Odstranitev dpf filtra!

panicar

Pripravnik
15. jan 2009
65
0
6
Imam problem z filtrom trdih delcev na ženini Vitari.Najcenejša rešitev je odstranitev le tega.Mogoče ve kdo,za kakšnega mojstra v okolici Celja,Mozirja,ki opravlja te odstranitve(fizično in programsko)?Hvala za kakšne informacije!
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
off: tale izjava pa zmaga
Citat:
We declare that we are taxpayers.
hysterical-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Verjetno to oz. ta fraza pomeni po njihovo da so davčni zavezanci? Po "naše" pa se sliši butasto ja
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
problem pri nas je ta da je malo stricev ki bi dejanskov edeli kaj je narobe z DPFjem,ko prideš na servis bi ga itak takoj menjali,
se pa strinjam da odstranitev ni rešitev
 
22. jul 2007
13.560
1.745
113
124
Jebiga ekologija na račun potrošnika, btw ali je res ta tekočina za izgorevanje tako draga, ker mi je en rekel-nepreverjeno da je dal za cca.4l za peugeota teppeja 200€
stupid-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ja, res je tako draga. Cca 5 let nazaj je dal frend za cca 2 litra 250€
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Jebiga ekologija na račun potrošnika, btw ali je res ta tekočina za izgorevanje tako draga, ker mi je en rekel-nepreverjeno da je dal za cca.4l za peugeota teppeja 200€
stupid-1.gif

Saj pri porabi tega nobeden ne vkalkulira, samo da se kupi dizlel in ful prišpara.
Drugače pa če se spomnejo to kontrolirati na tehničnih bo hitro problem.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.

Pri nas bo to zanimivo, ko bodo ukinili butast DMV, hkrati pa se bo ob letni registraciji plačevala ekološka taksa glede na razred emisli (EURO6, EURO5...) in ko bodo tisti brez DPF fasali EURO1, se bodo filtri montirali nazaj...


Glede na življenjske ukrepe naše države tega naslednjih 10 let ni za pričakovati. Raje bomo metali davkoplačevalski denar za "ekološka" električna vozila in vdihovali saje iz dizelskih izpuhov brez DPF-ja
bonk.gif



PS: v Nemčiji (in še kje) ob nesrečah zavarovalnice pregledujejo moč avtomobila. Če je bil avto čipan, zavarovan pa za nižjo moč, nastopijo težave
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
Ne verjamem ničemur, kar si napisal
shocked-1.gif


"Euro" standard je zapisan v homologaciji vozila, ne ugotavlja se ga na tehničnih pregledih. Če vozilo ne bo ustrezalo homologaciji, ga ne bo možno registrirat. Enako kot recimo pri katalizatorjih. Ne vidim možnosti, da bi ti zgolj nabili eko takso.

Tudi DMVja ne bodo ukinili.

Preverjanje moči poškodovanega(!) vozila pa opravijo kako? Edina realna opcija so merilni valji, ki v tem primeru ne pridejo v poštev.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.

Pri nas bo to zanimivo, ko bodo ukinili butast DMV, hkrati pa se bo ob letni registraciji plačevala ekološka taksa glede na razred emisli (EURO6, EURO5...) in ko bodo tisti brez DPF fasali EURO1, se bodo filtri montirali nazaj...


Glede na življenjske ukrepe naše države tega naslednjih 10 let ni za pričakovati. Raje bomo metali davkoplačevalski denar za "ekološka" električna vozila in vdihovali saje iz dizelskih izpuhov brez DPF-ja
bonk.gif



PS: v Nemčiji (in še kje) ob nesrečah zavarovalnice pregledujejo moč avtomobila. Če je bil avto čipan, zavarovan pa za nižjo moč, nastopijo težave

Da ne začenjamo omenjati novih turbo bencinarjev, to leti tako sranje ven da se 10 dizlov brez DPF-ja skrije poleg.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
V Kaliforniji delajo teste izpuha kar na cesti. Tako bi morali tudi tukaj. Avto ne ustreza normativu zapisanem, prometno v luknjač, vozilo pa na deponijo. Problema hitro ne bo več.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Ne verjamem ničemur, kar si napisal
shocked-1.gif


"Euro" standard je zapisan v homologaciji vozila, ne ugotavlja se ga na tehničnih pregledih. Če vozilo ne bo ustrezalo homologaciji, ga ne bo možno registrirat. Enako kot recimo pri katalizatorjih. Ne vidim možnosti, da bi ti zgolj nabili eko takso.

Tudi DMVja ne bodo ukinili.

Preverjanje moči poškodovanega(!) vozila pa opravijo kako? Edina realna opcija so merilni valji, ki v tem primeru ne pridejo v poštev.

Saj sem napisal, da kaj takega vsaj še naslednjih 10 let ne bo.

Glede homologacije imaš prav - če ne ustreza, ga ni možno registrirat. To bi morali izvajati že sedaj!

Glede nemških zavarovalnic sem bral že nekaj časa nazaj. Veš, tudi oni znajo prebrati mapo v ECU-ju; če gre za kakšne bolj univerzalne jajaa v dodatnih škatlicah je zadeva itak jasna.
 

panicar

Pripravnik
15. jan 2009
65
0
6
Jaz se zavedam,da ni to glih ekološka rešitev,je pa najbolj pametna.Ni problem vgraditi novi filter,problem je ko ima življensko dobo nekje 120k,km.Pa ponovna menjava.Kar se tiče meritev.
Povsod merijo izpust plinov,nikjer pa še ne merijo izpusta trdih delcev v ozračje in za to je ta filter.
Tako da še enkrat prosim,če pozna kdo koga iz okolice Celja,ki se s tem ukvarja(odstranitev dpf filtra)?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Saj DPFja nimaš zaradi zakonov in predpisov, ampak zato da ne onesnažuješ okolja ter s tem vseh prebivalcev naokoli s sajami.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
kak avto pa imaš da ti DPF zdrži 120k km,pri normalnih avtih in uporabi je življenjska doba vsaj še 1x daljša
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.

imam jaz, priporočam

za vse DPF off frike pa le opozorilo: pazite, komu dajete programsko izvesti odstranitev, ker se velikokrat zgodi, da vam "mojster" na generičnem programu pobriše tudi veliko spomina napak, celo zasilni program iz 0.5 Bar smo že videli nastavljen na željenem tlaku turbine 1.5 Bar - prav tako avto ni "zaznal" odklopljenega merilca pretoka zraka
 

panicar

Pripravnik
15. jan 2009
65
0
6
Da vse poenostavim!
Evo,odstranjen dpf,(nova cev z blendo,za normalen tlak turbine),posodobljen računalnik,na nove parametre!
Prav tako delno blindiran egr ventil in pa čipanje na 120kw.
Po prevoženih 1200km,vse deluje normalno,solidnjo potegne ter poraba je nekje za 0,5l nižja.
Za sedaj zadovoljen,cena za se skupaj je bila 410€.Na željo mojstra ki mi je vse uredil,ga tukaj javno ne bom omenjal,samo to,da je iz okoloice Maribora!
Bomo videli,kaj bo s časom.