Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.985
1.865
113
1.Kitajc nebo postavljal fabrike, ker bojo kupl propadajoče nemce in bo ze vse servirano na pladnju za CKD.
2.Sj ni treba selit v Nemčijo. Imas cenejse evropske drzave (recimo Romunija)
3.Kaj energija na Kitajskem je pa zastonj? Tut ni 3x faktor napram kitajske, verjemi, ker sicer bi nemci ze zdavnaj pocrkal.
4.Če se to nebi splačal, koncept CKDja nebi obstajal sploh
5. Spet floskule. Kaj evropa pa ne subvencionira nemske avtoindustrije? Se slovenija subvencionira in to celo tuje (khm Revoz khm)

Kot ponavadi, alter intelgenza znova dokazuje, da 10 flas pira v eni rundi negativno vpliva na kognitivne sposobnosti sogovorca.

Ostale idiotizme ne mislim niti komentirat, samo točko 2. Številka ki sem jo podal velja za recimo mađarsko in Romunijo, njemačka je večkratnik tega
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.070
282
83
Zanimivo kolk folku se podzavestno hlače tresejo, pa niti ne vedo za to :valjamse: :valjamse: :valjamse:

Kar me sicer nič ne preseneča, glede na to kolk industrije je pri nas posredno povezano z nemsko avtoindustrijo.

Bom kr tole sem nalimal, sj se aplicira tut v tem primeru

1733771171511.png
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.235
1.215
113
Kitajci starih fabrik v EU ne bodo kupili, ker so tehnološko zastarele.

Moderne avto fabrike se gradijo v stilu Tesle. Težko uporabiš stare. To je še ena jeba Evrope. Tudi Tesla sploh ni iskala obstoječe fabrike, ampak čisto novo parcelo za giga fabriko v okolici Berlina. Kitajci pa na veliko kopirajo koncepte Tesle.

Skratka, treba jih bo prepričat, da miljarde investirajo v EU. In to ziher ne bo nekje, ker bodo lokalci imeli demonstracije zoper novo giga fabriko.

 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejD

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.226
1.389
113
1. Kitajska močno subvencionira industrijo
2. Kitajska dobiva poceni surovine in energijo
3. Kitajska industrija je zelo močno avtomatiziran
4. Zeleni idioti nimajo tam kaj iskati

Kaj od tega imamo v Evropi ?
Subvencije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.173
748
113
EU
Eni se sploh ne zavedajo, koliko recimo pridobijo Kitajci že samo z laufanjem termoelektrarn na hard, medtem ko se mi gremo izjemno drago zeleno energijo. Briga njih za slab zrak oz. večjega števila mrtvih zaradi izpustov elektrarn.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.226
1.389
113
Eni se sploh ne zavedajo, koliko recimo pridobijo Kitajci že samo z laufanjem termoelektrarn na hard, medtem ko se mi gremo izjemno drago zeleno energijo. Briga njih za slab zrak oz. večjega števila mrtvih zaradi izpustov elektrarn.
Evropa misli da je v zraku nekakšen zid in se zrak drži meja.

Dokler se nena vsi držijo je zeleno samo eno navadno veliko sranje.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.235
1.215
113
Naj EU začne zaračunavati čezmejno izravnavo CO2 emisij pri uvozu robe. Samo se mi zdi, da ne bodo pri tem jokali Kitajci.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.985
1.865
113
Bom delil ravno svežo izkušnjo, kako izgleda začetek in konec potencialnega nakupa EVja: starejša oseba bi menjala avto in pravi da bo kupila EV, ker so bojda ful ogromne subvencije in polnjenje na štrom je bistveno ceneje kot tankanje, torej gre tu za ogromen prihranek.
Pravi da bo kupil Teslo 3, ker mu je všeč, dobi se ga za ca. 33k s subvencijo. Se vsede v teslo, super avto, ampak....wtf kje so gumbi?? Ni jih, ni mu všeč, gre ven iz avta brez da bi ga sploh peljal. Išče uporaben avto za znosno ceno in najde Hyundai Kona.

"Zastarel" avto z vsaj 50 gumbi....super, mu je všeč. Cena EVja odvisno od opreme, ampak za ca. 30k bi se ga dalo dobiti. Ok super, še cenejši od neuporabne tesle. Gre na testno vožnjo...navdušen, lepo se vozi, potegne zelo dobro,...vse štima.

