Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Jaz pa pri zgornjih zahtevah (samo da ni pocasno ...) ne bi rinil v oklescen stirijedrnik. Tako ali tako bosta pri omenjenih aktivnostih dve jedri stalno gledali v zrak, tretje pa "samo" vecino casa, potem je vecja korist od visjega takta od postene kolicine predpomnilnika. Ironicno,. tudi za igre bo to boljse, ker jih vecina sploh ni multi-threaded, ali pa je to narejeno zelo neucinkovito. Skoda, da se ne dobi vec BE X3 Phenoma II, ni bil 50% drazji in ni bil opazno pocasnejsi, kar se tice takta.
Glede motheboarda: za 85 EUR se dobi Gigabytovo iz serije UD s chipsetom 880 in integrirano HD4250 (ali je 4290 ? isti smorn), ki je eno debelo generacijo novejsa od omenjene. Jaz ne bi sparal teh 15 EUR pri tem, je pa ers, da je potrebno nakupiti DDR3 RAM in je se tam par evrov drazje. Se vedno je tudi moznost dodati diskretno graficno.
Omenjena plata podpira tudi nove Thubane (X6), torej obstaja opcija za zamenjavo procesorja kadarkoli v prihodnje, ce bi po kaksnem nakljucju FuriousG kar naenkrat zacel masovno kodirati video ali kaj podobnega
O DDR3 sem že napisal zakaj ne (še), vsaj ne na trenutni Phenom platformi!
Glede prihodnosti računalništva, pa tudi bližnje preteklosti se kaže trend višanja jeder in s tem multithreading (oz. multicore) tehnologije izvajanja kode. Frekvence so že 5 let iste, oz. tisto kar so dosegli pentiumi 4 je ostalo še danes nekako razumska meja maximuma za desktop PC.
Torej glede na to, da so pred kratkim prišli poceni štirijedrniki in sedaj AMD ponuja že poceni šestjedrnike (Intel tudi, ampak tam "poceni" malce drugače razumejo) je razumljivo, da bo trend rasel predvsem v tej smeri.
Koliko je izkoriščen PC za urejat word in pa brskanje po NETu ne bi razlagal, je pa vseeno potrebno vedet kam bo šla smer razvoja programske opreme v tej sferi. In verjameš ali ne, tudi spletne platforme postajajo večjedrno podprte (sicer si verjetno seznanjen saj si iz info. foha ne?) .. HTML5 je trend, ki bo rastel naslednjih 5 let in se razvijal in tu se bo količina procesiranja kar naenkrat povečala - tudi zato je HTML5 že mišljen kot več-tasking "aplikacija". Skratka da povzamem, čez 5 let ti bo youtube/facebook/gmail serviral video direktno na grafično kartico, javascript se bo izvajal na več jedrih, isto bo z rendrom HTML okolja. Dejstvo je, da ti bodo takrat precej bolj prišela prav tista dodatna jedra.
Od ostalega pa tudi, razen iger ki so specifično enojedrne, vse že danes podpira več jeder in se tudi izvede hitreje na počasnem x4 kot pa na malce hitrejšem x2, predvsem pa je pomembno da rezervacija dveh jeder ne upočasni sistema. Torej lahko mirno brskaš po spletu medtem, ko ti v ozadju konvertira video ali pa rendra 3d animacijo.
O nadgradnjah sistema pa tako, nekdo ki ne uporablja računalnika za neko "delo" (igranje iger je tudi delo) in se ne zanima v smeri računalniške tehnologije zagotovo ne bo v 2-5 letih šel nadgrajevat računalnika. Po tem obdobju pa je nadgradnja nesmiselna, saj je vložek vs. pridobitev, upoštevajoč moorov zakon in cene rabljene opreme, slabši kot pa nakup novega PCja na novi platformi! Zato razmišljanje v tej smeri odsvetujem!
Aja to je moje mnenje, ki je delno oprto na filozofijo in pa predvidevanja .. mogoče se tudi motim, ampak o tem bo sodil čas!