Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Res je prvi april, ampak kurilca se da razbarvat. Včasih so to delali s "kislino" (kaj je bilo v resnici, ne vem), ampak tega niti približno ne bi zlil v avto, na katerem ne piše Golf JX
Itak je to dizel slabše kvalitete z več žvepla, ki mu dodajo močno barvilo. Njegova količina je res malenkostna ampak je izredno močno in učinkovito pobarva celo cisterno. V kurilca gre rdeča barva, v nafto za ribiče modra (vsaj pri sosedih), mogoče obstaja še kakšna?
Razlog pa je samo v tem, da Carina lažje najde goljufe, ki ne plačujejo trošarine.
Ne trabunjaj neumnostiKurilc ni nič slabše kvalitete, saj gre iz istega lagerja, je pa na določeno število tisočih litrov dodan liter barve, to pa je tudi vse. Vse zgodbe da je slabša kvaliteta goriva in da vsebuje po defaultu več žvepla in da bo uničil motor so neumnosti s katerimi imajo namen prestrašiti ovce da ne bi tankale kurilca... Seveda pa si lahko misliš kar hočeš!
Lp
PS:. Informacije so preverjene iz prve roke od ljudi ki delajo to...
Pa kurilno olje vsebuje tudi ekstrakt banan, in to tistih ravnih, zelenih, nezrelih...Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jep žveplena kislina in baje tudi apno?!
vsaj tako piše TTX
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
KSZ pa pol če tankaš kurilca avto več žre al isto?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Tko da mX ti si etak bogat....kupi Q7 pa ga na kurilca furi.....bod car!
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kaj si mislil na kaj pa letijo vsi moji dizlaši? Malo kurjača malo bioolja, gostilniškega olja malo tega malo onega...
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kaj si mislil na kaj pa letijo vsi moji dizlaši?
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Toliko o nategih.
Potem je imel moj yugec super duper motor, ker je letel ziher več kot eno leto samo na neosnvinčen bencin brez vsakega dodatka in ni bilo potrebno nobenega dolivanja olja. Mi je že malo žal za YUGO 55 koral( pa še peto prestavo je imel).Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Petka 1.1 vplinjač je po pol leta vožnje na bleifrei izgubila moč in crkovala. Po nasvetu lokalnega mehanika je dobila osvinčenega in abrakadabra stvarca je drvela kot nova. Po tistem je vsak tretji rezervoar bil osvinčen in nikoli več težav. Težava je bila pa na ventilih, ker nekateri avtomobili le teh niso imeli prilagojenih neosvinčenemu.Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Ko so ukinili osvinčen bencin je tudi trebalo dati neki dodatek zraven, tistim, ki niso imeli katalizatorja. Pa ljudi nategovali, da jim bo avto crknil, če ne bojo dodali tega dodatka. Jaz pa sem že pred tem vozil yugeca na bleifrei brez problema in brez vsakega dodatka. Tako da.....
Toliko o nategih.