Ogret TDI 1.9 tezko vzge

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
Hladen motor vzge BP..
Problem je ce je motor ogret - potem tezko vzge.
Grelen "svecice" so bile zamenjene pred kratkim.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Hladen motor vzge BP..
Problem je ce je motor ogret - potem tezko vzge.
Grelen "svecice" so bile zamenjene pred kratkim.

Standarden programski problem na teh motorjih. Na našem koncu ti lahko porihtam jaz, sicer pa bi moral znat to poštimat vsak tuner.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
motor je 10+ let delovel BP, torej ga nekaj zaj* na stara leta. Bi se vedno lahko bila programska napaka ?
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
jst sem dal par evrov zraven, pa mi je moj avtoelektričar 66kw sčipal na ca 80kw..
ko že glih dela..
smile-1.gif
.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
motor je 10+ let delovel BP, torej ga nekaj zaj* na stara leta. Bi se vedno lahko bila programska napaka ?

Seveda. V bistvu so zaganjaču nekoliko padli obrati, pa se je pojavil ta problem (pri nekaterih se pojavi bistveno prej). Problem sicer rešiš tudi z novim zaganjačem, ampak je popoln nesmisel, ker bo po programskem posegu delal še in še brez težav.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
thx za obrazložitev. A se da stvar mogoče samo z VAG-COM-om urediti ?

Pa se podvprašanje, ki me cudi, da ko je hladen (morem potrkati) vžge.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
thx za obrazložitev. A se da stvar mogoče samo z VAG-COM-om urediti ?

Pa se podvprašanje, ki me cudi, da ko je hladen (morem potrkati) vžge.

Ne, z VAG-COMom se tega ne da urediti. Če je starejši 1.9 TDI (VP37) je potrebna demontaža računalnika motorne elektronike, ker je potrebna tudi fizična menjava čipov - originalni so OTP (One-Time-Programmable). Pri novejših TDIjih se stvar uredi preko OBD priključka.

Hladen vžiga brez problema, ker je mapa oziroma režim vbrizgovanja goriva drugačen za hladen ter za topel vžig.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
zanimivo, sem mel enak problem na golfu, pa se je rešlo z menjavo akumulatorja, mam pa še doma en nov temperaturni senzor za 1.9 tdi če rabi kdo
redface-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja saj v nekaterih primerih lahko res (precej kratkoročno) pomaga menjava akumulatorja ... ali pa zaganjača. Ti obe stvari prispevata k večjemu številu obratov pri zagonu, zato ni več težav. No, programski poseg popolnoma odpravi težave.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
- kako vem katera verzija TDI-ja je ? VAG-COM
- na kakšen način se to pre-programiram. Omenil si OBD (za novejse). A PC+USB-OBD II + ustrezen SW bi slo ?
- kaksna je okvirna cena posega ?
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
pa se to a tu gre za komplet "update SW" ali "samo" za spremembo parametra ?

 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
- kako vem katera verzija TDI-ja je ? VAG-COM
- na kakšen način se to pre-programiram. Omenil si OBD (za novejse). A PC+USB-OBD II + ustrezen SW bi slo ?
- kaksna je okvirna cena posega ?

1) Koda motorja, letnik vozila?
2) Za novejše potrebuješ ustrezen hardware (ne, ELM327 in podobni ne pridejo v poštev) ter software. Sicer pa s tem ne boš prišparal veliko, ker boš moral popravek vseeno kupiti pri enem izmed tunerjev.
3) Cena za novejše je okoli 120€, za starejše nekaj več (zaradi fizičnega posega).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino. Tako prepričaš motorni računalnik da je motor mrzel in posledično spremeni vbrizg! Cena upora, kosa žice in pa stikala je 5 EUR!
cheer.gif
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino. Tako prepričaš motorni računalnik da je motor mrzel in posledično spremeni vbrizg! Cena upora, kosa žice in pa stikala je 5 EUR!
cheer.gif

Kaj pa kar odklop temp. senzorja pred zagonom in potem ponoven vklop ?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino. Tako prepričaš motorni računalnik da je motor mrzel in posledično spremeni vbrizg! Cena upora, kosa žice in pa stikala je 5 EUR!
cheer.gif

Kaj pa kar odklop temp. senzorja pred zagonom in potem ponoven vklop ?

Z odklopom senzorja (konektorja) bi verjetno motor dobil sicer neveljavno vrednost in bi prilagodil vbrizg na "safe mode". Verjetno bi tudi delovalo čeprav bi motor zaznal napako in bi znala težit kakšna lučka za ECU. Če pa motorju poveš da je pač 20C tega ne bo zaznal kot napako.

Važno je da po vžigu daš nazaj "pravo temperaturo" na temperaturni senzor drugače bo motor deloval neoptimalno.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
kaksna mora bit vrednost upora ? Sprasujem kot opcija za zacasna resitev dokler ne peljem k "tunerju".
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
Glede preprogramiranja; Ce prav razumem je postopek sledec preberes SW/konfiguracijo, popravis par parametrov in nalozis nazaj.

Kaj je sprememba teh parametrov standardna, a je potrebno prej kaksno diagnostiko naredit (torej razlicna od avta do avta) ?