Za 11l meni ni treba nič divjat, imam Alfo Mito 1.4 MA 135. Pač vsakič ko je možnost, se pospešuje vsaj do 5000.
Seveda sem daleč hitrejši kot ostali vozniki, ampak meni se šele zdaj vožnja zdi normalna, napram prejšnjemu 1.6 NA kjer se niti normalno ni dalo vozit. Za kaj več kot to pa rabiš vsaj kak Golf GTI oz. nekje 200KM oz. preskok iz 8 na 7s do 100.
Recimo klanci se avtu skoraj ne poznajo, v drugo med vožnjo izven naselij ni treba pretikati, če ne gre ravno za 180 ovinek, prej je bilo treba na začetku vsakega klanca dat v drugo, enako pri pospeševanju na koncu naselja in prehitevanjih. Res pa da je imel tudi daljši menjalnik, 2. prestava 95 km/h, zdaj 83km/h, oz. raje malo pod 80, ker že pri 6000 upeša.
Če pa vozim popolnoma brez šparanja, je pa povprečna poraba 13l.
Avto sem dobil 28.7., pa sem mislil kako dolgo se bom še vozil, ker je bilo še nekje malo pod polovico bencina. 31.7. sem moral že na črpalko.
Zdaj imam narejenih 280km, pa mi kaže range še 150km. Tako da mislim da se s 43l da narest okol 400km, kar znese okol 11l/100km.
Seveda ekonomske računice tukaj ni nobene, tak avto (oz. raje še kaj močnejšega) ponavadi folk kupi za 2. ali 3. avto, ali pa če tako kot jest delaš samo 6k km na leto.
V glavnem, glede na uradne številke marsikdo misli kako 1.4T malo pije in da je v vsakem primeru boljša izbira kot 1.6. Ni res, ker če rad voziš dinamično, boš z 1.6 115 nekje pri 8-9l, z 1.4T 140 pa pri 11-12l. Res pa da bo 1.4T, toliko kot je večja poraba, tudi več dal od sebe.
Tukaj so dobre realne porabe:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2011/01/opel_astra.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2010/02/vw_golf_1_2_tsi.aspx