Citat:
Uporabnik brgo pravi:
To je bilo zato, ker je nekdo drug pisal neke neumnosti, češ da vw ni renault. Ja, res je treba vsakič znova poudarit, kako se vsi renultovi dizli samo kvarijo, vw-ju se pa to ne more zgodit. Sicer pa vw ima tudi dobre bencinske in dizel motorje. Samo veliko jih ni. Vw je dizel legenda, pa je njihov edini legendarni motor 1.9 tdi. Pa še ta je zastarel.
Poglej, če se ukvarjam z avti, bom verjetno vedel kaj je dobro in kaj ni, brez da bi rabil imeti vse znamke v lasti, kaj rečeš?
To, da VW ni Renault ni letelo na to, da ima Renault slabe dizle (čeprav tudi to ni daleč od resnice), ampak predvsem na to, da so se pri VWju zavedli napake (za razliko od Renaulta) in jo dokaj hitro odpravili. Skratka, kdor govori, da je 2.0 TDI v splošnem motor, ki mu pokajo glave, je ali nepoznavalec ali človek trde glave. Tak problem je imel samo 1 motor, katerega trimestne kode se trenutno ne spomnim. Še več, niti niso imeli problema vsi motorji s to kodo, ampak le del z določenim blokom. Verjetno ni potrebno omenjati, da ta motor ni več v izdelavi. Seveda pa se bo našel nekdo, ki s trdo glavo misli da take motorje še v tem trenutku štancajo v Wolfsburgu.
VW je močan na dizel področju in to je dejstvo. 1.6, 1.9TDI, 2.0TDI ... to so motorji (v mnogih izvedbah seveda), ki so zelo dobri in pika. Da je legendaren motor samo 1.9 TDI torej ne drži, ker imamo tu neuničljivega 1.6. Logično pa je, da 2.0 TDI sploh še ne more biti legenda, ker je motor premlad, iz česar pa ne moremo implicirati, da gre za slab motor.
Nasprotno ne morem trdit tega za bencinske motorje, ker pač ni res. Je nekaj svetlih izjem (1.6 GII, 1.8GIII, 1.8T in hvala bogu več ali manj vsi novejši FSI/TSI/TFSI bencinci, katerih pa je na naših cestah zelo malo in so relativno novi motorji v VWju), na drugi strani pa je katastrofalen motor 1.4 16V, pri katerem vodila izpušnih ventilov dobijo "luft" in motor izgubi kompresijo na enem ali večih od cilindrov. Tudi 1.2 in 1.6 16V nista neka bisera. Se pa stanje precej popravlja, kot sem že omenil, s TSI motorji (in izpeljankami).
Sicer pa pozivam k mirnejši debati, ker se ne gre za urgentne globalne probleme. Trenutno imam manj časa za moderacijo, ker šraufamo na veliko. Jutri zjutraj me čaka menjava trubine na Meganu.
Slučajno sicer; kvarijo so vsi, od Daewooja do Porscheja.