Ok, ta si pa zasluži svojo temo!

cist_hud

Pripravnik
25. jul 2008
136
0
16
Okolica LJ
OFF topic: Saunig, neh drek mešat pa pejt ribe lovit
grin1.gif


ON topic: Vsakmu svoje; vsako tele ma svoje veselje
grin1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.094
1.269
113
42
Samo kljub temu da je honda je vseeno lepo vidt da se je vložilo nekaj denarja. Enim to pač sede. Če mi daš 30 jurjev da jih za avto zapravm ne kupm novga avta. Kupiš renault 5 gtturbo in vložiš pač malo denarja, ali pa Camarota ali pa e30 M ali pa kej tazga...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Povej več. Morda skapiram ljudi, katerim je cilj tunati avte, dajati plače v avte, čas v avte, vse to zato, da se kaka glava obrne, nič hudega, če se človek ustraši, ne pa občuduje, samo, da se obrne. In ko se obrne, šofer reče: yessss. In to je to.
Mater, se nisem hotel v tej temi ogasit, pa mi je prst sam skočil ...
Kaj pa tisti, ki vse to vložijo v svoj videz, ali pa v alpinizem, ali pa v kaj drugega, kar je njim pomembno, večini pa ne? So tudi oni
bonk.gif
?
Najbolje, da vsi počnemo vse enako, da ne bi kdo izstopal ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik JollyVTI pravi:
Dejstvo je pac da je bila ITR delana z enim samim namenom in to je "civilni" dirkalnik, brez kompromisov in kot taka sevda ni namenjena vsakemu in je bilj pisana dolocenemu "obicnstvu". Vecina ne ve da je ta avto ze v osnovi tako zbalensiran, kot kaksen cisto krvi dirkalnik. Od rocno sestavljenega motorja, do tega da z povprecno tezkim voznikom tako desna kot leva stran tehtata identicno, da je bil vsaka gumica podvozja skrbno izracunana kar se tice trdote. Na kratko je bila mejnik kar se tice FWD "dirkalnikov" in trn v peti mocnejsim RWD in 4WD avtom (prav zaprav je se danes). Ne pozabite dolgo je od leta 94 ko je ugledala svet, pa se danes tezko najdes (ce sploh) FWD avto ki bi na pisti tako blestel kot le ta.

OK, pretiravat pa ni treba. Saj je ITR super avto (sem se dosti z njimi prevozil), ampak leta so leta. Takrat je bil špica in korak pred konkurenco (vsaj), zdaj pa je že kar nekaj avtov, ki so na pisti hitrejši - FWD avtov, seveda. Focus RS, Megane (tastari R26.R), tudi R27 Clio RS verjetno, znal bi biti Mini JCW pa še kak ... Tudi CTR morda ...
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.617
10.911
113
Ne bo mi noben reko, da hondaši niso rasa za sebe....tisti stari accord je v garaži, ker ga je baje škoda za pozimi, a avto običn, star pa kolko, kakih 13 let
bonk.gif


pa glede te honde iz oglasa. nekateri jo tako poveličujejo, da si človek misli, da ima 2 s do 100, pa da lahko greš iz avtoceste pri 180 km/h brez problema... avto super, nimaš kaj, potegne odlično, gre rečmo 280 km/h, ko pa te iz ovinka zabriše, pa maš kanto, tak kot vsak drug avto, kaj bi ga zaj nekam v oblake tišali...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Mal podcenjuješ integro. Nova DC5 je lahko hitrejša kot NSX, DC2 pa takrat ni imela konkurence.

Ta iz oglasa je pa še konkretno bolj spedenana in serijski današnji FWD avti ne bi imeli kaj praskat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mal podcenjuješ integro. Nova DC5 je lahko hitrejša kot NSX, DC2 pa takrat ni imela konkurence.

Ta iz oglasa je pa še konkretno bolj spedenana in serijski današnji FWD avti ne bi imeli kaj praskat.

Nič ne podcenjujem. Pišem o takratni (DC2) vs novi FWD avti (kajti točno to je bilo napisano, da je prva ITR še vedno najhitrejši FWD avto) ...
Serijska ITR (DC5 included) na stezi ni hitrejša od serijske NSX. Pika.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma sigurno sem enkrat gledal en test sam ne bom našel, ker se niti ne spomnem več a je bil video al papirnat.

Itak pa vseeno, najhitrejši FWD že ni. R26-R pa tudi ne, ker Toyo R888 lohk vsak natakne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Na R26.R so serijsko te gume. Point besede serijske je, da tak pride iz tovarne, ne da sam potem zamenjaš. Kot je bilo tudi na Imprezi STI, kot je bilo na X-Bowu, na kakem 911 GT3 in še kje ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In če na drugem avtu dam gor R888 potem nista več primerljiva?

Se pravi....kupiš avto in je serijski dokler prvič ne menjaš kosa, kateri je prišel ven iz tovarne. Olje in filtri tudi ne veljajo?
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Ahhhh ...
Dokler ne daš gor kosa, ki ni tak, kot je originalno iz tovarne. In če govorimo o časih na pisti, govorimo o kosih, ki vplivajo na zmogljivosti. Torej ja, če daš gor "športni filter" potem to ni več serijsko ...

Mater, gre za najbolj preprost kriterij kar je mogoče: a lahko, ko naročaš avto, okkljukaš med opcijami (ali pa je celo serijsko) R888? Ja? Potem so sreijske. Ne? Potem pač niso in če jih natakneš, ni več serijski avto. Sploh ni kaj razmišljat in razpravljat ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Ko si boš prvič umil zobe, bo avto še kar serijski... ko zamenjaš gume, ki so poglavitne, kar se tiče stika s podlago, se mi zdi, da ne bo več serijski. Lahko pa zamenjaš smrekco na ogledalu, pa se bo še vedno štelo pod serijo...
 
Nazadnje urejeno: