OFF topic: Saunig, neh drek mešat pa pejt ribe lovit
ON topic: Vsakmu svoje; vsako tele ma svoje veselje
ON topic: Vsakmu svoje; vsako tele ma svoje veselje
Citat:
Uporabnik cist_hud pravi:
OFF topic: Saunig, neh drek mešat pa pejt ribe lovit
Mater, se nisem hotel v tej temi ogasit, pa mi je prst sam skočil ...Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Povej več. Morda skapiram ljudi, katerim je cilj tunati avte, dajati plače v avte, čas v avte, vse to zato, da se kaka glava obrne, nič hudega, če se človek ustraši, ne pa občuduje, samo, da se obrne. In ko se obrne, šofer reče: yessss. In to je to.
Citat:
Uporabnik JollyVTI pravi:
Dejstvo je pac da je bila ITR delana z enim samim namenom in to je "civilni" dirkalnik, brez kompromisov in kot taka sevda ni namenjena vsakemu in je bilj pisana dolocenemu "obicnstvu". Vecina ne ve da je ta avto ze v osnovi tako zbalensiran, kot kaksen cisto krvi dirkalnik. Od rocno sestavljenega motorja, do tega da z povprecno tezkim voznikom tako desna kot leva stran tehtata identicno, da je bil vsaka gumica podvozja skrbno izracunana kar se tice trdote. Na kratko je bila mejnik kar se tice FWD "dirkalnikov" in trn v peti mocnejsim RWD in 4WD avtom (prav zaprav je se danes). Ne pozabite dolgo je od leta 94 ko je ugledala svet, pa se danes tezko najdes (ce sploh) FWD avto ki bi na pisti tako blestel kot le ta.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mal podcenjuješ integro. Nova DC5 je lahko hitrejša kot NSX
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Mal podcenjuješ integro. Nova DC5 je lahko hitrejša kot NSX, DC2 pa takrat ni imela konkurence.
Ta iz oglasa je pa še konkretno bolj spedenana in serijski današnji FWD avti ne bi imeli kaj praskat.