Matr, eni se sekirate kot da gre za vas denar oz. ocitno pomankanje le tega. Lastnik mi verjamite se ne sekira prevec, konec koncev pa tudi tista cena niti ne pokrije vseh stroskov ki so bili prisotni pri nastanku tega avta.
In da popolnoma vse na tem avtu je tuto original in Mitji lahko recem le svaka cast, da je bil pripravljen iti toliko v detajle in si parati zivce z vsem iskanjem te buticne robe in je redka v svetovnem pogledu (kaj sele nasa mala slo in eu).
To je avto za entuziaste JDM scene in verjamite, preko luze bi ta avto sel za med.
V nasi mali sloveniji, polni lizing japijev, je pa reakcija na tako vozilo pac taksna kot tu. Prav zaprav cisto za pricakovati.
Ta integra si upam trditi je tudi v svetovnem merilu v sami spici kar se tice same kakovosti dodelav in kot "celotni paket".
Razni posmehi in podobno v smislu "zbalensiranosti in funkcionalnosti" so tudi odvec, saj se tu res tezko najde eno samo zadevo ki avtu nebi izboljsala voznih lastnosti (da tudi body kit, ki je verjeti ali ne delan v vetrovniku, da Mugen ima svoj vetrovnik ni to neka fic firic ala Hamman tuning EU).
Zanimivo nekateri tu se vedno pritozujete, kako je nasa "scena" en k., sama nepotrebna plastika, riz tu riz tam, nobenega stila sam, cigu migu stajling, a ko dobite pred sabo avto delan do zadnje pikice v detajle, z najboljso mozno "robo" ki se jo da dobiti, pa takoj po njemu.
Drugi spet dokazujete svojo totalno laicnost v stilu cs samo tok konjev, mogla bi jih met 500, ja lahko bi jih imela 500 (se najde tudi kaksna T integra pri nas z tako konjazo med drugim), a cena predelave motorja bi bila se vedno nekje v enaki vsoti (cene celo manj), ker Turbo in atmosfericne predelave so ena velika razlika. In ja 265KM z 2.0 atmosferca je hudo visoka cifra ki jo je prekleto tezko doseci na doticnem motorju.
No kakor koli, avto je dejansko z to opremo eksotika in kot receno ne le v nasi malo slo, mogoce pa res bolje da ga mitja zacne oglasevati tudi preko luze, mislim (vem) da bi bilo zanimanje veliko.