Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
To nevem točno.
Mi je pa večina mehanikov rekla, da naj rajš delam servise na 15.000km, ker ta longlife servis je mišljen samo za Nemčijo (dolge relacije).
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tako je 15-20.000 je fajn delat. Pa ne zato ker je 30.000 interval delan za Nemčijo ampak ker 80% ljudi pri nas 30.000 naredi ravno v 3 letih... Če pa ti v Sloveniji narediš v enem letu 30.000km pa tut lahko bp delaš servis na 30.000km.
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Tako je s to zadevo. Do letnika 2006 so bile v A4 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.
Isto je pomoje pri VWju.
c/p z audi foruma
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tako je 15-20.000 je fajn delat. Pa ne zato ker je 30.000 interval delan za Nemčijo ampak ker 80% ljudi pri nas 30.000 naredi ravno v 3 letih... Če pa ti v Sloveniji narediš v enem letu 30.000km pa tut lahko bp delaš servis na 30.000km.
Se pravi, da potem ignoriraš, vabilo avtomobila na servis?
Ja, sploh ima rad, če ga mrzlega takoj prtegneš. Turbinca fajn žvižga takrat.Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ti samo stisni na gas, če vtrga pač vtrga, to se pri VAG koncernu smatra kot potrošni material
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Tako je s to zadevo. Do letnika 2006 so bile v A4 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.
Isto je pomoje pri VWju.
c/p z audi foruma
Temu dodajam še naslednje, kar mi je bilo lepo obrazloženo.
Audi A4 125kw/170KM ima Siemens šobe, katere pa imajo konstrukcijsko napako in crkujejo po tekočem traku. Nova šoba za Audija je čez 900eur na Audi servisu, tovarniško obnovljena iz Nemčije pa 500eur.
Siemens šobe najdemo v Passatih 140KM in 170KM!
V Audi A4 103kw/140KM pa so Bosch šobe, s katerimi pa ni toliko težav.