Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Uporabil sem odebeljene podatke:

Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kupim včeraj autobild, kjer je primerjava PiP in Ampere.
Predelam test in mi ne gre v glavo, kakšne kalkulacije si ti imel, da je Ampera, ugodnejša na prevožen km kot PiP.

Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti. Že tukaj je jasno, da s PiP naredim z 13,8kw/h 93,3km napram 70,2km Amperinim. (seveda moram PiP 4x filat!!!).

Razlika do 100km je porabljen bencin.

Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.

Iz tega sledi, da je strošek energije za "vožnjo skozi mesto"(tako so imenovali testni krog) Ampere, na 100km testni progi 31% večji od PiP

Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.

Na testu je zmagal Prius predvsem zaradi uporabnosti in varčnosti, Ampera pa zagotavlja užitek v vožnji.


Lp

Če te podatke združiš v moj graf porabe, je jasno, od kje naprej je poraba bencina pri Amperi večja od porabe PiP.-a. Od 185km prevoženih kilometrov naprej.


Zdaj mi pa povej, kako, po njihovih lastnih testih, gresta ta dva podatka skupaj:
Citat:

Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.
Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.

Kakšni so bili pogoji, da je v prvem primeru Ampera kurila še 1x več bencina, ko so vozili na ICE, v drugem primeru pa le 30% več?
Tisto, da Ampera porabi še 1x več kot PiP se mi zdi sumljivo. Tako sumljjvo, kot nenavadno visoka količina porabljene električne energije za napolnjenje Ampere, ki se ne ujema z mojimi podatki in ki prikazuje, pri meritvah tvoje revije, kar 30% overheada.


P.S.: Še to; upam, da so za merjenje potovalne hitrosti uporabili GPS navigacijo in ne Toyotin prikazovalnik hitrosti, ki pri 130km/h laže za 11km/h, torej pri 130km/h po števcu dejansko voziš 120km/h. Isto odstopanje je bilo zaslediti tudi pri Prius+ (zmerjeno skupaj z SJTV1).
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Evo, sem jo spravil na 64 km na strom in porabil malce vec kot 10kwh! Kaksen je to strosek, pojma nimam koliko stane elektrika!
smile-1.gif
in pa kje je mejnik, kjer se nekako pokrije oz. splaca kupit tak avto? Meni predrag sicer tako pavsalno gledano zato me zanima!

In pa baje drugo leto prihaja astra na strom, se ze ve kaj vec?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.393
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Uporabil sem odebeljene podatke:

Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kupim včeraj autobild, kjer je primerjava PiP in Ampere.
Predelam test in mi ne gre v glavo, kakšne kalkulacije si ti imel, da je Ampera, ugodnejša na prevožen km kot PiP.

Za 100km pot so porabili pri PiP 3,03kw/h za 20,5km poti. Ampera je porabila 13,8kw/h za 70,2km poti. Že tukaj je jasno, da s PiP naredim z 13,8kw/h 93,3km napram 70,2km Amperinim. (seveda moram PiP 4x filat!!!).

Razlika do 100km je porabljen bencin.

Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.

Iz tega sledi, da je strošek energije za "vožnjo skozi mesto"(tako so imenovali testni krog) Ampere, na 100km testni progi 31% večji od PiP

Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.

Na testu je zmagal Prius predvsem zaradi uporabnosti in varčnosti, Ampera pa zagotavlja užitek v vožnji.


Lp

Če te podatke združiš v moj graf porabe, je jasno, od kje naprej je poraba bencina pri Amperi večja od porabe PiP.-a. Od 185km prevoženih kilometrov naprej.


Zdaj mi pa povej, kako, po njihovih lastnih testih, gresta ta dva podatka skupaj:
Citat:

Pri PiP so porabili za 79,5km 2,63l bencina ,kar je 3,3l/100km. Ampera je porabila za 29,8km 1,95l bencina, kar pomeni 6,54l/100km.
Pri testu porabe s prazno baterijo po merilih AB je prius popil 5,02l/100km, Ampera pa 7,19l/100km.

Kakšni so bili pogoji, da je v prvem primeru Ampera kurila še 1x več bencina, ko so vozili na ICE, v drugem primeru pa le 30% več?
Tisto, da Ampera porabi še 1x več kot PiP se mi zdi sumljivo. Tako sumljjvo, kot nenavadno visoka količina porabljene električne energije za napolnjenje Ampere, ki se ne ujema z mojimi podatki in ki prikazuje, pri meritvah tvoje revije, kar 30% overheada.


