Passat Karavan 2.0 TDI 140 KM letnik 2006+

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.645
4.375
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
To nevem točno.

Mi je pa večina mehanikov rekla, da naj rajš delam servise na 15.000km, ker ta longlife servis je mišljen samo za Nemčijo (dolge relacije).


Daj no saj pri longlife ,če ga fajn žgeš se tudi odloči te pri 15890 km poslati na servis.
evil.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Tako je 15-20.000 je fajn delat. Pa ne zato ker je 30.000 interval delan za Nemčijo ampak ker 80% ljudi pri nas 30.000 naredi ravno v 3 letih... Če pa ti v Sloveniji narediš v enem letu 30.000km pa tut lahko bp delaš servis na 30.000km.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.613
2.422
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tako je 15-20.000 je fajn delat. Pa ne zato ker je 30.000 interval delan za Nemčijo ampak ker 80% ljudi pri nas 30.000 naredi ravno v 3 letih... Če pa ti v Sloveniji narediš v enem letu 30.000km pa tut lahko bp delaš servis na 30.000km.

Se pravi, da potem ignoriraš, vabilo avtomobila na servis?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.360
308
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Tako je s to zadevo. Do letnika 2006 so bile v A4 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.

Isto je pomoje pri VWju.

c/p z audi foruma

Temu dodajam še naslednje, kar mi je bilo lepo obrazloženo.

Audi A4 125kw/170KM ima Siemens šobe, katere pa imajo konstrukcijsko napako in crkujejo po tekočem traku. Nova šoba za Audija je čez 900eur na Audi servisu, tovarniško obnovljena iz Nemčije pa 500eur.

Siemens šobe najdemo v Passatih 140KM in 170KM!

V Audi A4 103kw/140KM pa so Bosch šobe, s katerimi pa ni toliko težav.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tako je 15-20.000 je fajn delat. Pa ne zato ker je 30.000 interval delan za Nemčijo ampak ker 80% ljudi pri nas 30.000 naredi ravno v 3 letih... Če pa ti v Sloveniji narediš v enem letu 30.000km pa tut lahko bp delaš servis na 30.000km.

Se pravi, da potem ignoriraš, vabilo avtomobila na servis?

Točno tako, ignoriraš napis servis na začetku in pač greš tistih 5000km kasneje delat servis... Odvisno kako imaš nastavljen interval, mogoče se ti pri 15.000 sploh ne bo oglašal temveč komaj pri 30.000!

Lp
 

Azzil

Zelenc'
17. dec 2009
2
0
1
Jaz sem zdaj nabavil Passata 2.0tdi, letnik 2007.. Malo me skrbijo te glave in to, ampak.. ko se noter vsedem - vse pozabim..

Vglavnem je kar raketa tale afto.. :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Ti samo stisni na gas, če vtrga pač vtrga, to se pri VAG koncernu smatra kot potrošni material
grin1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ti samo stisni na gas, če vtrga pač vtrga, to se pri VAG koncernu smatra kot potrošni material
grin1.gif
Ja, sploh ima rad, če ga mrzlega takoj prtegneš. Turbinca fajn žvižga takrat.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Tako je s to zadevo. Do letnika 2006 so bile v A4 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.

Isto je pomoje pri VWju.

c/p z audi foruma

Temu dodajam še naslednje, kar mi je bilo lepo obrazloženo.

Audi A4 125kw/170KM ima Siemens šobe, katere pa imajo konstrukcijsko napako in crkujejo po tekočem traku. Nova šoba za Audija je čez 900eur na Audi servisu, tovarniško obnovljena iz Nemčije pa 500eur.

Siemens šobe najdemo v Passatih 140KM in 170KM!

V Audi A4 103kw/140KM pa so Bosch šobe, s katerimi pa ni toliko težav.

kaj pa audi A6 2.0 tdi 140km, KATERE ŠOBE IMA?
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Če prav razumem za Audije s 2.0 tdi in 140 KM velja:
-A4 za prve 2004/200 5BLB motor 308 A in B serije so problematični za pokanje glav, šobe niso problematične ker so Boscheve
-A6 za 2005 in naprej so že odpravljene napake na glavi in šobe so pravtako neproblematične ker so Bosch

Torej načelno audiji niso probelmatični če prav razumem na vse te hibe tega motorja razen prvih BLB A in B variant???

lp, Z
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Jooooooooooooooooooooooj muko, ko te stvorio?
cry12bpy.gif
A B Ž Y S F R, vse variante so problematične če le imaš malo sreče. Kapiš? Če hočeš res 2.0 TDI in da res ne boš imel težav boš moral dat najmanj 30 jurjev za A6tko saj ima zadnji facelift komadj CR motorje. Vse od 2.0 TDI kar ni CR zna bit problematično, kot sem ti že rekel tudi A6 2.0 TDI 2007-2008 je že ribno. Kot pa so ti že povedali, lahko da boš imel srečo in bo zadeva funkcionirala. Ampak zakaj bi tvegal?