Ok, ta si pa zasluži svojo temo!

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Sam nism nikjer napisal da je se danes najhitrejsa, sm pa napisal da redko kateri tako blesti (beri kot celotni paket in samega uzitka v voznji in povezanosti voznika z avtom) kot to naredi DC2. Omenjeni Megane sm skoraj da preprican da je hitrejsi in ne le to, mislim da ji je tudi dosti blizu kar se tice te moje omembe, saj je tudi delan (tovarnisko tunan) v ta namen. Focus se mi zdi malo prevec kako bi rekel "bajsast" a kot vsakodnevna zadeva pa opravlja svoje "poslanstvo" odlicno. Novi civic pa vsaj zame ni vreden pocenga grosa oz. ne nosi tiste type R znacke pretirano posreceno (seveda govorim o EU verziji), no JDM verzija je druga zgodba in edina prava zadeva (ce odvzamemo se mugen RR verzijo, ki je pa tako v svoji ligi) v hondini ponudbi.
Drugace mi je pa jasno, pac trg narekuje svoje in ni vec toliksnega zanimanja za take "oskubljene" puristicne avte tipa DC2 oz. po domace smo se ljudje malo razvadili, polenili in bi radi le se kavc in mehak volan v usnju pred sabo...zal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
Citat:
Uporabnik JollyVTI pravi:Drugace mi je pa jasno, pac trg narekuje svoje in ni vec toliksnega zanimanja za take "oskubljene" puristicne avte tipa DC2 oz. po domace smo se ljudje malo razvadili, polenili in bi radi le se kavc in mehak volan v usnju pred sabo...zal.
Ni point v temu. Tale DC2 je super avto za na pisto ali pa za naredit 5000 km letno po kakšni zanimivi cesti. Ne boš se pa v njej vozil 40.000 km letno, po možnosti v koloni in brez klime, če ti pa Clio za 8 jurjev nudi bistveno več udobja. Torej DC2 je zakon hobby avto, definitivno pa daleč od dailydriverja. Zato tudi pravim, da nekateri smo pač žal prisiljeni črtat take zadeve že v štartu ven. Za hobbycar imam pa raje kaj drugega, kar nudi več užitka čičotom.
evil.gif
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Prav zaprav si le potrdil point z tem pisanjem
grin1.gif
Ker govora ni izkljucno o DC2 ampak v iskanju danasnjega ekvivilenta le tej.
Meni osebno je zal, da se avtov tega tipa ne proizvaja vec (razn kaksnih omejenih naklad kot npr. R26R in kaksnih zadev najdenih le na japonskem trgu). Sej namrec nikjer ne pravim da so taka vozila misljena za daily driving, ceprav poznam ljudi ki se z njimi prefurajo po 40k letno,sam ne spadam med njih, priznam sm se tudi sam malo pomehkuzil, ampak vseeno ce gledam z vidika uzitka v voznji, bi se vedno iskal nekaj v tem stilu.
 
Nazadnje urejeno:

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Kakor za koga. Nekateri ne rabimo klime in še kakšnih drugih dodatkov, ker so zgolj odvečna teža. Samo sedež z dobrim oprijemom, da se ni treba z nogo nekam zakajlat.
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Kakor za koga. Nekateri ne rabimo klime in še kakšnih drugih dodatkov, ker so zgolj odvečna teža. Samo sedež z dobrim oprijemom, da se ni treba z nogo nekam zakajlat.
smile-1.gif
Torej ti delaš 40000 (ali pa 60000) km letno v taki gajbici?
Sam sem za 4000 km užitkov letno si raje zrihtal hobby car, kot pa "trpel" 40000 km letno za tistih par km užitka.
Je paes, da me že malo starost daje.
grin1.gif
Pri dvajsetih bi morda drugače razmišljal.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Integra ma 195/55/15 original obutev in lahke feltne tudi cca. 1140kg pomaga temu da je lahko z "mehkimi" vzmetmi še vedno športna. Recaroti niso neke školjke, so neka najbolj preverjena Recaro sredina.

Na zadnje sedeže se pride ravno tako kot pri kolegovem meganu in pa trovratnem focusu, brez posebnosti razen nižja streha, kar pomeni zadaj le otroc do 16 let recimo.
grin1.gif


Če primerjam z drugo Hondo in to recimo novo Civic Type-s z 17" obutvijo je slednja isti k*** kar se tiče udobja mogoče še celo trše, pa je bila dobro ocenjena na testih, kar se tiče udobja.

Sorodnik jo je kupil ko je že mu froca in tudi pol jo je imel več kot 10 let. Pozimi jo ni uporabljal na morje so pa vedno šli z njo in poraba je šla lahko tudi pod 7l na taki "dizelski" relaciji. Problem je klima, katera pri 30+ zunanjih temperaturah dela stalno na max (ni skorajda nič izolacije) pa veliko hrupa.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Torej ti delaš 40000 (ali pa 60000) km letno v taki gajbici?
Sam sem za 4000 km užitkov letno si raje zrihtal hobby car, kot pa "trpel" 40000 km letno za tistih par km užitka.
Je paes, da me že malo starost daje.
grin1.gif
Pri dvajsetih bi morda drugače razmišljal.

Ne delam točnov taki gajbici toliko kilometrov ampak sodeč po mnenju ostalih je gajbica že vsak avto, ki osnovno nima več kot dva airbag-a, abs-a in klime. Pač sam se navadil, skozi poletje se da potrpeti. Se pa strinjam, da leta tudi vplivajo na samo odločitev avta ampak dokler smo mladi je vsak avto dober.

Samo da se kotrlja če se lahko tako izrazim.
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
cheer.gif

Čudno, da nisi dal za primerjavo v udobju Clia RS z 19 col feltnami.
V glavnem Clio za 9 jurjev nudi več varnosti in udobja kot avto o katerem se pogovarjamo.
Pa ne govori o letih vožnje, če tip naredi 5 tisoč letno. Če je pa delal 50 tisoč letno v Integri pa vsa čast mu.
Potem pa primerjaš ie s trovratnim Fokusom. Če to kupiš in imaš froce si tudi usekan. Obstaja namreč petvraten Fokus, ki ti prihrani orenk jeba.nja, sploh pa ženi.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.094
1.269
113
42
Glej honda je honda. Pa nej bo še tako zrihtana bo še vedno honda. Za ta denar narediš podoben avto z veliko več konjev in boljšimi voznimi lastnostmi. Dejstvo žal. Če is pa pač tak honda fan pa to narediš. V tem ni nič slabega. Sam ne pričakuj da boš dobil isto denarja kot si ga vanj vložil.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Glej honda je honda. Pa nej bo še tako zrihtana bo še vedno honda. Za ta denar narediš podoben avto z veliko več konjev in boljšimi voznimi lastnostmi. Dejstvo žal. Če is pa pač tak honda fan pa to narediš. V tem ni nič slabega. Sam ne pričakuj da boš dobil isto denarja kot si ga vanj vložil.

