Ok, ta si pa zasluži svojo temo!

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.247
113
aha aha, pol se pa definitivno strinjam
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
ksz

Ampak res nevem kaj ti more v glavi "igrat" da v eno staro Hondo zmečeš denarja že skoraj za eno malo garsonjero. Zdaj edino če si res ful naloadan, ampak ne poznam nobenega naloadanega ko bi vozil Hondo (niti nove, kaj šele 12 let stare).

I just don't get it...
crazy1.gif
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Morda se ti odgovor skriva v butanju glave v steno?

Sicer pa, vsak ima svoje veselje in zakaj se bi sedaj obremenjeval zakaj je nekdo vložil v avto 20k € ali pa zakaj je nekdo kupil barilla testenina in ne mlinotestovih . . . idiotsko . . .
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sej se ne obremenjujem, brez skrbi, samo cena mi je bila smešna. Jaz sem tudi v svojo kanto zmetal kar nekaj denarja, pa jo naj grem zdaj prodajat po dražji ceni kot je nov avto (pa je samo 2 leti star, ne 12)? Hvala lepa, bom jaz kar dele odmontiral pa jih posebej prodal.
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Na izjavo, da avta nima kaj prodajat na avto.net.
hysterical-1.gif
Če ne prenese komentarjev v tej temi, potem nima kaj dajat na avto.net.
tongue-1.gif
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Matr, eni se sekirate kot da gre za vas denar oz. ocitno pomankanje le tega. Lastnik mi verjamite se ne sekira prevec, konec koncev pa tudi tista cena niti ne pokrije vseh stroskov ki so bili prisotni pri nastanku tega avta.
In da popolnoma vse na tem avtu je tuto original in Mitji lahko recem le svaka cast, da je bil pripravljen iti toliko v detajle in si parati zivce z vsem iskanjem te buticne robe in je redka v svetovnem pogledu (kaj sele nasa mala slo in eu).
To je avto za entuziaste JDM scene in verjamite, preko luze bi ta avto sel za med.
V nasi mali sloveniji, polni lizing japijev, je pa reakcija na tako vozilo pac taksna kot tu. Prav zaprav cisto za pricakovati.
Ta integra si upam trditi je tudi v svetovnem merilu v sami spici kar se tice same kakovosti dodelav in kot "celotni paket".
Razni posmehi in podobno v smislu "zbalensiranosti in funkcionalnosti" so tudi odvec, saj se tu res tezko najde eno samo zadevo ki avtu nebi izboljsala voznih lastnosti (da tudi body kit, ki je verjeti ali ne delan v vetrovniku, da Mugen ima svoj vetrovnik ni to neka fic firic ala Hamman tuning EU).
Zanimivo nekateri tu se vedno pritozujete, kako je nasa "scena" en k., sama nepotrebna plastika, riz tu riz tam, nobenega stila sam, cigu migu stajling, a ko dobite pred sabo avto delan do zadnje pikice v detajle, z najboljso mozno "robo" ki se jo da dobiti, pa takoj po njemu.
Drugi spet dokazujete svojo totalno laicnost v stilu cs samo tok konjev, mogla bi jih met 500, ja lahko bi jih imela 500 (se najde tudi kaksna T integra pri nas z tako konjazo med drugim), a cena predelave motorja bi bila se vedno nekje v enaki vsoti (cene celo manj), ker Turbo in atmosfericne predelave so ena velika razlika. In ja 265KM z 2.0 atmosferca je hudo visoka cifra ki jo je prekleto tezko doseci na doticnem motorju.
No kakor koli, avto je dejansko z to opremo eksotika in kot receno ne le v nasi malo slo, mogoce pa res bolje da ga mitja zacne oglasevati tudi preko luze, mislim (vem) da bi bilo zanimanje veliko.
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Svetujem ti da si ogledas dokumentarec The pursuit of function, zadeva sega v prov polovico 90ih, pri nas se je vse skupaj zacelo z mojo malenkostjo in se par entuiziasti si pa vabljen tudi na JDM.si forum in si lahko malo pogledas zadeve kako stojijo pri nas, verjemi znas biti presenecen...
wink-1.gif


Tu ti prilagam part 1 (naprej lahko sam klikas ce bos imel zeljo): https://www.youtube.com/watch?v=TaeHpKgocqc , zna biti zanimiva zadeva tudi ce nisi ravno "navdusenec", cene drugega boste vsaj zvedeli poanto (ko so bile ravno opazke "cemu" "zakaj" itd. videne v tej temi) in dobili mariskateri odgovor na vprasanja ki se jih da najti tu.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj najedaš s to starostjo mater.
bonk.gif


Da grem iz Honde....raj imam E46 M3 CSL kot novega M3. Vsakmu svoje.

