Citat:
Uporabnik Raven pravi:
No, potem sem imel pa kar prav, 700-800€ za material pa ene 100-200€ za delo. Pa smo na jurja.
Bom pa naslednjič pobaral shifta in afroC, da mi onadva zrihtata material pa mehankarja - 700€ ni malo za prišparti. pri strošku 1000€
saj bi verjel, ampak nekateri so najbrž prvi lastniki. No jaz sem tretji in imam pri skoraj 11 let starem oplu ki slovi po rjavici se original izpuh (brez vez na tehničnih ) pa tudi sicer se ni lukenj v njem. Je pa dobil herpes tam kjer je bil udarjen pred 5 leti / vrata.Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
[quoteCitat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino
Povzetek prodajnega programa (u)voženih vozil iz avto.net-a
Edino da imajo tisti 150k km zgolj na števcu.
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.
Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu? Po mojem moraš bit trčen, da si za to kupiš (klasičnega) bencinarja. Sodobni turbo bencinarji so pa itak podobna kategorija kot dizelj, edino pijejo več.
Imam dva "enaka" avtomobila, en bencinar, drug dizel. Razlika v večletni povprečni porabi je cca. 1,5 litra. oz dobra 2€ na 100 prevoženih kilometrov. Od oka bi rekel da se razlika v nakupni ceni izenači pri cca. 100.000 km ob enakih sprotnih stroških.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.
Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu? Po mojem moraš bit trčen, da si za to kupiš (klasičnega) bencinarja. Sodobni turbo bencinarji so pa itak podobna kategorija kot dizelj, edino pijejo več.
Krepko bi razmislil tudi o vozilu na plin - bodisi serijsko ali pa vgradnja od zanesljivega in kvalitetnega izvajalca (ki ni poceni da se razumemo).Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu?
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Krepko bi razmislil tudi o vozilu na plin - bodisi serijsko ali pa vgradnja od zanesljivega in kvalitetnega izvajalca (ki ni poceni da se razumemo).
3850 oz pol cene rabljenega.To je potem Nemška kvalitetaCitat:
Uporabnik Raven pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Imam letnik 2005, sicer 1.9 z 120KM
- menjan EGR ventil na 130.000 km 300 €
- menjan hladilnik na klimi na 150.000 km 300 €
- menjana neka ploščica na alternatorju pri 160.000km 150 € (prijatelj ima enako, menjal to že dvakrat)
- menjan vztrajnik (posledično še sklopka, ker je bilo pol avta že razkopanega) na 150.000km 1.200 €
- obnovljena turbina na 200.000km cca 1.000 €
- menjan hladilnik na klimi na 240.000 km 300 €
drgač pa samo redni servisi
to so cene z uradnega servisa
Samo EGR ventil je bil menjan na servisu, ker mi je šel po pol leta, ko sem kupil avto (avto kupil z 130.000km) in še nisem imel izbranega mehankarja.
Hladilnik klime menjan v Stegnah pri enem, ki se ukvarja s klimami, vztrajnik mi je moj mehanik zamenjal in se je tudi sam čudil, da neoriginalen stane 700-800€, turbina obnovljena na gorenjskem, mehanik nazaj sestavil v avto.
Na original servisu bi dal samo za turbino 1500€, ker baje ne obnavljajo + delo, ofkors. Za vztrajnik bi me prišlo preko 1200€. (no to sem zajebla, mislim da sem plača 1000€ in ne 1200€ se ne spomnim, probam hitro pozabit te nepredvidene stroške) Hladilnik klime pa nevem koliko bi koštal, nisem šel vprašat.
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Se malo več informacij dobil. Menjali so ventil, okvara in ker je bila odprta Mašina, so se zobati jermen menjali. Niso pa komplet velikega servisa delali. Menjal je bil tudi alternator, ki baje crkne na cca 100k kilometrov, tko da s tem bi bil nekaj časa mir.
Žal nisem imel časa danes za ogled... Bo v soboto.