olje menjalnik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
In kaj je pol naredu, da je prst dobil ven
stupid-1.gif

Dobil ga je že, ampak z malce bolečinami .. potem mu je pa še malce členek otekel! Ni blo hujšega, ampak nikoli ne veš!
evil.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Ja hitro se kaj naredi za brez veze.Tko kot sem bil jaz svojim francozom na servisu, pa mehanik reče vajencu, naj pogleda olje v menjalniku.Vajenc je bil pa mal hitr in ga komplet spusti.Pride mehanik nazaj pa prav kolk je olja, pa mu prav, da nič ker ga je ven spustu, tip je ratu rdeč k jastog, tko da je vajenc mel cel teden na sporedu kidanje in pometanje, jaz pa novo olje v menjalniku gratis.
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
ni hudega..ker je 5 minut dela. Stoči ven, ter natoči novo noter (le točenje je pri VAG-u problematično, ker ne prideš zraven..tako da si je treba pomagat s cevko).

Kakor kje .. pri 1.4 motorju vem da BP prideš do menjalnika oz. ti lahko po pomoti še kaj notri pade!
evil.gif
Pri mojem passatu pa lahko roko polomiš da sploh prideš do olnjega fitra od motorja, do menjalnika pa verjetno prideš samo od spodaj ali pa če odstraniš motor!

Še opozorilo, preverjanje koliko olja je v menjalniku se NE počne s prsti, ker če ne bo kot pri mojem kolegu .. je dal prst v luknjo (ker je obod malo masten) potem ga pa ven ni dobil!
aplauz.gif







Sploh ni tako tezko.
Treba je snet levo kolo in potem rabis 17 imbus da odvijes vijak Potrebno ga je malo natolcti ker ponavadi aluminij orenk zagrabi cep. Nalijes toliko da zacne tect ven in potem je dovolj olja.
Jaz sem noter vlil Shellovo sintetiko iz soda. Mislim da je bil Spirax GSX 75/89
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.280
5.628
113
a je nujno da je pri menjavi olja v menjalniku avto v vodoravnem položaju......se da zamenjat olje če dvigneš sprednja kolesa?

Olje v motorju si menjam sam........v menjalniku si pa ne upam ker nevem al se ga bo dal zarad lege nazai not nalit al se ne bo dal pa bom mogu pol se vozt z premal olja do kakga mehanika.

Mam sicer mazalico na batek da bi eventuelno tud lah olje "nadruku" not....sam s5 nevem a so navoji na menjalnikih standradni? Un na mazalici mi deluje tko od oka kak M14....M15 fini????
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.586
1.119
113
Titograd
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Ko odvzameš plin ti v 4. prestavi čisto rahlo zatuli?
smile-1.gif
meni tudi občasno, le da v 3. .... kaj je to nimam pojma.

To se je tud nam dogajal.........potem ko so na servisu razstavli menjalnik in ga s5 sestavli....pač se je neki not odšravfal pa so mogl....garancija.........je pa problem če to dela kak šalabajzer........ker so zobniki ulavfani tovarniško "zob na zob"....se prav razstaviš in ne označiš zob.......potem pa tul menjalnik k pr yugotu serijsko
smile-1.gif

Uf, je to nujno popraviti? Ker sam zvok me ne moti ker je dokaj tih. Ne diši mi kaj preveč poseganje v menjalnik. Če ni nujno bi pustil kot je, ker šalta se normalno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
DIY varijanta: ta debel šprice v lekarni pridejo kar prav za to.
cheer.gif

Pripravi se le na debel pogled, kaj za hudiča si boš s tem brizgal noter
grin1.gif
.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.280
5.628
113
Glede na to da smo mi naredil 100.000km ++ s takim menjalnikom je verjetno bv da se obremenjuješ!

Nevem zakaj je teb to začel ropotat.......nam je to po servisu začel tko delat.....in sem mal začel po netu plezat in sem prišel do odgovora ki sem ti ga napisal zgoraj!

Zvok je pa.......hm opisal bi ga glede na izkušnje........še vsak razmahan kombi z 250.000km++ ki sem ga vozil je imel soroden zvok
smile-1.gif

Mal zarad kilometrov.......mal pa pomojem zarad dejstva da se olje v menjalnikih pr teh delovnih konjih nikol ni zamenjal......zakaj pa teb tko ropota pa.........
sprasujem se.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
...
To se je tud nam dogajal.........potem ko so na servisu razstavli menjalnik in ga s5 sestavli....pač se je neki not odšravfal pa so mogl....garancija.........je pa problem če to dela kak šalabajzer........ker so zobniki ulavfani tovarniško "zob na zob"....se prav razstaviš in ne označiš zob.......potem pa tul menjalnik k pr yugotu serijsko
smile-1.gif
Kakšne buče so pa tole?

Zobniških parov med seboj itak ne moreš zamenjati; "zob na zob" je možen samo, če je prestava 1 - kar pa ni ravni namen menjalnika.

Razen če si hotel povedati, da je treba pravilno oz. enako spariti sinhrone.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ravno enako sem hotel napisat. Zobnikov ni potrebno nic oznacevati ker se med sabo ne morejo zamenjati.
Prakticno se menjalnik ne more narobe sestavit ker ga potem nikakor ne dobis skupaj. Menjalnik je boljse pustit na miru ker za menjalnik potrebuses kaj nekaj znanja, se razdret ga ni enostavno, sam sem razmetal eno par menjalnikov pa me kar mine da bi se spuscav v menjalni, ker hitro pozabis kje je bila kaka podlozka, vzmet ali pa ti kam pade kaka kuglica
cry12bpy.gif
....
Menjalnik ponavadi "tuli" ce niso dobro nastavljeni/ali pa so izrabljeni konusni lezaji na gredi in ma gred prevec lufta. To se ponavadi nastavlja z distancnimi podlozkami ali pa vcasih na kak drug nacin...
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.280
5.628
113
Ei avto je bil star 2 mesca.......ko smo ga dobil nazai je bil ap po menjalniku sodeč kot da bi mel 15let

2ga, 3ja pa 4ta so mele zvok.......pri določenih obratih si slišal vrtenje zobnikov med seboj.......v2gi se je oglašal tud sinhron če si spušču pa nabiju gas....nevem kako naj ga opišem.......kot če bormašino zavrtiš na roke pa odmisliš zvok krtačk k cviljo....ostane sam zvok zobnikov v glavi kjer ma menjalnik za brzine.

Sem pa gledal 1x eno oddajo kjer so kazal kako se dela menjalnik....oz zobe zanjga.....in ja izdelavi sledi sestavljanje obeh piramid na stroju....potem jih pa vrtijo določen čas in poleg brizgajo neko emulzijo ki služi kot polirna pasta....potem pa operejo....in dajo v ohišje in na motor!
 
Nazadnje urejeno: