Opel astra Cosmo 1.7 dizel (2007)

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Dobil sem še en update. Veliki servis še ni bil narejen, pred 2 leti so bili popravljani ventili, ko so menjali tudi notranji jermen. To je pa to, kar je bilo omembe vrednega kar se tiče okvar.

Motor je švohnejša verzija 1.7 CDTI s 5 prestav.

Če je zvilo ventile so motro razdrli in zamenjali jermen, tako da bi moral imet narejen velik servis.

Ti toplo priporočam nakup novega, z garancijo.


Tole je zelo podobna zadeva. Isti model, isti letnik, podobni kilometri. Vendar cena 7k.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...%20CDTI%20Cosmo
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
BigMike se strinjam.
Dragan. Nimam bc. Vodim po količini goriva na črpalki, števec hitrosti oziroma razdalje je najbolj točen do sedaj.
 

Carlito149

Pripravnik
18. apr 2008
978
0
16
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Opel ima blazno bedast sistem vklopa klime (preko menija na BCju) - mene bi to oz. me je zelo motilo
Ni res, prižgeš jo s srednjim gumbom od klime in sicer tako da ga dvakrat pritisneš.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Imam letnik 2005, sicer 1.9 z 120KM

- menjan EGR ventil na 130.000 km 300 €
- menjan hladilnik na klimi na 150.000 km 300 €
- menjana neka ploščica na alternatorju pri 160.000km 150 € (prijatelj ima enako, menjal to že dvakrat)
- menjan vztrajnik (posledično še sklopka, ker je bilo pol avta že razkopanega) na 150.000km 1.200 €
- obnovljena turbina na 200.000km cca 1.000 €
- menjan hladilnik na klimi na 240.000 km 300 €


drgač pa samo redni servisi
smile-1.gif

Pa kje je potem kakšen prihranek pri dizlih?!
Če bi imel 1.6 bencinarja in do teh kilometrov nebi menjal ničesar od naštetega bi kljub porabo 8+ bil še vedno krepko v plusu.
Ne razumem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Fora je da dizel malo porabi, pa naj to stane kolikor hoče (doplačilo pri novem, dražje vzdrževanje). Ali ni to dobra računica?
evil.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Si tako prepričan, da na bencinarju pri 240.000 km ne bi šel hladilnik klime zaradi kamenčkov, ki jih dobi? Aja, tam je skrit v prtljažniku. Altenator, če bi bil enak model, tudi ne bi crknil? Ne bi, ker imaš dinamo, ki ga goniš na roke
sprasujem se.gif

Še dodatni info: dvomasne vstrajnike imajo tudi nekateri bencinski motorji. Ko sem jaz imel bencinarja, je šel po gobe katalizator, izpušni sistem v celoti tudi ni bil preveč trajen pri bencinskem motorju. Katerikoli lonec sem kupil, sem čez dve leti spet imel luknjo... Ne vem, če to pri bencinarju prej razžere... S kilometri so stroški. Dobro, katalizator in lambda sonda se ne rabita popravljati, če imaš poznane na tehničnih pregledih. Jaz tega nisem imel. Z bencinarjem sem naklepal 260.000 km, pozneje z dizlom pa 320.000. Od naštetega na dizlu ni nič crknilo, razen hladilnika klime, dvomasnega vstrajnika pa k sreči ni imel.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino ...

Tale komntar pa zmaga:
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
-ježek pri avtomatski klimi. Sem bil sam kriv, ker sem navijal jakost ventilatorja na 5-7, da bi prej posušil steklo (tudi ni opazno hitreje kot na 3/7). Res da nikjer ne piše da tega ne smeš, ampak mi je fotr meril amperažo, in je bla pri teh jakostih previsoka. Tako da z novim (350€ sem dal za original, neoriginalni so okol 200€) pozimi sušim sprednjo steklo s stopnjo 3/7, mogoče za kratek čas 4/7.

Ja res, sigurno z avtom ni nič narobe, uporabnik je kriv ker je imel ventialcijo na 5. od 7. stopenj, adijo pamet.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.328
301
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Imam letnik 2005, sicer 1.9 z 120KM

- menjan EGR ventil na 130.000 km 300 €
- menjan hladilnik na klimi na 150.000 km 300 €
- menjana neka ploščica na alternatorju pri 160.000km 150 € (prijatelj ima enako, menjal to že dvakrat)
- menjan vztrajnik (posledično še sklopka, ker je bilo pol avta že razkopanega) na 150.000km 1.200 €
- obnovljena turbina na 200.000km cca 1.000 €
- menjan hladilnik na klimi na 240.000 km 300 €


drgač pa samo redni servisi
smile-1.gif

to so cene z uradnega servisa
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino

zmaga.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
[quote
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino

Povzetek prodajnega programa (u)voženih vozil iz avto.net-a
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
[quote
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino

Povzetek prodajnega programa (u)voženih vozil iz avto.net-a

467716-post_slo.gif


Edino da imajo tisti 150k km zgolj na števcu.
smile-1.gif
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Imam letnik 2005, sicer 1.9 z 120KM

- menjan EGR ventil na 130.000 km 300 €
- menjan hladilnik na klimi na 150.000 km 300 €
- menjana neka ploščica na alternatorju pri 160.000km 150 € (prijatelj ima enako, menjal to že dvakrat)
- menjan vztrajnik (posledično še sklopka, ker je bilo pol avta že razkopanega) na 150.000km 1.200 €
- obnovljena turbina na 200.000km cca 1.000 €
- menjan hladilnik na klimi na 240.000 km 300 €


drgač pa samo redni servisi
smile-1.gif

to so cene z uradnega servisa

Samo EGR ventil je bil menjan na servisu, ker mi je šel po pol leta, ko sem kupil avto (avto kupil z 130.000km) in še nisem imel izbranega mehankarja.
Hladilnik klime menjan v Stegnah pri enem, ki se ukvarja s klimami, vztrajnik mi je moj mehanik zamenjal in se je tudi sam čudil, da neoriginalen stane 700-800€, turbina obnovljena na gorenjskem, mehanik nazaj sestavil v avto.

Na original servisu bi dal samo za turbino 1500€, ker baje ne obnavljajo + delo, ofkors. Za vztrajnik bi me prišlo preko 1200€. (no to sem zajebla, mislim da sem plača 1000€ in ne 1200€ se ne spomnim, probam hitro pozabit te nepredvidene stroške
smile-1.gif
) Hladilnik klime pa nevem koliko bi koštal, nisem šel vprašat.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Vztrajnik za 1.7 cdti stane 300, za 1.9 pa 450 EUR. Prva cena ki mi je prišla pod roke... 700-800 EUR? Kaj pa si menjal?