Odsek Bizovik - Malence bo dobil tretji pas

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Povezava Krtina, Moste, Brnik se govori že desetletja.
V ljubljano bi moral peljati vlak, z vilharjeve ali pa iz pred želežniške pa na nekaj minut bus po okolici. Ne pa da greš 10 minut peš do bavarca, kjer imaš največ avtobusov.
Saj iz zasavsekga in domžalskega konca se kar nekaj ljudi vozi v Lj,
Časovno je v najveæji buli (v primerjavi z AC) primorska, ker proga naredi ovinek preko barja, in to lepo podaljša pot potovanja.
Iz zasavja pa si hitreje z vlakom v LJ kot z avtom. Sploh v rush urah, pa čeprav se vsakih 5km ustavi.
Jaz si moram zrihtat Bicikelj v LJ, bi mi že nekajkrat prišel najbolj prav...
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sass pravi:
v ljubljano dnevno 112 tisoč migrantov
če bi zrihtal javni promet tako, da bi se v LJ dnevno pripeljalo recimo 100 avtobusov in 10 vlakov več, kot se jih trenutno, bi to še vedno zneslo več kot 100 tisoč migrantov
crazy1.gif
Kaj pa 100 busov in 10 vlakov s 3x večjo kapaciteto od današnjih (ko že ravno naročajo)?
wink-1.gif

Za začetek, potem pa poljubno optimiraš in nadgrajuješ. Ampak dokler imaš na nivoju odločanja (ne ravno nujno na oblasti) ljudi, ki jim ni nič drugega kot za avte, potem ni druge rešitve kot širše ceste.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
glede dnevnih migracij samo sledimo bolj razvitim državam od naše. Benelux, Skandinavija, VB, Francija, tudi Nemčija, vsi več migrirajo kot Slovenci, kateri smo proti njim še kar veliki zapečkarji.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
467716-post_slo.gif

Ne bom iskal, ampak pred leti sem bral statistike, da povprečen slovenski delavec naredi manj km v službo kot marsikje drugje po EU.
Dejstvo je, da je javni prevoz pri nas zanič. Učinkovit javni prevoz je žal drag hec in ni dovolj velika investicija kako črto na obstoječi cesti drugače narisati ali kupiti kak vlak, ki bo skušal odpravljati slabosti preko 100 let stare trase.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Javni prevoz pač z redkimi izjemami v državah, kjer je standard dovolj visok, da je lahko svinjsko drag, recimo Dunaj, London ...) ni stvar, ki bi delala dobiček, ampak se jo pač subvencionira zato, ker ima druge pozitivne učinke na družbo. Ko se bomo pri nas s tem sprijaznili, bo bolje. SPloh pa: najprej je treba JP uredit, potem pa čakat, da ljudem 'potegne'. Kontra ne gre. In to pomeni tudi, da se busi/vlaki nekaj časa (ki se meri tudi v letih, ne le mesecih) vozijo prazni ...
 

ptil

Pripravnik
11. jun 2012
364
15
18
Pri nas imaš testno postavljene nove bus/vlak linije, za katere najprej nihče ne ve, potem rabi nekaj časa, da ugotovi ali so sploh uporabne, itak niso primerno povezane z ostalimi linijami, pa itak jih po pol leta ukinejo, ker ni bilo dovolj potnikov. Ali pa jih že v štartu postavijo tako, da so popolnoma neuporabne in se nihče ne vozi. Primer: vlak LJ center - BTC/Atlantis. Vozil je dvakrat na dan, nekaj po 8. zjutraj tja in okoli 13:30 nazaj, potem nekaj čez 14. spet tja in okoli 20. nazaj. Za v službo neuporabno (a boš čakal do 20., da greš domov?), za v shopping/na bazen neuporabno (boš laufal 2 uri prej iz šihta, da greš v shopping?), skratka, ukinili so zaradi premalo potnikov. JP je v k***, čeprav se je vsaj LPP precej izboljšal v zadnjih letih. Ampak, da s kolesom prerinem 4km do centra skoraj dvakrat hitreje kot avtobus se mi zdi j***** v glavo in ne javni prevoz.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Edini javni prevoz ki kaj velja v mestih je to, da prideš na postajo in veš, da bo v najslabšem primeru 10 minut za počakat. In dokler ne bo tega bo tudi javni prevoz neuporabljen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ptil pravi:
Pri nas imaš testno postavljene nove bus/vlak linije, za katere najprej nihče ne ve, potem rabi nekaj časa, da ugotovi ali so sploh uporabne, itak niso primerno povezane z ostalimi linijami, pa itak jih po pol leta ukinejo, ker ni bilo dovolj potnikov. Ali pa jih že v štartu postavijo tako, da so popolnoma neuporabne in se nihče ne vozi. Primer: vlak LJ center - BTC/Atlantis. Vozil je dvakrat na dan, nekaj po 8. zjutraj tja in okoli 13:30 nazaj, potem nekaj čez 14. spet tja in okoli 20. nazaj. Za v službo neuporabno (a boš čakal do 20., da greš domov?), za v shopping/na bazen neuporabno (boš laufal 2 uri prej iz šihta, da greš v shopping?), skratka, ukinili so zaradi premalo potnikov. JP je v k***, čeprav se je vsaj LPP precej izboljšal v zadnjih letih. Ampak, da s kolesom prerinem 4km do centra skoraj dvakrat hitreje kot avtobus se mi zdi j***** v glavo in ne javni prevoz.

Točno tako. Imam z vlakom 5 min do centra (plus po 3 minpeš od doma do postaje in od postaje do službe), ampak ponavadi neuporabnih, ker ni dovolj na gosto vozni red ...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Se mi zdi, da so avtobusi, odkar so prenovljeni manjše kapacitete.....zjutraj kar polni samo kaj ko jih premalo vozi.....na 5-10 minut bi morali biti....
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.515
113
Saj dobiš vse nazaj s čakanjem pred semaforji pa v gužvi za avtomobili pa postanki vsakih 17 sekund...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
jap, ne vem čemu tok semaforjev in prehodov, naj naredijo več podhodov za jebene pešce in kolesarje pa bolj pretočne semaforje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.515
113
Neumno sinhronizirani semaforji so pač zato, da porabimo več goriva in plačamo več trošarine. Potem pa lahko iz istega naslova nabijejo še razne eko takse, ker se onesnaževanje poveča.

Striženje ovc je treba zmeraj širše gledat.