OMV Carrera 100

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Vec oktanov pomeni da je posledicno potrebno dodati vec predvziga da se mesanica vzge.
.

Mešanca se vžge na standard predvžigu al pa na prestavljenem ....oktani pa poskrbijo da bencinski motor ostane bencinski in da ne gre po poteh diesla ki vžiga gorivo s pomočjo kompresije. To v primeru ko friziraš motor in nižaš glavo ----> povečuješ kompresijo.

Al pa v primeru že tovarniško navitga in tako skonstruiranega motorja z visoko kompresijo ------> Ferarri lamborgini itd....najbrš tud kak modernejši motor na trgu (like TFSI)

Fora zamaknitve predvžiga je sam v tem da benz zagori prej kot bi mu blo treba in gorečo zmes bat malenkost prej začne potiskat v glavo....in s tem poveča intenzivnost gibanja molekul...gorenja in s tem posledično poveča explozijo = VEČJA MOČ

To smo delal mulci pr friziranju frčotov pa APNjev....si zamaknu vžig iz 1,5mm ZMT na 1,7mm ZMT sam pol je bla veselica vžigat mrzu motor
smile-1.gif


Neki podobnga je tud Mac77 al en drug razlagu za VW golf1 da so pr dizlu zamaknl en kot vbrizga.... correct me if i am wrong!

Sam s tem trpi celotna konstrukcija motorja........se ne nanaša na tankanje 100oktanca!!! Tist je v mejah normale in elektronika uravnava "klenkanje" v varnih merah
 
Nazadnje urejeno: