OMV Carrera 100

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
verjetno že večkrat predebatirano in povedano . . . pa vseen
grin1.gif


je priporočljivo, pametno, koristno, učinkovito... tankat OMV Carrera 100 v 13 let star avto? ali je isti pes, če še naprej točim OMV Carrera 95

hvala
nahrung002.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Isto sr**** ........motor ne bo občutil razlike ker je narejen za 91-95 oktansko gorivo.....torej pridobiš 0

Če bi imel pa kakega ferarrija , lamborginija k je že v osnovi skonstruiran za 98++ oktanov pa

Tisto o čistosti ventilov in ostalega je pa larifari
bonk.gif
13 let stari avto kuri 1-2litra olja na servisni interval in ti živ bog ne bo ohranjal čistih ventilov pa batov...sistema.....itd
 
Nazadnje urejeno:

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Danes sem ravno na mail dobil njihovo reklamo;

Citat:
Vozite samo najbolj�e. Vozite 100-oktansko!

Številke, ki stojijo ob imenih goriv na vašem bencinskem servisu in so morda na prvi pogled neopazne, igrajo precejšnjo vlogo pri delovanju motorja, njegovi moči in varčnosti. Najbolj pogost pri nas je še vedno 95-oktanski bencin, od leta 2005 pa lahko, izključno na bencinskih servisih OMV, točimo tudi 100-oktansko gorivo – za vse, ki od svojega avtomobila pričakujemo nekaj več.

OMV Carrera 100 – edini 100-oktanski bencin na slovenskem trgu
OMV-jev 100-oktanski bencin OMV Carrera 100 je posebne� in edini svoje vrste pri nas, ki zaradi uzakonjenega cenovnega modela izključno v Sloveniji stane enako kot 98-oktanski bencin na drugih bencinskih servisih. Njegovo drugačnost zagotavlja posebej izpopolnjen proizvodni proces.









Dejstva o OMV Carrera 100


Proizvodnja 100-oktanskega goriva OMV Carrera 100, ki je na voljo le na OMV-jevih bencinskih servisih poteka izključno v Schwechatu. Tudi transport in skladiščenje sta ločena od ostalih produktnih linij, s tem pa je izključena mo�nost, da bi zaradi stika z ostalimi produkti prišlo do padca kakovosti tega goriva.
OMV Carrera 100 izdelujejo iz osnovnega goriva, ki prav tako nastaja v dunajski rafineriji, in dodatnih komponent. Med njimi je zelo pomembna proizvodnja ETBE - biokomponente iz etanola in stranskega produkta predelave surove nafte. ETBE občutno zvišuje oktansko število goriva in za razliko od etanola ne zni�uje energijske vrednosti, izgorevanje pa je zelo čisto in brez usedlin.
Ne samo izdelki, ki prihajajo iz rafinerije v Schwechatu, tudi rafinerija sama je pod stalnim nadzorom najzahtevnejših nadzornih organov in tehničnih slu�b. To pomeni stalno preverjanje, vzdr�evanje in modernizacijo proizvodnih procesov, kar igra pomembno vlogo pri kakovosti OMV-jevih izdelkov.









Zakaj torej izbrati 100 oktansko gorivo?

Edinih 100 oktanov v Sloveniji, s katerimi OMV slovenske voznike osrečuje �e pet let, je od preteklega leta na voljo v izboljšani obliki v bencinu OMV Carrera 100.

Nove učinkovine preprečujejo korozijo, površinsko trenje in nastajanje oblog v motorju, poleg tega pa varujejo okolje, saj zmanjšujejo škodljive emisije v ozračje.

OMV Carrera 100 prinaša dodatno prednost za zahtevnejše voznike; boljši izkoristek energije in mo�nost razvoja boljših voznih lastnosti za športne avtomobile.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Lei zarad mene lahko tankaš letalski 110 oktanski benz....al pa 180 oktanski benz (kukr so ga mela ww2 letala)....