Sledi pogovor s prodajalcem. Pravi da se veliko vozi na Dunaj in je naivno sklepal da bo z eno baterijo prišel sem in tja. Mu prodajalec pove da ni teroije da pride v obe smeri. Kar pomeni iskanje polnilnice na Dunaju, ko jo najdeš mora biti prosta, moraš imeti aplikacijo, čakati vsaj pol ure da se napolni....the end. Na koncu je iz salona odpeljal kono hibrid za 2 jurja več.

Nauk zgodbe? Lahko daš 10k subvencije, pa to nič ne pomaga pri tem, da so evji neuporabni in se folku ne da s tem zajebavat. Za razliko od minornega odstotka EV ubrisancev, večina ljudi ceni svoj čas in živce.

Pa poglejmo malo aktualne številke: do prejšnjega meseca je delež EVjev v sloveniji 4.9%. Če upoštevamo, da je ca. 60-70% od tega prisilnih nakupov na firmo, fizične osebe pri nas predstavljajo niti 3% celotnega trga. Torej bližamo se območju statistične napake. Edini ki to kupujejo so lastniki hiše, ki lahko drugi avto za fijakanje po bližnji okolici polnijo doma. Vse ostalo je tema.

Tudi v celi EU kaže bolj bogo: Registrations of battery-electric cars rose by 2.4% to 124,907 units in October 2024. However, year-to-date market volume remained 4.9% lower than the same period last year, with the total market share at 14.4%.


Prodaja gre v rikverc, kako lahko še vedno filozofirano o nekem "prehodu"?
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.811
1.646
113
Iskajoč brata
Pa poglejmo malo aktualne številke: do prejšnjega meseca je delež EVjev v sloveniji 4.9%. Če upoštevamo, da je ca. 60-70% od tega prisilnih nakupov na firmo, fizične osebe pri nas predstavljajo niti 3% celotnega trga. Torej bližamo se območju statistične napake. Edini ki to kupujejo so lastniki hiše, ki lahko drugi avto za fijakanje po bližnji okolici polnijo doma. Vse ostalo je tema.
Zanimivo, dobra trditev...
poznam nekaj ljudi z EV-jem, v 80% je to drugi avto, za v bližnjo službo + sončna na strehi. S tem tudi "izravnavajo" dražjo ceno pri nakupu
Samo 1 primer pa, da ima EV za primarni avto.

Ne vem... zame je ta tehnologija še ne izpopolnjena in tole forsiranje mi gre na kozl...
Kdor želi vozit EV, se mi zdi super, sem vesel za zanj. Samo tole grozenje, pa porivanja zelenega, pa bodoče nabivanje davkov..... Vse za zeleno, od vseh pobranih davkov ne bo šlo nič v spremembe za okolje... samo več pobranih davkov za požrešno državo, Europo, birokracijo... pa seveda bolj prazne ceste, ker sedaj mora višji sloj ravno tako stati na obvoznici, kot mi revni revčki z VW....

Najlepši primer birokratizma/debilizma EU: da postaneš bogataš pri preprodaji CO2 kupončkov... WTF?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.826
9.528
113
E bingo. Elektrifikacija prometa bi morala v prvi vrsti štartat na male mestne malčke za normalno ceno. Sej so štartal, sam so se z dragimi baterijami zaklal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in trance0

Steve

Guru
13. avg 2007
9.985
1.865
113
Zanimivo, dobra trditev...
poznam nekaj ljudi z EV-jem, v 80% je to drugi avto, za v bližnjo službo + sončna na strehi. S tem tudi "izravnavajo" dražjo ceno pri nakupu
Samo 1 primer pa, da ima EV za primarni avto.

Ne vem... zame je ta tehnologija še ne izpopolnjena in tole forsiranje mi gre na kozl...
Kdor želi vozit EV, se mi zdi super, sem vesel za zanj. Samo tole grozenje, pa porivanja zelenega, pa bodoče nabivanje davkov..... Vse za zeleno, od vseh pobranih davkov ne bo šlo nič v spremembe za okolje... samo več pobranih davkov za požrešno državo, Europo, birokracijo... pa seveda bolj prazne ceste, ker sedaj mora višji sloj ravno tako stati na obvoznici, kot mi revni revčki z VW....

Najlepši primer birokratizma/debilizma EU: da postaneš bogataš pri preprodaji CO2 kupončkov... WTF?