P.S.: Še to; upam, da so za merjenje potovalne hitrosti uporabili GPS navigacijo in ne Toyotin prikazovalnik hitrosti, ki pri 130km/h laže za 11km/h, torej pri 130km/h po števcu dejansko voziš 120km/h. Isto odstopanje je bilo zaslediti tudi pri Prius+ (zmerjeno skupaj z SJTV1).

Za vsa ta vprašanja boš dobil odgovore na redaktion@autobild.de

edit: popravil mail
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Mah, se ne bom trudil. Pripravljamo podoben test, a bolj konsistenten
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Evo, sem jo spravil na 64 km na strom in porabil malce vec kot 10kwh! Kaksen je to strosek, pojma nimam koliko stane elektrika!
smile-1.gif
in pa kje je mejnik, kjer se nekako pokrije oz. splaca kupit tak avto? Meni predrag sicer tako pavsalno gledano zato me zanima!

In pa baje drugo leto prihaja astra na strom, se ze ve kaj vec?

Pa si nafilal gume na 2.7 bara?

Po ceniku

http://www.pocenielektrika.si/poceni-elektrika/cenik

kjer stane kWh 0,03779 EUR z DDV v nizki tarifi, si pokuril za 38 centov električne energije.

Za Astro na štrom pa ne bi vedel. Bo lost1 povedal
grims-1.gif


Povej, koliko km delaš na dan. Ti bom izračunal če se ti splača.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.393
113
Pomurje
pogoji testiranja so napisani na www.autobild.de
Kako poteka vožnja v normnem krogu, je tam zapisano, ampak kolikor sem zasledil bi zadeva naj bila transparentna in ni predmet debate, čeprav je tudi AB vreden svojega denarja. Mogoče se spomni kdo afere z Mercedesovim samodejnim zaviranjem v sili in desko na tleh.

Če ti je, napiši v angleščini kako in kaj, pa sem prepričan da boč dobil odgovor. Ker si veliko bolj podkovan s tehniko kot jaz, bi bilo bolje da pišeš ti. Lahko pa ti prevedem v nemščino, če mi pošlješ v slovenščini.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ne, pozabil, so pa bile ogrete na 2,1, 2,2 bara, premalo torej! Kilometrov pa v povprecju nekje 33k letno, torej povprecno okoli 90 na dan, je pa res, da tezko recem koliko od tega bi lahko pevozil na strom, morda polovico te stevilke! Morda bo letos stevilka nizja, ker nisem vec v Domzalah. Trenutno sem na 1900 mesecno povprecno v 10 mesecih!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Ja, 2.1 oz. 2.2 je zelo premalo. To se full pozna. Npr. razlika med 2.4 in 2.7 je bila 60km na AC ali pa 70+ na AC. Zdaj razumem, zakaj si lahko delal le tako kratke razdalje. Tudi vodljivost je dosti boljša, če imaš pravilno napumpane gume.

Recimo 2000km/mesec, to je 24000km/leto.

Zdaj pa izračunaj. Če se voziš na bencin in imaš porabo 7l/100km, se voziš za 10 EUR/100km. To je 2400 EUR / leto.
Vožnja na elektriko pride cca. 1 EUR/100km, če polniš v nizki tarifi, to je 240EUR/leto.
V zgornjem izračunu privarčuješ cca. 2150 EUR / leto.
V 10 letih je to 21500 EUR, če bencin ostane tako drag kot danes. Če bo dražji, je prihranek še večji.

Je pa še ena možnost. Menda se za Ampero da dobiti zelo ugoden Eko lizing in z prihrankom pri gorivu odplačuješ del obroka lizinga.