Če maš motor skonstruiran na 95 oktanca ( stopnja kompresije.....oblika zgorevalne komore) ti močnejši benz ne bo nč pomagal.

Kvečjemu bi si uniču katalizator z letalskim benzom k ma svinc še not
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
lol sej ni močnejši , samo oktansko število je višje. pomeni da lahko dosegaš višje izkoristke, če je motor tako s konstruiran.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
ja ampak zakaj jih lahko dosegaš? Zato ker maš lahko večjo komporesijo......in ker ti oktani omogočajo da zarad povečane kompresije ŠE ne pride do samovžiga bencina (princip diesla).

Torej če maš ti motor skonstruiran da špila na 95 oktancu na optimumu je to to.....ne boš nč dosegu če not zlivaš 180 oktanov.

Če boš pa v garaži razstavu TA ISTI motor pa mu znižu glavo na stružnci...nevem za 2mm pa mu stem poveču kompresijo....pa dal not namest običnih batov špic bate da bodo mel še mal dodatno dvigneno glavo bata pa še dodatno povečal kompresijo....pa uštimu to tko da se ne bodo bati butal v ventile in da se bo motor lahko vrtel......e takrat bo pa smiselno dajat 100 pa več oktanski tekmovalni bencin.....pa nevem razne oktan boosterje...

....na stock tovarniškem nepredelanem motorju narjenmu za 95 oktanov pa neboš dosegu 00000000
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
ja, sej prav mislis, pravim samo, da sam bencin ni nič "močnejši" nima več energetske vrednosti. vsaj mislim da je tako.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Vec oktanov pomeni da je posledicno potrebno dodati vec predvziga da se mesanica vzge.

Ko nekdo tukaj tako pise kako je kateri motor skonstruiran.

Ce pise na vratcih za gorivo MIN 95RON potem lahko tankas 98 upraviceno, ce pa je dejansko samo 95 napisano pa je verjetno avto brez senzorja, ceprav za nissan 97 letnik bi ze dal roko v ogenj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Lahko tankaš tud 100ko legitimno...ampak kaj boš pa stem dosegu?? Senzor klenkanja bo zaznal....nastavu nov vžig.....zgoreval bo s5 optimalno...ampak motor ne bo mel nč od tega ker sama konstrukcija ne bo znala nč iz tega bonusa vn vlečt

Ti lah tud ješ celulozo namest mesa pa jo tvoja presnova ne zna izkoristt tko da boš umru od lakote ...sj zastopš kaj mislm?
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri meni je edina opazna razlika ta, da pri 100-oktanskem malo manj cuka takoj po zagonu, pri 95 pa prvih nekaj sto metrov avto precej bolj skače.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
No ja mal lepš oz bolj kontrolirano izgoreva....zarad vseh dodatkov ki umirijo prehitro eksplozijo.....

.....kje oni dobijo un porast moči za 4% mi ni jasno če je pa vse ostalo nespremenjeno....mogoče zarad mal zamaknjenega kota vžiga ki ga spremeni senzor za klenkanje......

nevem če to odtehta par centov dražji benz po litru
bonk.gif


Pa še takrat bi bla razlika v kilometrini....em recmo iz 100km bi naredu kolk....104 če garantirajo une 4%
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
pri atmosferskih visokovrtečih motorjih še verjetno, pa pri turbo in kompresorjih, vse ostalo pa samo da papir prenese.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
FSI in TFSI znajo ta benz vsekakor izkoristit......ostali atmosferski pa ne.....sploh pa 13 let stari
rolleyes-1.gif


Pa kake motorke k se vrtijo 12-15k pa naviti scooterji......tekmovalne 2T kroske pa cestne predelave itd....
 
Nazadnje urejeno:

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.228
215
63
Boljše, da daš športni filter, konjev do plafona in še zvok izboljšaš:
booop, booooooooop,....

d055.gif