ampak jo pac imamo.
Lp.