Olje v CDI motorjih

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Za ta motor mora olje izpolnjevat Mercedesov standard 229.3 oziroma 229.31 ce imas DPF ce pa imas vec denarja mu lahko privoscis max kar mercedes zahteva 229.5 oziroma 229.51.Na servisu uporabljamo 229.51 tako za dizle kot bencince.
Kajpa se toči noter? (običjano)
5W-40, 5W-30...?
Mobil1 5W-30.
Vsa motorna olja izklucno Mobil,za diferenciale Mobil ,za menjalnike tako rocne kot automatske ter servovolan izkljucno original Mercedes.

@@@sajkek naj ti pojasnim da hvalabogu nisem zaposlen v Sloveniji ampak ze 24 let na Mercedes servisu v eni zahodnoevropski drzavi kjer stranka dobi natancno to kar placa !
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Pazi da ne zaj.ebeš pol ribne
evil.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
opa, legenda mb sraufanja torej
wink-1.gif


ker bos to verjetno vedel skor iz glave, bom zlorabil to temo. na 500 SEC 1982 imam zračnost med menjalnikom in kolesi /vačih "butne" ko prestavi, oziroma najbolj se pozna ko stojiš na mestu in prestavljaš iz D v R in obratno...ž
Na kaj naj bom pozoren, ko bom zadevo narazen trgal, kardan, spoji, kakšni štifit? diff? verjetno ima luft vse po malem... pac zanima me iz izkušenj, kje je največkrat problem???

hvala
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kaj pa Mobil 5W-50 Formula Rally ...boljše/slabše od 5W-30 ?


cena je ista - 10 EUR/liter
 

gali

Pripravnik
17. sep 2007
128
10
18
Mobil 1 5W-50 izpolnjuje standard 229.3, zaradi visje viskoznosti pri visjih temperaturah utegne biti poraba goriva minimalno vecja kot pri uporabi 5W-30. ZAkaj pa ne vzames Mobil 1 0W-40 (229.5), je cenejsi od 5W-50 in 5W-30.

Kateregakoli bos vzel, bos naredil OK.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
@diablo
Ce bos dal obnavljat menjalnik in konverter v delavnico pa lahko tudi Mercedesevo bos nejverjezneje imel potem probleme se vecje,ti govorim iz lastnih izkusenj.
Edina resitev je menjava obojega z tovarnisko obnovljenim A xxxxxxx/80. Vem da to veliko stane ampak je edina 100% resitev.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
opa, legenda mb sraufanja torej
wink-1.gif


ker bos to verjetno vedel skor iz glave, bom zlorabil to temo. na 500 SEC 1982 imam zračnost med menjalnikom in kolesi /vačih "butne" ko prestavi, oziroma najbolj se pozna ko stojiš na mestu in prestavljaš iz D v R in obratno...ž
Na kaj naj bom pozoren, ko bom zadevo narazen trgal, kardan, spoji, kakšni štifit? diff? verjetno ima luft vse po malem... pac zanima me iz izkušenj, kje je največkrat problem???

hvala







ponavadi je silent blok ki je med kardanom in diferencijalom
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
mislim, da je menjalnik s konverterjem okej, spraševl sem za stvari okol kardana in diffa.

verjetno bodo res te plošče
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Mozno je ampak zelo malo verjetno,tako malo smo jih menjali da....no dokler se ne vidi,prova in slisi je vse ugibanje.
Zate bi to bilo veliko veliko ugodneje,saj kot sem rekel cene okrog menjalnika so nore.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.802
113
Pardon za off, ampak tisti drugi del podpisa lahko umakneš, ker ne drži. Če ne verjameš pojdi malo do Bosne in Srbije pogledat.