Tako je bilo pri meni z Vectrix-om. Imel sem kredit Ekosklada, z mesečnim obrokom 60 EUR. To je bilo toliko, kolikor sem prej dajal za bencin na mesec. Torej, z denarjem, ki bi šel drugače za bencin, je šel za obrok kredita. Ampak, na koncu ti avto/motor ostane, ki ima še vedno eno vrednost, pri bencinu ti ne ostane nič
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:kjer stane kWh 0,03779 EUR z DDV v nizki tarifi, si pokuril za 38 centov električne energije
Elektrike brez prispevkov gospodinjstvo ne more kupiti. Potem pri ceni fosilnih goriv upoštevaj cene brez trošarine.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Kolikor se spomnim, je cena enega povprečnega kilovata štroma pri nas (nek presek med VT in MT, kakršen se uporabčja za ocenjevanje porabe) z vsemi dajatvami in DDV 10-15 centov (mogoče celo 20?), za eno normalno familijo z normalno porabo ... Če bi samo MT gledal,s evda manj.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:kjer stane kWh 0,03779 EUR z DDV v nizki tarifi, si pokuril za 38 centov električne energije
Elektrike brez prispevkov gospodinjstvo ne more kupiti. Potem pri ceni fosilnih goriv upoštevaj cene brez trošarine.

Poglej, kaj sem odebeljil. Z namenom sem napisal 'električne energije', ker sem mislil le na to postavko, ker niso vse postavke vezane na porabljene kilowatne ure ampak na priključno moč.


Eto, med najdi.si fotkami sem našel en račun za elektriko (svojih ne spravljam) in 3 postavke so fiksne glede na priključno moč in ne na porabljeno energijo, zaradi česar se ne da narediti natančnega izračuna na kWh, ampak ok, dejmo vseeno:



Na tem računu je cena električne energije MT brez DDV 0,03699 EUR. Pri GEN-I, kjer sem jaz, stane ta postavka 0,03149 EUR brez DDV, VT pa na tem računu 0,06289, pri GENI pa 0,06249. Bistveno se razlikuje le postavka male tarife; pri zgornjem računu je razlike za okoli 4 EUR. Torej pripetemu računu odštejem 4 EUR, kar nanese 52,5 EUR za 590 kWh. Prištejemo še DDV in pridemo na 63 EUR.
V tem konkretnem primeru računa, stane ena kilowatna ura cca. 0,106 EUR - z vsemi postavkami, ki jih dobimo na računih.

Če naredim z enim polnjenjem cca. 75km, porabim pa 11.6kWh (iz vtičnice), porabim za 100km okoli 15.5kWh, to je cca. 1.64 EUR/100km in tukaj je vzet račun od nekoga, ki uporablja toplotno črpalko tudi v višji tarifi. V mojem primeru, kjer Ampero polnim le v mali tarifi, bi bila cena na kWh oz. na 100km še nižja. Na uč, nekje tam okoli 1.5 EUR / 100km.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Ne, pozabil, so pa bile ogrete na 2,1, 2,2 bara, premalo torej! Kilometrov pa v povprecju nekje 33k letno, torej povprecno okoli 90 na dan, je pa res, da tezko recem koliko od tega bi lahko pevozil na strom, morda polovico te stevilke! Morda bo letos stevilka nizja, ker nisem vec v Domzalah. Trenutno sem na 1900 mesecno povprecno v 10 mesecih!

Eto moje vožnje iz Domžal do službe v Lj. Razdalja je sicer krajša kot ponavadi, ker danes hčerke nisem odložil v varstvu in punce ne v službo, ampak za primerjavo bo ok:



Danes zjutraj je bila trzinka presenetljivo zelo prazna, tako da smo lahko peljali normalno hitro brez kakšnih zastojev, s 100+km/h na hitri cesti od Brnčičeve do rondoja Tomačevo, celotno pot pa sem vozil po levem - hitrejšem pasu - tako kot vedno.

Torej, z 1.5kWh sem naredil 11.1 kilometrov. Eno polnjenje zadostuje za cca. 10.4kWh energije, torej:
10.4/1.5*11.1 = cca. 77km z enim polnjenjem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Eto, med najdi.si fotkami sem našel en račun za elektriko (svojih ne spravljam) in 3 postavke so fiksne glede na priključno moč in ne na porabljeno energijo, zaradi česar se ne da narediti natančnega izračuna na kWh, ampak ok, dejmo vseeno:
Po mojem najmanj zavajaš, če za gornji primer rečeš, da je cena kWh (56,54 * 1,2) / (177 + 413). Še zmeraj ni veliko - dobrih 11 centov. Mislim, da če bi naša družina imela tak avto, bi ga uporabljali tako veliko kot sedanjega in bi ga polnili ob vsaki priliki, ko bi stal doma. Dejstvo je, da če bi polnil samo v nočni tarifi, bi prihranil, ampak po drugi strani bi prihranil z vsakim vozilom, če bi se lahko vozil samo ponoči, ko je manj prometa po cestah.
Kako se pa računa elektrika na polnilnih postajah? Koliko je običajna cena?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Zakaj zavajam? Kaj pa je z zgornjo računico narobe?

