Oprali kurilno olje in ga prodajali kot dizel

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.331
301
83
39
Ljubljana
KSZ pa pol če tankaš kurilca avto več žre al isto?
tongue-1.gif
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
V bistvu imajo pravo oboji. Tisti, ki pravijo, da je kurilc sigurno drugačen že brez barvila in tisti, ki pravijo da ni. Kolikor poznam resnico, roba, namenjena za kurilca nima tako strogega transporta, zato je res bolj zasvinjan. V osnovi sta pa oba enaka.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No vi že veste strokovnjaki, kaj vam bom govoril
smile-1.gif
No to pa je moje razmišljanje!

Lp

PS:. GSMobil, to ni bilo tebi namenjeno... nasplošno pišem za določene strokovnjake tukaj gori
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Res je prvi april, ampak kurilca se da razbarvat. Včasih so to delali s "kislino" (kaj je bilo v resnici, ne vem), ampak tega niti približno ne bi zlil v avto, na katerem ne piše Golf JX
wink-1.gif


Itak je to dizel slabše kvalitete z več žvepla, ki mu dodajo močno barvilo. Njegova količina je res malenkostna ampak je izredno močno in učinkovito pobarva celo cisterno. V kurilca gre rdeča barva, v nafto za ribiče modra (vsaj pri sosedih), mogoče obstaja še kakšna?

Razlog pa je samo v tem, da Carina lažje najde goljufe, ki ne plačujejo trošarine.

Ne trabunjaj neumnosti
cool-1.gif
Kurilc ni nič slabše kvalitete, saj gre iz istega lagerja, je pa na določeno število tisočih litrov dodan liter barve, to pa je tudi vse. Vse zgodbe da je slabša kvaliteta goriva in da vsebuje po defaultu več žvepla in da bo uničil motor so neumnosti s katerimi imajo namen prestrašiti ovce da ne bi tankale kurilca... Seveda pa si lahko misliš kar hočeš!

Lp

PS:. Informacije so preverjene iz prve roke od ljudi ki delajo to...

Res je! Kak Q7 za 100k bo še vedno delal na kurjača, medtem ko bo pa kak reno za 5k imel težave, ampak
to je bolezen renojev da so občutljivi na nafto. Enkrat skoraj z bosne domov nismo mogli, ker smo tankali na nekem smešnem
servisu,...

Tako da bilokaterega TDI bi že imel bi letel na rdečko,...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jep žveplena kislina in baje tudi apno?!
vsaj tako piše TTX
Pa kurilno olje vsebuje tudi ekstrakt banan, in to tistih ravnih, zelenih, nezrelih...
hysterical-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
KSZ pa pol če tankaš kurilca avto več žre al isto?
tongue-1.gif

isti drek je!

saj je gorivo isto..barvila je pa tako malo noter da ne more vplivati na nič (razen ob dolgi uporabi v preciznem okolju, da zamaši kako stvar...pa še to bi bil verjetno problem če bi avto dlje časa stal, da se usedline lahko začnejo izločat).

(ko sem bil jaz v bivši službi pred leti tam pri Kopru, kjer imajo naftne rezerve, sem strokovno vprašal (tistega v nadzornem centru) kje imajo pa kurilca (ker ga nisem opazil) pa se je samo zasmejal češ da kurilca kot takega ni. Kurilec je manj obdavčeno (In zato obarvano) gorivo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
No jst sm pa ko sm biu v bosni 1x vprašu modela k dela v transportu....in je lepo reku.....do okol 100.000km kombiji (masterji , kangooji) še lavfajo...potem so pa nonstop problemi zarad nafte.....od pump do injektorjev...turbin! Zarad kakovosti nafte!

Tko da mX ti si etak bogat....kupi Q7 pa ga na kurilca furi.....bod car!
wink-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Tko da mX ti si etak bogat....kupi Q7 pa ga na kurilca furi.....bod car!
wink-1.gif

Kaj si mislil na kaj pa letijo vsi moji dizlaši? Malo kurjača malo bioolja, gostilniškega olja malo tega malo onega...

Cenovno me stane 100km približno 3,5 evra. Je za preživet.

Bogat? Ja... Brrrr! Viška hodi! Ne z koso, s kombajnom žanjemo!
Tak hodi viška, da vsak mesec vsaj 10 violčnih stran vržem, ker ni kam z njimi.

Butl.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:


Kaj si mislil na kaj pa letijo vsi moji dizlaši? Malo kurjača malo bioolja, gostilniškega olja malo tega malo onega...


smmmm pa tjaaaaa pa take fore
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Kaj ti bo Q7 če se voziš za 3,5eura
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113

Citat:
Uporabnik malcomX pravi:


Kaj si mislil na kaj pa letijo vsi moji dizlaši?


Pasat TDi, GolfV, GolfVI, Q7, Q5, Cayenne dizel......ups sm kakga spustu
sprasujem se.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
veš zakaj naj bi bil tisti dodatek?
sicer vem jaz samo tisto "marketinški" razlog, ampak lahko da je bilo kaj res...
Je pa res da so nekateri motorji že bili "prilagojeni" na katalizator, (vendar so ga pozabili "nataknit v izpuh) in v tistih si brez posledic tankal neosvinčen....
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.
Toliko o nategih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Sedeži ventilov na starih avtih ki so laufal na osvinčen bencin so bli iz mehkejšega materijala....ker ga je svinc v benzu (osvinčenem) mazu (sedež) in če nisi dajal dodatka not, kadar si tanku neosvinčen bencin ti je zguncal sedež pr ventilu in ti je olje žrl.....kompresijo jemal....to je razlog tega dodatka ventil plus al kar že je....ni noben marketinški nateg!
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja, tako kot si napisal, problem je bil v sedezih ventilov
Tudi z aditivi se svinca ne da nadomestiti, je pa bolje kot nic.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.671
1.487
113
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.
Toliko o nategih.

Če bi noter nalil 100 oktanca in mehaniku nekaj vrgel v glavo bi bil isti rezultat...
grin1.gif


Tisto o premehkih ventilih so pravljice za tiste, ki ne marajo okoljevarstvenikov... Američani so osvinčeni bencin ukinili že sredi 70ih let in so tole že dali skozi malo pred nami...
zmaga.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.
Toliko o nategih.
Potem je imel moj yugec super duper motor, ker je letel ziher več kot eno leto samo na neosnvinčen bencin brez vsakega dodatka in ni bilo potrebno nobenega dolivanja olja. Mi je že malo žal za YUGO 55 koral( pa še peto prestavo je imel).
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
YUGO brez dolivanja olja.......ta mi je pa dobra...a si si od fiat tempre motor not ruknu???