Obvoznica, meritve z nadvoza

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Varnostno razdaljo bi morali kontrolirati z vsaj dvema avtomatskima meritvama na neki razdalji. Če se vozila niso zamenjala in še zmeraj nisi vzpostavil varnostne razdalje, si pač kriv. Dovolj profita bi že bilo, če bi to kontrolirali izven konic, ker obstaja dovolj pacientov, ki se na skoraj prazni cesti peljejo tako za ritjo, da ne vidiš več njegovih luči in tablice.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Tudi jaz sem prejšnji teden v sredo okoli 12-13h po obvoznici peljal vratolomnih 130km/h (res izjemoma, kurir od DPDja me je čakal na firmi z zelo pomembno pošiljko) in sem na nadvozu opazil tole... Zaenkrat še brez pozdravov, držim pesti...
Jaz pa v četrtek isti časovni okvir, nekje med 110 in 120 po števcu.
Merijo hitrost ali varnostno razdaljo? Ker po hitrosti je bilo malo prehitro, po varnostni pa ni bilo panike, ker sem bil sam na prehitevalnem.
Sem ga pa videl potem v ogledalu, ko je na drugem nadvozu dvignil glavo, ko sem šel mimo.
Bomo videli, če bodo pozdravi :).
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Potem je treba predpisati še inštrument, ki bo vozniku kazal in razlagal prometne znake in vozila, ki tega nimajo pač ne naredijo tehničnega in gredo dol s cest. Bom moral hoditi peš, ker imam prestar avto? Sam sicer nimam problemov z varnostno razdaljo. To je edini resen preventivni ukrep, ki te reši pred nesrečo v nepričakovanih trenutkih. Denimo, ko vozilu pred tabo s strehe flikne dol slabo pritrjeno lestev. Doživel in preživel brez poškodb.

http://www.primorske.si/novice/istra/200-evrov-kazni-za-meter-prekratko-varnostno-razda

Glede na tako gajstne policaje, kot je bil ta koprski, bo očitno res treba imeti instrument, ker 4% na oko se ne da oceniti.
Se pa strinjam, da je varnostna razdalja ključna pri varni vožnji in jo je bolje držati kakšen meter več kot manj, ampak nenehno tega ne moreš početi, ker se ostali vozniki vrivajo predte ali nenadoma zavirajo, slednje še največkrat ravno ko opazijo policaja, ki meri.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Sem prepričan da znajo te meritve narediti kak masoven nalet na AC. Dovolj da eden trzne po zavori ko jih bo zagledal in bo ropotalo čisto po neumnosti. Ajd ko bo nekajkrat tako ropotalo bomo ljudje najbrž povečali VR. Me pa zanima koliko nesreč se zgodi na obvoznici in AC zaradi prenizke varnostne razdalje. Ker naleti od zadaj se birokratsko že lahko imenujejo premajhna varnostna razdalja, ampak če buljis v telefon je tud 100m varnostne premalo.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Zajeta slika.PNG
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Sem prepričan da znajo te meritve narediti kak masoven nalet na AC. Dovolj da eden trzne po zavori ko jih bo zagledal in bo ropotalo čisto po neumnosti. Ajd ko bo nekajkrat tako ropotalo bomo ljudje najbrž povečali VR. Me pa zanima koliko nesreč se zgodi na obvoznici in AC zaradi prenizke varnostne razdalje. Ker naleti od zadaj se birokratsko že lahko imenujejo premajhna varnostna razdalja, ampak če buljis v telefon je tud 100m varnostne premalo.

Potem bi bilo dobro dat v zakon, da pri uporabi telefona mora varnostna razdalja znašati 4 kratnik varnostne razdalje. Glede na pogostost uporabe telefona med vožnjo imamo garantirane zastoje - povsod.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Moje mnenje je, da je največ lažjih nesreč ravno zaradi premajhne varnostne razdalje. Tudi, ko se na avtocesti bočno oplazijo, se to včasih zgodi, ker nekdo zaradi premajhne varnostne razdalje tik pred tem hoče najti prostor tako, da poskuša hitro menjati pas. Seveda pa 110 % pozoren voznik vsak trenutek rabi bistveno manjšo varnostno razdaljo kot raztresen. Ampak čim pogledaš na zaslon števcev ali radija, si že krepko povečal svojo optimalno reakcijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in Matey

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Držati varnostno razdaljo na naših avtocestah sploh v času konic je čista neumnost. Jaz sem to že nekajkrat poskusil da jo drži avto sam glede na predpisano hitrost pa ne vem če je kdaj trajalo več kot 10 sekund da se je nekdo urinil, avto sam zmanjša hitrost naredi novo varnostno se ponovno nekdo takoj vrine, ene 3 krat še gre potem pa že tisti za tabo na polno hupa. Torej brez veze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
5c962fb848cdebaec8d6.jpeg


Kaj pomenijo te popolnoma nove oznake na avtocesti?