S tabo se strinja tudi šef emil freya:

"Zakaj se električni avti ne uveljavijo?​

''Ni konsenza. Ta se ne doseže tako, da se nekaj odloči, se pri tem vztraja in posiljuje. Če bi kot država in Evropa začeli na drugačen način, bi bilo lahko precej drugače,'' meni Tomšič. "

Po taki izjavi si misliš omfg človek je normalen, ni ideološko opran in se spozna na biznis??? Ne, to je nadaljevanje izjave: "Tehnologija je dobra, avti so dobri. V to smer bomo šli, morda ne tako hitro, kot smo načrtovali. Smo na tem vlaku, ki drvi in ga ne bo ustavil nihče.'' Razočarani so, ker vsa ta leta naložb niso ničesar prinesla."

Cel članek jamra da prodaja EVjev ne gre nikamor, ampak vlaka noben ne more ustavit. omfg


Ideološko oprano do fundamenta. Iste izjave sem nedavno poslušal od enega od šefov VW: jaaa, trenutno so rahli problemi, ampak to je normalno. EV revolucija gre s polno paro naprej in počasi bomo vsi vozili EV.

To ni drugega kot ena faking sekta ki trobi to, kar župnik v bruslju diktira, ne glede na realnost. Ok, ko to trobijo forumski bolniki je ena stvar, ko pa glavni v teh koncernih to trobijo, pa imamo problem
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Saj mora to trobit. Si predstavljaš, da bi javno izrekel, da je politika popolnoma zgrešena, da so milijardne naložbe šle v nič in da se ne bojo povrnile? Še tisto malo delujoče evropske avtoindustrije se sesuje v prah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.118
6.688
113
Steve
No, realnost je, da ce ne bodo delali icejev, bos vozil EV. Se prej pa... Vozil boš EV, ker si ICEja ne bos mogel vec privoščiti. Ker tako se je odločilo in to je ta vlak, o katerem je govora, in se lahko peljes ali pa se dol vržeš in greš peš. Tvoj pogled na zadevo res nobenega ne zanima, se manj bo imel bilokaki vpliv.

Pa zdaj bos spet, da so to besede EV opranca... Meni za razliko od tebe je vseeno, na kaj gre. Sam da gre, pa me cimmanj stane.

To na splosno. Drgac jaz osebno pa podporam tebe in tebi podobne. Dokler bo upor, pa magari zaradi upora samega, tok casa bodo denar za tistimi (nami) metali, ki bodo izkoristili "prehod". Na vseh razinah, ne samo EV. Ko bomo pa enkrat na drugi strani... Pol se bo nehalo, seveda. Potem pridejo spet stroski za vse. Do novega prehoda in nove reprize na karkoli že bo...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.559
1.493
113
Dajte povedat vi ki imate te baterijske.... A vsi ti avtočki spuščajo te neznosne zvoke tudi ko so ogreti ali je to cviljenje (kot prvi ceneni inverter pralni stroji) posledica kakrle tč ki laufa ali podobno? Zdaj imam v garažah 2 soseda (teslić in nek id-nekaj) in zjutraj poslusam te ubitačne zvoke. Kaj pa pravijo ljubitelji živali? Vse ok?
 
  • Haha
Reactions: Najbolji in trance0

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.843
6.013
113
Steve
No, realnost je, da ce ne bodo delali icejev, bos vozil EV. Se prej pa... Vozil boš EV, ker si ICEja ne bos mogel vec privoščiti. Ker tako se je napačno odločilo in to je ta vlak v brezno, o katerem je govora, in se lahko peljes ali pa se dol vržeš in greš peš. Tvoj pogled na zadevo je realen a mene res ne zanima, se manj bo imel bilokaki vpliv.

Pa zdaj bos spet, da so to besede EV opranca (kar nedvomno sem)... Meni za razliko od tebe je vseeno, na kaj gre. Sam da gre, pa me cimmanj stane.

To na splosno. Drgac jaz osebno pa podporam tebe in tebi podobne. Dokler bo upor, pa magari zaradi upora samega, tok casa bodo denar za tistimi (nami) metali, ki bodo izkoristili "prehod". Na vseh razinah, ne samo EV. Ko bomo pa enkrat na drugi strani... Pol se bo nehalo, seveda. Potem pridejo spet stroski za vse. Do novega prehoda in nove reprize na karkoli že bo...
Malo sem popravil tvoj post, da bo bolj realen