VW 1.6TDI mnenja

Ketidu

Fizikalc
23. feb 2009
227
37
28
Štajerska
A ni potem boljše v štartu kupit malo več od motorja (2.0), vsi ostali deli so prilagojeni na večjo moč pa verjetno te pride na koncu manj -> imaš mnogo več od avta pa daš tistega remapirat.
Na koncu mojega prejšnjega posta je bil še en "hudiček", ki ga ni prikazalo.
Itak, da nisem tak nor da bi dajal komplet drug menjalnik (coversion kit) za tak denar not.
Raje bi v tem primeru prodal avto in kupil drugega (2.0 kot praviš).
Če pa bi šlo za 500€ čipat in me ne bi bilo potem strah, da bo vse skup zružlo, to bi pa se še skašljal.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.486
1.051
113
Obišči stran
Na koncu mojega prejšnjega posta je bil še en "hudiček", ki ga ni prikazalo.
Itak, da nisem tak nor da bi dajal komplet drug menjalnik (coversion kit) za tak denar not.
Raje bi v tem primeru prodal avto in kupil drugega (2.0 kot praviš).
Če pa bi šlo za 500€ čipat in me ne bi bilo potem strah, da bo vse skup zružlo, to bi pa se še skašljal.

To sem tudi sam že razmišljal, pa se odločil da je no-go... Konec koncev ke do 100 leti podobno, nad 100 pa malo počakaš. Pa nikoli nisem tapočasen že tako ali tako...
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
556
91
28
Lastnik 1,6 tdi 105 km, 240 000 km, 2 lastnik, kupil pri dobrik 120 000 km letnik 2012, na motorju sem letos menjal dize. Avto je delal sam nekak nekaj ni blo ok. Se mi zdi da sedaj bolje vleče. Ostalega na motorju razen velikega servisa in sedaj pred kratkim je spustil hladilnik za olni filter na mašini BP.
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
13
18
Jaz sem ga ravno naredil, 1.6 tdi, 2013 letnik, 133500 km. Crpalka, jermeni, napenjalci, filtri, olje, hladilna. Material 260 (pretezno contitech), delo 200 eur.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Jaz sem ga ravno naredil, 1.6 tdi, 2013 letnik, 133500 km. Crpalka, jermeni, napenjalci, filtri, olje, hladilna. Material 260 (pretezno contitech), delo 200 eur.
Ti si moral zaradi starosti.

Limit je 10 let ali pa 210 000 km.
Sicer bi jaz bil previden z letniki od 2017 do 2021 in menjal preventivno pri cca 130000 km
 

B81

22. jul 2007
37.000
10.532
113
Ze res, ampak kratke razdalje in veliko vec vzigov, kot en Nemec, ki se vozi npr. 80 km delat, Slovenec pa 12 :)
Jaz naredim velik servis ko kupim avto. Sploh zdaj, ko se na 30k kmservisirajo :bonk:
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
CLIO15
Kaj pa 2.0tdi 116km letnik 2020 ma predpisano na 210.000km ali 7 let?

so kake znane tezave glede predolgega roka?
Me je presenetlo, da je menjava naftnega filtra predpisana na 90.000km, sem skoz mislil, da je na 60kkm.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Točno.
Jaz bi dokler je v garanciji se držal predpisanega roka, pol se pa odločiš, če boš avto imel dalje menjaš, drugače pa prepustiš novemu lastniku.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
zanimivo. ni več v garanciji je še v jamstvu do 2024. (kupljen 1/2021+4leta)

ker prej sem mel 1.6tdi 105km, sem naredil 250.000km brez problema, servisiran kot je predpisano.

še kake druge znane težave za ta motor(2.0 116km)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
zanimivo. ni več v garanciji je še v jamstvu do 2024. (kupljen 1/2021+4leta)

ker prej sem mel 1.6tdi 105km, sem naredil 250.000km brez problema, servisiran kot je predpisano.

še kake druge znane težave za ta motor(2.0 116km)
Potem imaš jamstvo do 1/2015. Tako da počakaj do tedaj pa redni servisi po planu, itaq je motor krit, če bo ga odpihnilo.

Preverjaj porabo olja, ki lahko poleti v višave, ni pa nujno.

Pa amortizerji začnejo mastit.
Če vidiš, da so rosni jih polij faj z oljem da bodo vredi mastni, ker drugače se ven vlačijo, da je to ok.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Na 1.6TDI l.12 zjutraj opažam ali ko avto stoji vsaj 8ur, da se tako po vžigu v prostem teku malonkost trese/niha kakšno minuto do tri po tem pa ne več. Ko je ogret se to ne dogaja. Kaj bi lahko bilo?