Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
In kaj je pol naredu, da je prst dobil ven
Dobil ga je že, ampak z malce bolečinami .. potem mu je pa še malce členek otekel! Ni blo hujšega, ampak nikoli ne veš!
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
In kaj je pol naredu, da je prst dobil ven
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
ni hudega..ker je 5 minut dela. Stoči ven, ter natoči novo noter (le točenje je pri VAG-u problematično, ker ne prideš zraven..tako da si je treba pomagat s cevko).
Kakor kje .. pri 1.4 motorju vem da BP prideš do menjalnika oz. ti lahko po pomoti še kaj notri pade!Pri mojem passatu pa lahko roko polomiš da sploh prideš do olnjega fitra od motorja, do menjalnika pa verjetno prideš samo od spodaj ali pa če odstraniš motor!
Še opozorilo, preverjanje koliko olja je v menjalniku se NE počne s prsti, ker če ne bo kot pri mojem kolegu .. je dal prst v luknjo (ker je obod malo masten) potem ga pa ven ni dobil!
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Ko odvzameš plin ti v 4. prestavi čisto rahlo zatuli?meni tudi občasno, le da v 3. .... kaj je to nimam pojma.
To se je tud nam dogajal.........potem ko so na servisu razstavli menjalnik in ga s5 sestavli....pač se je neki not odšravfal pa so mogl....garancija.........je pa problem če to dela kak šalabajzer........ker so zobniki ulavfani tovarniško "zob na zob"....se prav razstaviš in ne označiš zob.......potem pa tul menjalnik k pr yugotu serijsko
Kakšne buče so pa tole?Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
...
To se je tud nam dogajal.........potem ko so na servisu razstavli menjalnik in ga s5 sestavli....pač se je neki not odšravfal pa so mogl....garancija.........je pa problem če to dela kak šalabajzer........ker so zobniki ulavfani tovarniško "zob na zob"....se prav razstaviš in ne označiš zob.......potem pa tul menjalnik k pr yugotu serijsko