Opel Ampera/Chevrolet Volt

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Glede na to koliko Amper je po Sloveniji, je na tem forumu presenetljivo veliko uporabnikov javilo take ali drugačne probleme. Res da večinoma software malenkosti, ampak vseeno človek dobi nek slab priokus. Se to zdi samo meni?
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Res je, vsak avto ima probleme, le da drugi pač ne pišejo odkrito o tem.

Jaz še niti enkrat nisem rabil nobene externe pomoči, vleke, ipd, ali servisa, vse so pač "glitchi". Recimo moja ima novega P308 pa je že imel 5 garancijskih popravil serijskih napak.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Meni se zdi pa ravno obratno. Karkoli je bilo težav so bile (po mojem mnenju) malenkosti. Jaz bi jo z veseljem kupil, samo ko sem kupoval ni bilo nič pametnega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Glede ne zgodovino mojega, je bilo kar nekaj popravil, ampak res samo neke blazne zadeve, kot je recimo zapiranje prtljažnika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Res je, vsak avto ima probleme, le da drugi pač ne pišejo odkrito o tem.

Jaz še niti enkrat nisem rabil nobene externe pomoči, vleke, ipd, ali servisa, vse so pač "glitchi". Recimo moja ima novega P308 pa je že imel 5 garancijskih popravil serijskih napak.
Haha, hvala, sem se dobro nasmejal.
Eni izgubijo tudi 50 k EUR vrednosti avta v roku 5ih let in jim je to "sitnica", kupijo novega za 75 k EUR, starega vrnejo dilerju za 17 k EUR odkupne. Odvisno kje in kaj si. :)
Odkupna vrednost 5-6 let stare Ampere, pa je žal, verjetno pood 10 k EUR. Tudi zato, ker je to za večino dealerjev rizična nepremičnina.

Po mojem tako kot je Andy rekel, prodaš ga poznavalcu, kjer dobiš boljo ceno, dvomim pa da bo to ravno 17 k EUR. Druga varijanta je, da avto držiš pri bajti, dokler pač gre, potem ga pa podariš elektro-strojni srednji šoli za obdukcijo. :p

V Sloveniji je folk sto let za luno, vse kar je high tech, in to je že od navadnih hibridov naprej, se kupuje s skepso. Posledično so odkupne cene nizke.
Najbolje se prodaja clean dizel s prevrtenimi kilometri (magičnih 120 tisoč na števcu). Vse drugo te folk čukasto gleda in sprašuje, kaj vse je crknilo in kolikokrat so bile menjane baterije. :)
Žal posplošuješ in navajaš napačne primere...
Se mi ne da na široko razlagat, tako da samo dva popravka.
DOBRI rabljeni bencinarji znajo zelo hitro it v tej zabačeni Sloveniji danes.
Kar se pa tiče elektrike in sprejemanja novosti, je pa to popolnoma normalno pri novi tehnologiji. In ni vezano samo na Slovenijo. Vsak pionir pač skešira in se zaveda, da bo orenk izgubil, ker je prvi. Ali pa imel kakšne ''probleme''. Zato pa normalen povprečen potrošnik ne bo šel v to, običajno so to navdušenci (ali eko ali tehnični) ali dovolj podprte osebe z denarjem, ki si s to tehniko imidž delajo.

Pa še to: malo si poglej prodajo hibridov v Toyotah in boš ugotovil, da Slovenci niso več tako zabačeni in zaslepljeni z dizlom. Je pa res, da je to sedaj že mainstream tehnologija, ki ne prinaša x neznanih tveganj, pa še cena x3.
 
  • Všeč mi je
Reactions: slay

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ampera odhaja iz prodaje oz. proizvodnje. Posledica nakupa s strani Francozov. Platforma in tehnika Ampere je last GMa...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Znajo pa rabljene bit poceni, mogoče naletim na kakšno top, kot je trenuten volt...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Potem bo pač ioniq naslednja izbira, saj čez 3 leta bo trg kar bolj pester, kot pa sedaj, ko je samo ena ekonomična izbira :)
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Men je pa crknu original polnilec. Napake nism najdu, pa še cel vezje je z lakom presprican. Sm zamenju elektroniko in notr dal simple evse in fid stikalo 30mA, za izmenične in pulzirajoče tokove (Tip A) In deluje bp. Nič ne meče vn fida.