Opel Astra 1,4T Automat Sporttourer Kombi

warpaint

Pripravnik
6. jul 2011
198
1
18
Nord
Nimam izkušenj s temi malimi turbo motorji, v ostalem pa mi velikost in oprema vozila ustrezata. A je to uporabno?
Aja, 140 konj.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
A samo 140 konj ima? Premalo in prešvoh.
Če nimaš izkušenj z malimi motorji ostani pri velikih.

Realno in brez cinizma vse firme prakticirajo downsizing razen mazde ki butasto vztraja pri kubikažah izpred 10-15 let. Ta turbo motor v astri se mi zdi, da ima Fiatovo poreklo in se proizvaja že vsaj tam od 2006-2007. Če bi bil zanič bi ga že zdavnaj dali iz proizvodnje.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Kaj je sploh fora downsizinga? A porabi manj? Recimo 100 KM pa 2.0 ali pa 1.6/1.4?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ta turbo motor v astri se mi zdi, da ima Fiatovo poreklo in se proizvaja že vsaj tam od 2006-2007. Če bi bil zanič bi ga že zdavnaj dali iz proizvodnje.

Od kje ti ideja, da je motor fiatov?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.896
113
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Kaj je sploh fora downsizinga? A porabi manj? Recimo 100 KM pa 2.0 ali pa 1.6/1.4?

Ko ne rabiš pospeševanja (torej nizki vrtljaji) bo trošil manj od velikega bratranca....če rabiš moč, pa malo zažvižgaš z njim pa greš ko metek.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.402
2.568
113
Ročni menjalnik. GTC
Moja vožnja, zelo ekonomična, 6,5. Moja draga ne pazi 7,2. ZELO zadovoljen s pospeški.
Že več let si želim automatic. Tu je šlo za las in je ostalo na ročnem. Mislim, da bi bil tu nezadovoljen z automatic.
Upokojenec.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Od pospeškov ne gre preveč pričakovat, še 1.6T 180 ni nič posebnega, dobro se začne šele pri GTC 1.6T 200.
Pretežka je Astra J za te motorje, Astra K bo že z 1.4T 150 (povsem nov motor, 1.399ccm, ga ne gre primerjati s starim 1.364ccm) boljša od stare 1.6T 180, 8,3 proti 8,5s do 100.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Ne, turbaca vozi kot klasiko bencinarja. Se pravi dizel se prestavlja pri 3 krpm+, bencinar pa pri 5+. Sem se enkrat peljal z nekim takim....
Pa sploh ni bila dirkaska voznja, prej bi rekel penzionisticna.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
pa kere brutalne porabe

a folk dejansko divja kot pri norcih?

Za tako porabo ne rabiš divjat, je dosti da imaš 90 % mestne stop/go vožnje. Moj privat avto ima povprečje 8 zdaj, ko je dnevni commute za ene 2 km enakomerne voænje pri 50 km/h daljši. Prej je bila 9. Pa ga ne vozim jaz ...
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Za 11l meni ni treba nič divjat, imam Alfo Mito 1.4 MA 135. Pač vsakič ko je možnost, se pospešuje vsaj do 5000.
Seveda sem daleč hitrejši kot ostali vozniki, ampak meni se šele zdaj vožnja zdi normalna, napram prejšnjemu 1.6 NA kjer se niti normalno ni dalo vozit. Za kaj več kot to pa rabiš vsaj kak Golf GTI oz. nekje 200KM oz. preskok iz 8 na 7s do 100.
Recimo klanci se avtu skoraj ne poznajo, v drugo med vožnjo izven naselij ni treba pretikati, če ne gre ravno za 180 ovinek, prej je bilo treba na začetku vsakega klanca dat v drugo, enako pri pospeševanju na koncu naselja in prehitevanjih. Res pa da je imel tudi daljši menjalnik, 2. prestava 95 km/h, zdaj 83km/h, oz. raje malo pod 80, ker že pri 6000 upeša.
Če pa vozim popolnoma brez šparanja, je pa povprečna poraba 13l.

Avto sem dobil 28.7., pa sem mislil kako dolgo se bom še vozil, ker je bilo še nekje malo pod polovico bencina. 31.7. sem moral že na črpalko.
Zdaj imam narejenih 280km, pa mi kaže range še 150km. Tako da mislim da se s 43l da narest okol 400km, kar znese okol 11l/100km.
Seveda ekonomske računice tukaj ni nobene, tak avto (oz. raje še kaj močnejšega) ponavadi folk kupi za 2. ali 3. avto, ali pa če tako kot jest delaš samo 6k km na leto.

V glavnem, glede na uradne številke marsikdo misli kako 1.4T malo pije in da je v vsakem primeru boljša izbira kot 1.6. Ni res, ker če rad voziš dinamično, boš z 1.6 115 nekje pri 8-9l, z 1.4T 140 pa pri 11-12l. Res pa da bo 1.4T, toliko kot je večja poraba, tudi več dal od sebe.
Tukaj so dobre realne porabe:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2011/01/opel_astra.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2010/02/vw_golf_1_2_tsi.aspx
 
Nazadnje urejeno:

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Jaz sem si lastil Audi A3 1.8T (bencinar, 110kW) skoraj 6 let in imel povprečno porabo 8,5. Kakšen tank je bila poraba tudi do 9,5 (ko je bilo veliko avtoceste in potovalna hitrost 150+). In ja, vozil sem dinamično, a sem pač šaltal pri normalnih vrtljajih (cca. 2500 rpm), itak je turbina zagrabila že pri cca. 1700 rpm. Pri prehitevanju valjda pritisneš gas in turbina zažvižga, a ostalo je čista neumnost. Sorry, sam kaj [cenzura] imaš za glumit Schumaherja od semaforja do semaforja, če se ti dirka pojdi na dirkališče, pa ga tišči vsaj do 5k rpm.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
To je zdaj enako kot bi motoristom rekel zakaj ne prestavljajo pri 2000. Nekateri imamo pa tudi avto za tak namen, in ne samo za v trgovino.
 
Nazadnje urejeno:

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Ti se kar tolaži, a vrteti avto do 5000 po mestu in biti daleč najhitrejši med semaforji je nezrelo. VAG-ov 1.8T motor je bil cukerček in je bil med drugimi vgrajen tudi v Golfe GTI ter Audi TT. če bi ga "po tvoje" vrtel do 5000, bi se po mestu vozil le v prvi in drugi prestavi, če bi upošteval omejitve. Tako sem pa delal 20kkm letno in kakor praviš "do trgovine". Če si slučajno letnik 85, bi bil že zadnji čas, da odrasteš. Sicer ti pa nisem foter, a ti za varnost nas ostalih svetujem, da če že moraš, avto pritiskaj na odprti cesti oziroma jaz sem npr. vedno užival, ko sem se z njim preganjal na poti do Idrije oziroma po cesti iz BiH do Hrvaške, čez kanjon Vrbasa ter potem po Hercegovini (pa ne zagovarjam svojega početja - takrat sem bil star 24-28). Ja tudi jaz sem bil mlad in neumen ter tiščal 200+ (še najraje po Nemčiji, kjer je bilo to dovoljeno), a sem bil toliko pameten, da sem se po naseljih držal omejitev in temu primerno vozil (šaltanje pri 2500) in posledično imel povprečno porabo 8,5 pri turbo bencinarju.

Pa veliko srečnih kilometrov, očitno jih rabiš glede na način razmišljanja.