Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

corsol

Guru
11. mar 2010
3.114
1.041
113
To si mel srečo, veliko srečo. Ker ko zgubi oprijem si na mestu, ker mu čisto vzame pogon. Jaz sem že s polnim gasom na mestu stal, kolesa pa glih da so se obračala. To mu najbolj zamerim. Upam da so na karjoli že rešli malo bolj optimistični ASR.
Mene zjebe sneg tistih 1x na leto kaj je, da komaj od bajte gor pridem. Kratek dovoz v breg in nepregledn vstop na cesto. Tolko, da se morem ustavit še na bregu In bognedaj, da mi zakoplje, ker ne speljem.
Ja a nimajo vsi avti da ga lahko izklopiš,...vsaj delno?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.719
411
83
Kras
www.mtl.si
Žal ne.
Imajo pa eni avtomobili res izjemno slabo kalibracijo ESP/ASR sistema. Drugi so pa bolj agilni.
Recimo z mojo Octavio se lahko z vključenim ESP/ASR sistemom brez težav obračam z ročno, dokler samo zadek odnaša v normalnih mejah. Sistem dovoli minimalno vrtenje pogonskih koles v prazno. Kar se mene tiče odlična kalibracija.
Takoj ko pa sprednji del odnese, je pa konec veselja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.569
5.880
113
Ja a nimajo vsi avti da ga lahko izklopiš,...vsaj delno?
Nevem kaj je zadnja generacija, ampak 3. Gen toyota hibrida je bil samo servis način z neko zajebano kombinacijo pritiskov tipk da si izklopo. Ampak je bla nevarnost da bi še e motor v previsoke obrate ko bi skopal.
In ko ni oprijema ne dovoli vrtet v prazno praktično nič.
Kak to zgleda v praksi, greš v nek breg recimo zvožen trd sneg, držiš gas in glih, da se premika. V nekem trenutku pa čisto vzame moč in stojiš na mestu s polnim gasom. V glavnem situacija, ko bi jo z rahlim kopanjem zvozo tu stojiš.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.114
1.041
113
Nevem kaj je zadnja generacija, ampak 3. Gen toyota hibrida je bil samo servis način z neko zajebano kombinacijo pritiskov tipk da si izklopo. Ampak je bla nevarnost da bi še e motor v previsoke obrate ko bi skopal.
In ko ni oprijema ne dovoli vrtet v prazno praktično nič.
Kak to zgleda v praksi, greš v nek breg recimo zvožen trd sneg, držiš gas in glih, da se premika. V nekem trenutku pa čisto vzame moč in stojiš na mestu s polnim gasom. V glavnem situacija, ko bi jo z rahlim kopanjem zvozo tu stojiš.

Nisem vedel, da je to pri nekaterih avtih SciFi.

Tipka na armaturki bi verjento stala preveč, pa pol ne bi mogli vgradit ledic za ambientalno osvelitev in podobnih neumnosti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.247
9.877
113
lahko se greva enkrat peljat. meni je čisto jasno, zakaj se zgodi, da se pač avto do 50-60 na uro odlično pelje. ker ima na pogonskih kolesih precej teže in ima dobro trakcijo.
Evo, še ena top bistroumnost neumneža, katere neumnosti krojijo nove fizikalne zakone. Pa pojdiva počasi:
Na pogonskih kolesih (prednjih) ima težo? A res? Ja, nekaj je ima, ampak kje je pa pogonska baterija? A ni zadaj? A ta izpuhti, ko štartaš.:evil:
No, greva naprej. Ko ti spelješ iz nule, se kaj zgodi? Kam se prenese teža? Na zadnja kolesa ali na prednja? In sedaj se vprašaj, kje ima pogon BMW M3 :fredi: .
In še tole: če je tvoja gajba od Corolle držala M3ko na startu do 60km/h in je ta štartal do konca ni možno, da le ta nadoknadi do 100km/h in pride to deklariranega pospeška. No, vsaj v realnosti. V alternativni realnosti, kjer ti živiš, je pa seveda vse možno. Uber Corolla.
Ne rabim se iti peljat, ker sem se dovolj navozil v njej in točno vem, kaj zmore in kaj ne. Sem se pa tudi že peljal v M3kaj večih generacij in mi je tudi jasno kaj zmorejo. Tako da se lahko ob tej tvoji basni, v katero očitno celo verjameš in za njeno potrditev še sestavljaš skupaj nove fizikalne zakone, le nasmejim.
Jaz sem tudi že prehitel kakšnega Porscheja in Ferrarija na avtocesti, ko je ta kruzal. Pa zato ne mislim, da je moja gajba ultra super duper in se v nekih bednih okoliščinah celo drži le teh.:valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

