Citat:
Uporabnik boc pravi:
Hladen motor vzge BP..
Problem je ce je motor ogret - potem tezko vzge.
Grelen "svecice" so bile zamenjene pred kratkim.
Citat:
Uporabnik boc pravi:
motor je 10+ let delovel BP, torej ga nekaj zaj* na stara leta. Bi se vedno lahko bila programska napaka ?
Citat:
Uporabnik boc pravi:
thx za obrazložitev. A se da stvar mogoče samo z VAG-COM-om urediti ?
Pa se podvprašanje, ki me cudi, da ko je hladen (morem potrkati) vžge.
Citat:
Uporabnik boc pravi:
pa se to a tu gre za komplet "update SW" ali "samo" za spremembo parametra ?
Citat:
Uporabnik boc pravi:
- kako vem katera verzija TDI-ja je ? VAG-COM
- na kakšen način se to pre-programiram. Omenil si OBD (za novejse). A PC+USB-OBD II + ustrezen SW bi slo ?
- kaksna je okvirna cena posega ?
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino. Tako prepričaš motorni računalnik da je motor mrzel in posledično spremeni vbrizg! Cena upora, kosa žice in pa stikala je 5 EUR!
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino. Tako prepričaš motorni računalnik da je motor mrzel in posledično spremeni vbrizg! Cena upora, kosa žice in pa stikala je 5 EUR!
Kaj pa kar odklop temp. senzorja pred zagonom in potem ponoven vklop ?