Nataša Kovše iz službe za upravljanje prometa in prometne varnosti pri Darsu je za Žurnal24 pojasnila, da gre za poskusno označitev prometne ureditve, namenjene spodbujanju voznikov k spoštovanju varnostne razdalje. Puščice si med seboj sledijo v razdalji, ki pri hitrosti 130 km/h vozniku nakazujejo, kakšen bi moral biti v tistem trenutku razmak "dveh sekund". Ko zapelje čez prvo puščico, bi moralo biti vozilo pred njim že vsaj na naslednji puščici.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Itak, tule bodo kasiral, kot bi po naseljih vsi vozili 100+.
Vozimo namreč tako kot na zgornji sliki tista dva na prehitevalnem
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Za vse, ki ste spregledali: varnostna razdalja ni odvisna od opreme vozila. Če so težave glede štetja "enkrat hitro drugič počas", si vzami 3-4 s varnostne razdalje in potem z dvema ne bi smelo biti težav, ali pa si nabavi aftermarket merilec - ali pa sprejmi posledice, od kazni do nesreče. Menda smo vozniki sami odrasli, polnoletni in odgovorni za svoja dejanja. Alter vozniki imamo poleg tega vsi dash kamere in bomo brez težav pokazali, da prekratka varnostna razdalja ni bila posledica naše vožnje (kot je nekdo omenil, snema tudi policija).
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Podpiram tako "kasiranje" (100€ polovička), ker nesreče na AC so večinima zaradi premajhne varnostne razdalje. In potem vse stoji zaradi enega ritopikskega bedaka. V prometnih konicah verjetno ne merijo, ker nima smisla.

Vozimo namreč tako kot na zgornji sliki tista dva na prehitevalnem
Jaz imam na regionalki pri 70-90km/h večjo varnostno razdaljo od tistega rdečega Fiata na sliki.
 
Nazadnje urejeno:

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Držati varnostno razdaljo na naših avtocestah sploh v času konic je čista neumnost. Jaz sem to že nekajkrat poskusil da jo drži avto sam glede na predpisano hitrost pa ne vem če je kdaj trajalo več kot 10 sekund da se je nekdo urinil, avto sam zmanjša hitrost naredi novo varnostno se ponovno nekdo takoj vrine, ene 3 krat še gre potem pa že tisti za tabo na polno hupa. Torej brez veze.

Zanimivo le kako uspe, kandidatom v šolah vožnje držat varnostno razdaljo, ne vozit v rdečo, nakazovati smernimi utripalkami spremembo smeri, ne zapirat križišč....? Izkušenim voznikom, kateri naj bi imeli več izkušenj in naj bi znali predvidevat, pa je to cela znanstven fantastika, pa vse je za brez veze in namenjeno samo kasiranju. Glede na to, da je prometna kultura slaba in se voznikom ne da drugače dopovedat se pač izdajajo plačilni nalogi. Noben nikogar ne sili v prometne prekrške, ampak se sami zavestno za to odločimo. Tako, da ko dobimo položnico smo si sami krivi bodimo fer stisnemo zobe in plačamo in za kazenni kriv grd policaj.

lp.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver
13. jul 2011
2.677
626
113
Prosim ne mešat drugih stvari zraven. Varnostna razdalja je res v večini domena voznika zadaj, vendar ne povsem in ne absolutno ves čas.
Če pogledaš sliko zgoraj je stvar jasna: rdeče vozilo je absolutno preblizu za sivim (predpostavim, da vozili ne vozita 15 km/h). Ampak, kaj pa če je bilo le trnutek pred tem sivo vozilo še na voznem pasu? Je krivda rdečega potem še tako očitna?