Ja pri nas se itak gleda samo zunanjost, poraba, stroški registracije in vinjete. Ostalo kar je pod havbo pa samo da dela, zamenjat filter je pa že podvig. Le zakaj se potem noben trud ne poplača? Ker se ljudje ne znajo spustit v tehnične detajle, oziroma ko kupujejo avto da je čim ceneje, pa če je treba čez 10k km vse premenjat. Je pa tale hondica že bolj skrajnost, torej za ljubitelje..
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
A dej no bitch, dobro ves, da ce se bi Mico odlocil za T (kot je bil sprva plan) bi za enako vsoto kot jo je porabil imela ta zadeva 500+ konjenice pod pokrovom, a se je zaradi lastnega uzitka (in prepricanj) odlocil za atmosfericno pot (ki je med drugim z dolocenega tehnicnega vidika celo bolj zajebana), vozne lastnosti pa verjemi da ma na ravni pro dirkalnikov in ne vec navadnim "street" avtov.
Cena same predelave je pa ze kot povedano taka izkljucno zaradi komponent ki so bile uporabljene, pa kaj mislim da Mico neve da bi lahko avto sestavil ceneje skupaj (no razn motorja)? Saj se bi lahko zadovoljil z enim woodovimm kompletom bremz, lahko bi imel ene "navadne" nastavljive amortizerje in ne ravno tain flex komplet, imel normalne npr. Rays feltne za 1500eur (no ja saj jih ima mislim da celo dva kompleta v garzi
grin1.gif
), Defi stevcke ki stanejo z vsem potrebnim nekako 20x vec od navadnih itd., a je bila njegova lastna zelja (in strast) da je kupovale le top (in redke) zadeve ki se jih dobi.
Vsi vemo da se da ceneje, ampak ce si lahko privosci, zakaj nebi? Tudi meni ni bilo potrebe kupovati Mugen felten (saj so buddyclub bile cisto vredu) in jih cakati 8 mesecev, a sm jih..., zakaj? Ker sm jih pac zelel meti (pa se moja draga Urska je imela usta do uses, kar pa steje se najvec
srce-1.gif
). A mi je bilo potrebno iskati in nabavit ravno blok od JDM integre? Ko je nas skoraj da identicen? Odgovor spet isti, hocem..., kupim. Simpl.
Ce bi gledal ta hobi skozi denar, se ga po pravici nebi nikoli lotil, ker je jama brez dna kakor koli obrnes, ampak v gorb pa tudi ne bom nesel teh everckov, ker mi tam ne bodo koristil popolnoma nic...
 

Blaz

Pripravnik
4. avg 2007
353
0
16
Citat:
Uporabnik TriX pravi:
Citat:
Če se lahk vmešam,..... Gsila...(hvala za tale link) tale post z alter.karkoli....

Mičo, in pa vsi ostali privrženci predelav avtov, motorjev....

Karkoli mi delamo, smo delali, so in bodo delali ljudje za nami... vemo, vedo,...kaj hočemo. Ultimativni efekt materiala. Funkcija. Vedno smo iskali perfekcijo v domišliji, povezani z določeno filozofijo (JDM). Kdor tega ni izkusil, nikoli ne bo vedel, kakšno zadovoljstvo lahko iz tega iztisneš... Ko stvar "zalaufa in gre" je vse poplačano. Užitek v ustvarjenem stvoru je nepopisen. ( pa če je to fakin' navaden VTI iz leta '92). Veš, da si to naredil ti, tvoji prijatelji in ljudje ki te podpirajo.. denar itak igra vlogo v tem. nekateri so si zmožni privoščit več, nekateri manj.. druži nas pa le eno. Ideja!

Ljudje, ki tega ne razumejo, bodo še naprej obešali na svoje avte krom letvice, barvali havbe v barve ki jim bodo drugi priporočili in se vozili na feltnah alessio 18", seveda,...

uradna izjava! Tak projekt, ki je bil tvoj in še vedno je.... GA ŠE DOLGO NE BO! kar si ti probal, ni pri nas probal še nihče, ...od victorX do TWM itb, odmičnih, sestavnih delov motorja(in vseh ostalih stvari okrog, katere so zakrite ali pa odkrite)..... IZGLEDA! Kar si si zaželel, si izpeljal.. Kapo dol!

Še veliko takih projektov!

Das ist total geil wenn du mit nem richtigen Schlitten- ich mein nicht so ne Schrott gurke wie du eine fährst- sondern mit nem richtigen Schlitten. Wenn du mit dem Schlitten durch die Stadt fährst, die Fenster auf und die Anlage voll aufgedreht bis zum Anschlag, das ist mehr als nur Auto fahren, das ist ein Gefühl von Freiheit, das ist total geil. Was rede ich überhaupt mit dir? Meine Anlage hat mehr gekostet als dei ganzer Wagen."