Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.089
7.013
113
Na tujih forumih predlagajo menjavo akumulatorja (12V). Ampak je hudič kar drag, za ziher pa ne morem vedet če je to krivo...

Je pa aku 630CCA, kaj to pomeni, oz kje najti pri nas takšnega?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.765
113
ja če pogledaš aku koliko Ah ima je zelo dober začetek. potem lahko še dimenzije pogledaš. te pa tak 100% veš kaj iskat
al pa v vsaki trgovini z avtodeli vpišeš svoj avto in ti pokaže akumulatorje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113

Primož1

Zelenc'
6. okt 2019
2
0
1
Živjo.
Ima mogoče kdo namen v kratkem prodati Ampero?
Ali pa, če kdo pozna koga ki bi prodal...
Iščem na avto.net-u in sta samo dve ponudbi...kdo pozna tista avta?
Hvala za vsak info.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.089
7.013
113
Da vseeno malce podebatiramo.

Volt/Ampera nima "štartera" za ICE, ampak se ICE požene preko EV generatorja.
Zakaj se potem rabi AGM baterija (katere so namenjene start n stop modelom), če je njena naloga samo da nudi štrom za "elektroniko"?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.233
5.661
113
Mogoče bom butnil mimo...kako dela pa klima pri opelici? Prek ICE al prek tega accuja ki se zato ciklično prazni in polni in je zato AGM da zdrži...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.089
7.013
113
AFAIK dela elektronika preko 12V le takrat, ko je avto OFF, vklopiš pa recimo avtoradio. Takrat seveda klime ne moreš.
Vedno, ko pa je avto ON, pa preko interterja skrbi glavna baterija, da je 12v baterija vedno v "top formi".

Ena teorija je, da je AGM boljša izbira, ker je pač 12v v kuferamu in če bi prišlo do nesreče, bi lahko potnike kislina iz klasičnega akumulatorja poškodovala.

Ampak kar se tiče da je agm boljša za start n stop, pa v primeru volta/ampere nima veze, ali se motim?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.089
7.013
113
Aha...

Can I replace the original battery with a regular lead-acid battery?
The Volt uses an AGM (Absorbant Glass Matt) battery. Using a standard 12-volt battery is not recommended. For one, a standard 12-volt battery will result in reduced 12-volt battery life. Two, software driving the charging schedule from the 14V power module (APM) assumes an AGM. Another reason is that the car's starting charge Voltage is 15.1 Volts which can kill all kinds of lead batteries. Three, with the sealed battery and the mat holding things in place, the hydrogen and oxygen recombine back into water with great efficiency - and since the acid isn't a free liquid, it can't do nasty things to people if the battery is broken open in the event of a crash. Four, unlike a lead acid battery, with an AGM you don't need to periodically check the electrolyte levels and add water to them. And five, the AGM will have less hydrogen off-gassing which is potentially explosive in a confined space.

AGM batteries are permanently sealed. The AGM battery uses glass mats that absorb a very small amount of acid (electrolytes) held in place by surface tension and capillary action. The matts are pressed between the plates instead of immersing the plates in electrolytes. This allows for a smaller, lighter battery that is less susceptible to heat but still delivers the same amount of power.

So with AGM, you trade some complexity in construction and cost for a maintenance free battery that's a lot safer in an accident.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
AGM je bolj primerna za ciklično rabo. Torej za razliko od navadnih "plavajočih" kislinskih svinčevih akumulatorjev se AGM lahko čisto izprazni in ponovno napolni brez večjih posledic. Zato se AGM uporablja tam kjer se zahteva ciklično delovanje. Očitno v Amperi/Voltu ti pogoji so zahtevani in se svinčeva baterija prazni precej bolj kot v klasičnih vozilih kar pomeni da če daš navadno bo najbrž hin zelo hitro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.765
113
Zakaj je AGM? ker je boljši od "navadnega". Ni pa potrebe po AGM iz tehničnega vidika.
Če je pa to res kaj zgoraj priše glede sistema prilagojenega na AGM pač nabaviš AGM. Če je predragp rodaš avto in kupi punto 1.2 8v in imaš akku za 50€ not.
LP