In v čem je problem, da se avto polni ponoči? Normalno, da se polni ponoči, saj ponoči spimo, kdaj pa ga bom polnil? Če naredim manj kot 75km na dan, zakaj bi ga polnil čez dan?

Če pa narediš več kot 75km in polniš tudi podnevi, ko je dražja tarifa, se pa še vedno voziš 5x ceneje, kot na bencin. Ne razumem te. V čem vidiš problem?
75km na dan narediš po ceni 11 centov/100km, kar narediš več kot 75km/dan, pa voziš, recimo po ceni 15 centov/100km.

Elektrika na polnilnih postajah je, za enkrat, še brezplačna.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Dejstvo je, da če bi polnil samo v nočni tarifi, bi prihranil, ampak po drugi strani bi prihranil z vsakim vozilom, če bi se lahko vozil samo ponoči, ko je manj prometa po cestah.
Enega bi polnil ponoči, z drugim bi se pa vozil ponoči... in potem to primerjaš glede prihranka?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Gledam malo stran http://www.voltstats.net/ pa mi ni čisto jasno, ker za porabo elektrike podajajo podatek MPGe - torej skupno porabo energije pretvorjeno v milje na galono pri tem je ocena da je 1 galona bencina 34 kWh oziroma 8,9 kWh/l. In če potem računamo iz povprečnih podatkov:

MPG (poraba bencina):
178.76 = 1,32 l/100 km

MPGe pretvorimo v kWh (vključuje bencin):
70.55 = 30 kWh/100 km

MPGcs, poraba v hibridnem načinu ko je baterija prazna:
35.49 (20%)

torej za porabo elektrike moramo iz MPGe podatka odšteti porabo bencina: 30 kWh/100 km - (8,9 kWh/l * 1,32 l/100 km) = 18,25 kWh/100 km, ampak glede na to da so to podatki iz računalnika v avtu bo Andy povedal koliko moramo dodati za izgube polnilca.
Končna številka je očitno nekje blizu 20 kWh/100 km ali sem se pri računanju kje uštel?

Cena vožnje na 100 km pri polnjenju v nižji tarifi pri GEN-I:
0,081 €/kwh * 20 kWh/100 km * 0,8 (80%) + 1,54 €/l * 1,32 l/100 km = 3,3 € /100 km

Cena vožnje na 100 km pri polnjenju v 50% nižja tarifa in 50% višja tarifa pri GEN-I:
0,106 €/kwh * 20 kWh/100 km * 0,8 (80%) + 1,54 €/l * 1,32 l/100 km = 3,73 €/100 km

Prius Plug-in (http://www.fuelly.com/car/toyota/prius%20plug-in) 2,9 l/100 km, za elektriko ugibam da je 6 kWh/100 km poleg bencina:
0,106 €/kwh * 6kWh + 1,54 €/l * 2,9 l/100 km = 5,102 €/100 km
Ampak ja za Priusa moramo počakati do pomladi da bo leto okoli (zima).
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Ne vem, kaj si tukaj računal, ker nisi ničesar razložil, npr. od kje si dobil, da Ampera pokuri 20kWh elektrike /100km. Z 11.6kWh iz vtičnice jaz naredim 75km, torej za 100km porabim 15.5kWh elektrike iz vtičnice.

Kaj pa si počel s številkami na koncu, pa nimam pojma.


Ne smeš pa kar primerjati povprečnih številk Volta/Ampere in PiP-a, ker je jasno da PiP vozijo ljudje, ki delajo okoli 20km/polnjenje, Volta/Ampero pa ljudje, ki delajo večje razdalje, torej delajo popolnoma drugačne vožnje. To je tako, kot bi hotel primerjati nekoga, ki ima Smarta in se vozi čez Ljubljano do službe in nekoga, ki se vozi v službo iz Ljubljane do Maribora, pa bi primerjal njuno porabo.

Če vozili že hočeš primerjati, ju moraš primerjati na istem testnem krogu.
 
Nazadnje urejeno: