Prosim ne mešat drugih stvari zraven. Varnostna razdalja je res v večini domena voznika zadaj, vendar ne povsem in ne absolutno ves čas.
Če pogledaš sliko zgoraj je stvar jasna: rdeče vozilo je absolutno preblizu za sivim (predpostavim, da vozili ne vozita 15 km/h). Ampak, kaj pa če je bilo le trnutek pred tem sivo vozilo še na voznem pasu? Je krivda rdečega potem še tako očitna?
Sicer je precej "nategnjena" situacija - ampak ja. "Kaznovanje" pa iz ene slike ... in tu bi morali narediti "popravek" - kršena varnostna na dveh zaporednih slikah ali posnetku (z dodatkom, da če se na drugem posnetku veča nisi v prekršku ozr. vsaj manjšem).
Pa še enkrat - da ne bo kakšnega nesporazuma - 2 sek varnostna je primerna in tudi omogoča vožnjo brez pretiranega zaviranja, ter omogoča ustrezno zmanjševanje hitrosti brez, da bi ustvaril "fantomske nalete" - seveda je pogoj, da se vsi držimo primerna varnostne (in ne nazadnje tudi hitrosti - če je gužva pač ne moreš na polno leteti - tu ti tudi ritopikstvo ne pomaga).
Vožnjo z manjšo varnostno pa je potrebno sankcionirati - ampak kot sem rekel - po pameti (kar recimo tisti Koprski primer vsekakor ni).
Aja - pa nimam nekih težav držati primerno varnostno in me tudi merjenj iz nadvozov ni "strah".