V glavnem, sedaj vemo še, da je Prius top shit za po snegu, boljši kot Quattro. Evo, pika na i. Mene zanima, kako ni nekoga sram take neumnosti javno pisati. In to neumnosti, za katere je osnovnošolcu s slabim poznavanjem fizikalnih zakonov jasno, da ni možno.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.678
233
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To si mel srečo, veliko srečo. Ker ko zgubi oprijem si na mestu, ker mu čisto vzame pogon. Jaz sem že s polnim gasom na mestu stal, kolesa pa glih da so se obračala. To mu najbolj zamerim. Upam da so na karjoli že rešli malo bolj optimistični ASR.
Mene zjebe sneg tistih 1x na leto kaj je, da komaj od bajte gor pridem. Kratek dovoz v breg in nepregledn vstop na cesto. Tolko, da se morem ustavit še na bregu In bognedaj, da mi zakoplje, ker ne speljem.
nikoli imel problemov na snegu s Priusom, pa sem se z njim res veliko prevozil v snegu ... je pa res, da vsakič, ko je bil sneg, sem dal v ECO mode, ker je pač pedal za gas najbolj odziven tako ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.678
233
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Evo, še ena top bistroumnost neumneža, katere neumnosti krojijo nove fizikalne zakone. Pa pojdiva počasi:
Na pogonskih kolesih (prednjih) ima težo? A res? Ja, nekaj je ima, ampak kje je pa pogonska baterija? A ni zadaj? A ta izpuhti, ko štartaš.:evil:
No, greva naprej. Ko ti spelješ iz nule, se kaj zgodi? Kam se prenese teža? Na zadnja kolesa ali na prednja? In sedaj se vprašaj, kje ima pogon BMW M3 :fredi: .
In še tole: če je tvoja gajba od Corolle držala M3ko na startu do 60km/h in je ta štartal do konca ni možno, da le ta nadoknadi do 100km/h in pride to deklariranega pospeška. No, vsaj v realnosti. V alternativni realnosti, kjer ti živiš, je pa seveda vse možno. Uber Corolla.
Ne rabim se iti peljat, ker sem se dovolj navozil v njej in točno vem, kaj zmore in kaj ne. Sem se pa tudi že peljal v M3kaj večih generacij in mi je tudi jasno kaj zmorejo. Tako da se lahko ob tej tvoji basni, v katero očitno celo verjameš in za njeno potrditev še sestavljaš skupaj nove fizikalne zakone, le nasmejim.
Jaz sem tudi že prehitel kakšnega Porscheja in Ferrarija na avtocesti, ko je ta kruzal. Pa zato ne mislim, da je moja gajba ultra super duper in se v nekih bednih okoliščinah celo drži le teh.:valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

V glavnem, sedaj vemo še, da je Prius top shit za po snegu, boljši kot Quattro. Evo, pika na i. Mene zanima, kako ni nekoga sram take neumnosti javno pisati. In to neumnosti, za katere je osnovnošolcu s slabim poznavanjem fizikalnih zakonov jasno, da ni možno.
dec. samo napišem kar sem doživel. nimam niti najmanjšeka vzroka niti interesa, da bi nekaj nabijal.
povem, tako kot je. in ja, prvič v orng snegu s Priusom, in ko sem prvega videl stati, me je zaskrbelo, ampak je grizel in šel naprej. verjetno ravno zaradi tvoje ekspertize o razporeditvi teže. ali pa zaradi lasersko tenkih gumic. ne vem. samo vem, da je šel. tako v Pass Thurn. kot na Zaloški.

btw - nekdo je omenil čapce v fake M3 ... ravno zadnjič sem bral, kako se da določene BMW-je spimpat, da zgleda kot M, pa dejansko ni (nekje sem zasledil, da je nekdo prodajal 428i kot m4 in da to ni bilo prvič, in da je potrebno biti pozorn pri tovrstnih nakupih) - lahko da je imel kaj bolj običnega, who knows. bila je tema. štartala sva, jaz na polno, on se mi je zdelo da tudi na polno, sem čakal, da se bo odpeljal naprej, pa se ni. kaj naj jaz zdaj naredim, si lažem in potlačim ta spomin, ker ga pač nekateri ne dojamete?

ista zgodba, kot v osnovni šoli, ko mi folk ni verjel, da obstaja Porsche s stekleno streho ... ko sem prinesel prospekte s Porsche 911 Targa so pa vsi samo debelo gledali ...