Človek še pač ni bil v Londonu ali kakšnem milijonskem mestu, kjer kljub zabasnim cestam, se pod zemljo pretoči še vsaj 19x toliko ljudi. On vidi samo svoj free suc…In kaj je to drugače od taksija, da je boljše za v mesto? Pa zakaj naj bi bilo boljše od kolesa, trole, podzemne, avtobusa, kar se tiče gneče na cesti, hitrosti? Pač še en taksi, ki naj bi bil cenejši od klasičnega (pa verjetno ne bo, če bo enkrat izpodrinil navadne taksije). Drugih oblik javnega prevoza pa nikoli ne bi izpodrinil (ker je pač bolj ekonomično vozit par 100 ljudi naenkrat, kot pa dva po dva po dva po dva…). Glede primerjave s kolesi pa LOL.
Musk dela podzemne tunele tudi za avte.
trenutna velemeste so pac “urejena” glede na trenutne moznosti prevoza. Kar pa ne pomeni da se ne more spremenit/prilagodit.
In kak bo AI kompenziral mene ko bom s 45 letnim 6 cilindrašem driftal po rondoju in križiščih?Robocab se imenuje
AI bo optimiziral to, ne bo potrebe za semaforje, prometne konice bodo tekoce, ipd
Sicer pa ce se vsipa 90% delavcev ob 15h domov se vse nabase, tudi ce bi namesto cest imeli samo peš cone.