Kar se pa te Honde tiče je pa verjetno ohranjena bolj kot povprečen 2 let star avto v Slo, motor je drug in izredno kvalitetno predelan, karoseriji že tako nič ne manjka pa ne rjavi ipd.

Ubistvu ni nič starega na tem avtu. Glej tudi npr. Impreze 22B, stara kripa isto 280KM pa vredno 30k€. Poznam pa tudi lastnika take 22B Impreze, kateri jo je kupil in dal komplet podret vse obnovit oz. izboljšat in jo bo šele pol dal na cesto....stroški....kake 20-25k€!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Torej je zadeva zaključena. Da oglas čez lužo in proda v hipu, tistih 2k EUR za prevoz je itak peanuts.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
LoL.

Nekateri pa ste obsedeni z avto.net in ga gledate vsako minuto, če je kaj novega prežvečit.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz

Ampak res nevem kaj ti more v glavi "igrat" da v eno staro Hondo zmečeš denarja že skoraj za eno malo garsonjero. Zdaj edino če si res ful naloadan, ampak ne poznam nobenega naloadanega ko bi vozil Hondo (niti nove, kaj šele 12 let stare).

I just don't get it...
crazy1.gif

si predstavljaš amerikance ko v T-model forde 75 let stare zmečejo 100k€++?
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Ma sej vidis da ne razumejo, pac niso v tej "sceni" in pac nevejo kaj vse pride zravn pri takem hobiju, kako je garati vec kot 3leta da prides do zeljenega, cakati po 1leto za tisti 1del ki ga enostavno moras imeti itd.

P.S. 22B? pri nas?
cheer.gif
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
JDM - Japanese domestic market.

... racing is the ultimate inspiration, racing never goes out of style and the function of racing is the fashion...
srce-1.gif

Kratko in jedrnato, kljuc te celotne "JDM" scene.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj pa tista črna turbo integra, ki se je prodajala za 14k kar nekaj časa? Verjetno tudi ni bilo tako malo vloženo v njo.
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Ce upostevamo le motor pri Damjanovi integri bi lahko rekel da je cenovno tam tam, a kot receno (s strani G4Sa) le feltne na beli stanejo 3000k eur (rabljene), kje je tu se Mugen kit in vsi ostali rare bomboncki ki se jih najde na tem avtu. Vidim da si res niti ne predstavljate koliko ekstremno redke (iskane) robe je na tem vozilu, kot je nekdo ze predhodno omenil gre pri vecini teh delov res ze za zbirateljsko vrednost. Po resnici povedano ce bi jo prodajal po delih bi dobil vec zanjo kot je bila navedena cena, le toliko v razmislek.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.978
113
kod Džej-Zija
@JollyVTI: mene je pa vedno zanimalo, zakaj lastniki takih projektov hitro začnejo svoj avto prodajati. Zanima me čisto resno. Jim manjka izziv, avto ni več zanimiv, ker je končan, kaj drugega? Pomanjkanje denarja najbrž večinoma ni vprašanje, glede na vloženo. Ali pač?
 

JollyVTI

Pripravnik
3. sep 2007
141
0
16
forum.jdm.si
Uh tezek odgovor, odvisno od posameznika, a vecini ne da miru ta zilica in morajo (moramo) oz. rabimo nov iziv, projekt.
Ce pogledam npr. sebe, sm do sedaj imel 3 (+ trenutni) projekte, sedaj imam nekaksno pauzo, dosegel sm svoje in se zavedam ce zelim preseci trenutni projekt bom rabil se duplo toliko vlozka kot tokrat, tako da zaenkrat sm v "mirovanju", a vem da prej ali slej bom nazaj in vse kar sm si zaenkrat zadal je da naslednji projekt preseze cifro 400hp, kdaj, kako in zakaj, bomo pa se videli.