Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
ksz
naj mi nekdo pove v čem je finta ( razen, da nimaš izpita ), da skuter homologiran za 25 km/h friziraš, da gre 50 km/h +. Zakaj ne nabaviš potem že takega, ki gre 50 km/h ? Problem cena ? registracija ? nizek IQ ?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah...argument je bolj tko tko...bolj jim disi denar (drzavi)...kot pa neka varnost!
Pa tud ne vem kako bodo to nardil v EU...bomo s5 unikum? Ker v EU jih ni treba registrirat niti met celade...
Glede na ceno zavarovanja bi rekel da je delež povzročiteljev prometnih nesreč na motornem kolesu 4x večji kot v Sloveniji.Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Je pa zavarovanje drazje, ne vem koliko je pri nas, ampak tule pod 130 eur/leto z vsemi popusti in tockami pridnosti za 125ccm ne prides.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Glede na ceno zavarovanja bi rekel da je delež povzročiteljev prometnih nesreč na motornem kolesu 4x večji kot v Sloveniji.Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Je pa zavarovanje drazje, ne vem koliko je pri nas, ampak tule pod 130 eur/leto z vsemi popusti in tockami pridnosti za 125ccm ne prides.
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Če bo policija tudi to potem nadzirala, bo učinek predvsem za ostale udeležence zelo dobrodošel
- manj vijuganja in divjanja po kolesarskih progah in conah za pešce
- za tehnični pregled bodo morala biti izpravna, delujoče luči, zavore itd... večja varnost vseh udeležencev
- v primeru prometne nesreče ipd... bo zavarovana odgovornost, dobro za oškodovanca in povzročitelja
- manj kraj teh vozil, saj bodo morala biti registrirana in brez dokazovanja lastništva to ne bo mogoče
Jaz vsekakor vidim samo prednosti tega, največ bodo pridobili ostali udeleženci v prometi in tudi lastniki teh vozil,
z neregistriranim avtom se verjetno ne upaš vozit?
Finančni učinek.... država bo pokasirala neko malenkost več ... če bi bilo teh vozil letno registrirano 50.000€ in cena
zavarovanja okrog 30€ bi država letno pokasirala cca 130.000€ davka na zavarovalne posle... obogatela zaradi tega
zagotovo ne bo...
Vedno je polno komentarjev čez "brazilce" ki divjajo s temi mopedi povsod, tukaj bi bil potem lažji nadzor... če ima tablico
ga lahko najdeš po tablici, če nima tablice ustaviti in zapleniti vozilo, sploh če je predelano... razlog za to bo toliko večji...
S teboj se strinjam le v delu glede zavarovanja in lažjega uveljavljanja odškodnine, če pride do nesreče. Vse ostalo je popoln bullshit in samo nesmiselno birokratsko omejevanje zadev. Zakaj?Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah...argument je bolj tko tko...bolj jim disi denar (drzavi)...kot pa neka varnost!
Pa tud ne vem kako bodo to nardil v EU...bomo s5 unikum? Ker v EU jih ni treba registrirat niti met celade...
Če bo policija tudi to potem nadzirala , bo učinek predvsem za ostale udeležence zelo dobrodošel
- manj vijuganja in divjanja po kolesarskih progah in conah za pešce
- za tehnični pregled bodo morala biti izpravna, delujoče luči, zavore itd... večja varnost vseh udeležencev
- v primeru prometne nesreče ipd... bo zavarovana odgovornost, dobro za oškodovanca in povzročitelja
- manj kraj teh vozil, saj bodo morala biti registrirana in brez dokazovanja lastništva to ne bo mogoče
Jaz vsekakor vidim samo prednosti tega, največ bodo pridobili ostali udeleženci v prometi in tudi lastniki teh vozil,
z neregistriranim avtom se verjetno ne upaš vozit?
Finančni učinek.... država bo pokasirala neko malenkost več ... če bi bilo teh vozil letno registrirano 50.000€ in cena
zavarovanja okrog 30€ bi država letno pokasirala cca 130.000€ davka na zavarovalne posle... obogatela zaradi tega
zagotovo ne bo...
Vedno je polno komentarjev čez "brazilce" ki divjajo s temi mopedi povsod, tukaj bi bil potem lažji nadzor... če ima tablico
ga lahko najdeš po tablici, če nima tablice ustaviti in zapleniti vozilo, sploh če je predelano... razlog za to bo toliko večji...