Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ko kompresor klime hladi hladilno tekocino baterije, ki hladi baterijo, hladi klima tudi rebra za hlajenje kabine in to tudi, ce imas klimo nastavljeno na off.
Tako je narejeno zaradi kompromisa kompleksnosti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
V bistvu je bilo tako, da sem opazil sam, da se je sistem prezračevanja preklopil na nek "min" mode, česar namreč v meniju niti ni za izbrat. No včeraj se je zadeva ponovila in dejansko je pihalo hladno ven, ampak neprimerno bolj tiho je bilo vse. Andy, skoraj sigurno je bil ventilator, ker je res bilo slišat, kot da bi se avto želel dvignit :)

Drugače pa..če se furam po mestu 30kmh, pa ja ni lepšega kot okna dol in roko ven, ne vem zakaj bi takrat klimo teral.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Kolikor sem gledal tuje forume, se dobi app s katerim lahko avtu preprečiš, da bi hladil baterije s klimo in na tak način porabljal prepotrebno energijo.
 

vrhnjak

Zelenc'
6. avg 2018
11
0
1
V bistvu je bilo tako, da sem opazil sam, da se je sistem prezračevanja preklopil na nek "min" mode, česar namreč v meniju niti ni za izbrat. No včeraj se je zadeva ponovila in dejansko je pihalo hladno ven, ampak neprimerno bolj tiho je bilo vse. Andy, skoraj sigurno je bil ventilator, ker je res bilo slišat, kot da bi se avto želel dvignit :)

Drugače pa..če se furam po mestu 30kmh, pa ja ni lepšega kot okna dol in roko ven, ne vem zakaj bi takrat klimo teral.
Ampera in Volt imata pod pritljažnem pristoru odzadaj pri akomulatorju blover,ki hladi elektroniko. Tisti se včasih tudi sliši,ko se račumalnik zagreje.Lahko,da sta se vklopila 2 ventilatorja.Če se ti pokvari blover ti sigurno javi napako SERVIS BATERY SYSTEM sam sem ga moral menjat,ker so se odlepili magneti na motorčku in imam starga še doma.Tako,da sem vesel,da ga gdaj pa kdaj slišim;).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.499
4.269
113
Kolikor sem gledal tuje forume, se dobi app s katerim lahko avtu preprečiš, da bi hladil baterije s klimo in na tak način porabljal prepotrebno energijo.


Bog pomagaj, eni so pa od zastonjkarstva že čisto zblazneli.

Kaj je bolje da se ohladi in ne degradira ali pa za par kWh uničiš baterijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
ja glej ti ko nimaš pojma. Oni pač vejo, da je za brezveze po nepotrebnem hladil baterijo. Boljše vroča baterija kot pa porabljen deci bencina. ni tu debate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Tisto je bila šala, ampera ima enega boljših načinov termalne regulacije baterije, zato je tudi baterijo v top stanju po toliko letih.

Obstaja sicer dodatek, ki sprazni baterijo bolj, kot je tovarniško in sicer na 16% SoC, enkrat sem že koristil :)
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Fajn da en Darjan iz ene zabacene slovenije, ve vec o maintenance-u baterije kot inzenirji, ki so zadevo dizajniral. Upam, da k bos prodaju avto, v naslov prleps tud tole temo, da bo bodoci lastnik vedel za kaj se gre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Danes gledam SoC ko je avto napolnjen in opazim 98,2 SoC in 83.5% usable.

A to pomeni, da je padla kapaciteta uporabnega okna, Andy?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ne vem sicer, kaj pomeni druga stevilka, ampak prva stevilka pomeni, da je okno fizicne napolnjenosti povisal z novih 85.9% na 98.2%, torej za dobra dva odstotka zato, da imas uporabne kapacitete se vedno enake, kot pri novem avtu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Pa sem na poti s Paga nazaj obrnil 150.000km.

Moram pa reci, da imam s Continental e-Contact gumami visjo porabo, oz manjsi elektricni doseg, kot sem imel z original gumami, to so bile Michelin Energy Saver, kljub temu, da imajo Continentalke A razred za porabo, Michelinke pa mislim, da B.
Poraba je cca 10% visja oz elektricni doseg je cca 10% slabsi, kot je bil z Michelinkami.
Do poti na Pag sem mislil, da se mi samo zdi, da imam visjo porabo, glede na 5 mesecev lokalne voznje, po dveh voznjah do Paga in nazaj pa sem to konsistentno potrdil. Dokler je bilo baterije, sem imel cca 10% manjsi doseg, preden je preklopilo na bencin in preostalih 40km voznje na bencin sem imel cca 10% visjo porabo bencina, kot vsa leta poprej. To se je pokazalo na obeh letosnjih voznjah do Paga in nazaj.
Tako da ce jih ne bi dobil bezplacno, bi se sekiral.

So pa gume po ravni cesti tisje, po neravninah pa bobnece, tako da zdaj vem, zakaj so vanje dali peno. Na mokrem se pa drzijo zelo dobro, tako da A razred za voznjo v dezju, drzi. Poraba goriva pa si ne zasluzi razreda A.

Ko Continentalke znucam, gredo gor nazaj Michelinke.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
To glede dosega je zelo težko trditi, avto je statejši, baterija prav tako, SOC prikazu ki ga meri avto ima nek pogrešek... Si zadnje čase kaj meril porabo na vtičnici? Čeprav je to tudi bolj tako tako, ker lahko dodatno kaj požre hlajenje baterije ali gretje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
To glede dosega je zelo težko trditi, avto je statejši, baterija prav tako, SOC prikazu ki ga meri avto ima nek pogrešek... Si zadnje čase kaj meril porabo na vtičnici? Čeprav je to tudi bolj tako tako, ker lahko dodatno kaj požre hlajenje baterije ali gretje.
Vsa leta do letos, ko sem imel se Michelinke, je bila na poti na Pag in nazaj na liter konsistentna poraba bencina in elektricnega dosega.
Primer - vsa leta do sedaj smo na poti nazaj po otoku Pagu, naredili do Posedarjev na elektriko plus se par 100Wh je ostalo za na AC. Letos mi je konsistentno na dveh voznjah nazaj cca 5km preden smo prisli do Posedarjev, preklopilo na bencin. kWh porabljene elektrike je bilo v obeh primerih enako.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Danes opazim, ker je že temno zjutraj, oz še. Da ko sem šel iz avta, mi gori zadnja in sprednja luč (pozicijska) na tisti strani avta. To je kaki feature, oz se kje nastavlja ali kako to sploh deluje?