Pravilo 2 sekund. Do točke kjer se nahaja vozilo pred teboj moraš ti prevoziti v več kot 2 sekundah. Tudi z merilcem ti zmerijo čas, ne pa pot.Toda kako lahko določiš ti v avtomobilu da je prekratka? Nimaš inštrumenta ki bi ti kazal razdalijo?
Pravilo 2 sekund. Do točke kjer se nahaja vozilo pred teboj moraš ti prevoziti v več kot 2 sekundah. Tudi z merilcem ti zmerijo čas, ne pa pot.Toda kako lahko določiš ti v avtomobilu da je prekratka? Nimaš inštrumenta ki bi ti kazal razdalijo?
Mogoče bi v "ČMV" moral imeti razdaljo 2 večjo kot razdaljo 1, da ne zapadeš pod kazen? Če je vozil 125 km / h, je v 0,88 s prevozil 30 metrov in ob meritvi bil 4 metre bližje kot prvo vozilo pred ČMV. Torej je bila varnostna razdalja 26 metrov. Razen, če sem se v razumevanju in hitrem izračunu kje zmotilHitrost 1 in razdalja 1 bi morala biti ob vozila pred njim (meritev 1). Hitrost 2in razdalja 2 pa od njega (merjene osebe).
Varnostna razdalja pa je zmerjena v časovni enoti. Če prav razumem je bila namerjena pod 1 sekundo, morala pa bi biti 2 sekundi.
Policisti so merili z nadvoza.Mogoče bi v "ČMV" moral imeti razdaljo 2 večjo kot razdaljo 1, da ne zapadeš pod kazen? Če je vozil 125 km / h, je v 0,88 s prevozil 30 metrov in ob meritvi bil 4 metre bližje kot prvo vozilo pred ČMV. Torej je bila varnostna razdalja 26 metrov. Razen, če sem se v razumevanju in hitrem izračunu kje zmotil
Sicer pa bi rekel, da bi te meritve morale biti malo bolj napredne z nekimi kamerami, ki bi zaporedoma na razdalji denimo 100 + metrov izmerile dve situaciji. Če je vrstni red vozil enak, potem bi na tej razdalji moral vzpostaviti varnostno razdaljo ne glede na zaviranje, vrivanje itd ... Na naših cestah bi še zmeraj bilo več kot dovolj kandidatov za denarni priliv.
Ta priklop je jebe.ni, drži. Sam nikoli ne izsiljujem vklopa v kolono iz smeri Graz center, ker hitro tvrgaš nalet kolone. Se pa najdejo pacienti, ki naberejo hitrost pri spustu, no če lahko rečemo temu spust iz zadnjega ovinka na rampi iz Dunaja, in hop v kolono. Pri tem še tvegajo, da jih kdo nabaše iz smeri Celovca...Imel točno tako nesrečo 3 tedne nazaj. Iz smeri Graza proti meji, kjer se priključi AC iz smeri Dunaja. Kolona stop&go, cesta oljnata in spolzka. Držim varnostno razdaljo, hitrost cca 80 km/h, kolona se začne zaustavljati, ko pred mene uleti iz desne "oni od dole, jodlarske table" in že na polno bremza. Jaz na na polno po bremzi, vendar spolzka cesta in.... z 40 km/h nabijem Merđo. Sjebal sem mu vse po spisku, a krivda moja zaradi "premajhne varnostne razdalje." Policist je vedel, kako se je zgodilo, a kljub vsemu. Na (mojo) srečo ni naredil zapisnika, pomagal umakniti avto iz kraja nesreče, z mano počakal na šlep službo (moj avto ni bil več vozen) in se odpeljal.
Hitrost 1 in razdalja 1 bi morala biti ob vozila pred njim (meritev 1). Hitrost 2in razdalja 2 pa od njega (merjene osebe).
Varnostna razdalja pa je zmerjena v časovni enoti. Če prav razumem je bila namerjena pod 1 sekundo, morala pa bi biti 2 sekundi.
Štiri metre res, pozabljaš pa na 0,88 sekunde med meritvama. To znese 26 metrov.Še enkrat prebri cifre, pa boš videl, da je tudi po tvoji teoriji nemogoče. Ker je samo 4 metre vmes, ne glede na to, kdo je spredaj in kdo zadaj. Manj kot dolžina avta.
Jap, saj smo se v preteklosti s SJTV1 že zapeli enkrat, ko je trdil, da povečanje hitrosti poveča pretočnost nekega odseka. Če se vsi držijo pravila varnostne razdalje, potem je vseeno ali se skozi nek odsek peljejo 50km/h, ali 100km/h. Pravilo je 2 sekundi in v kolikor se vsi držijo varnostne razdalje, pač nek odsek ne more požreti več kot 30 vozil na minutu, ne glede na njihovo hitrost.Poglej priponko 23714
Podatki 7-9-2018 ob 8:34
Torej v tem primeru bi lahko policija izdala 3660 plačilnih nalogov na uro (v povprečju vozijo avti z 1,6 sekunde razdalje, v resnici še manj, saj je treba odsteti še dolzino vozila), če ne bi upoštevala pravila 1 sekunde razdalje pri vožnji v koloni z zmanjšano hitrostjo.
Še definicija kolone:
»kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
recimo, včeraj med Povodjem in Vodicami, kjer imaš talne označbe za varnostno. razdaljo,
Oba pasa "polna", peljali po pričakovanjih za tako gost promet, pa vsi smo bili globoko v prekršku kar se tega tiče.
In dokler se ne bo spremenila navada, bo v takih primerih zelo težko držati varnostno razdaljo. Razen če boš peljal vsaj 20kmh manj od pričakovane hitrosti na voznem pasu. Torej okoli 60-70. Ampak potem bo pa pokalo da bo kar vesele, zaradi prehitevanja. Če pa boš peljal s tako hitrostjo kot ostali na pasu, pa se ti v varnsotno razdaljo bp vrineta še dve ali celo tri vozila. Potem pa vzdržuj VR, če si jo sposoben.
Naj Roberto kdaj kako sliko naredi (ali kdo drug ki je dnevno na tisti relaciji). Jaz imam sliko od včeraj, pa se slabo vidi gneča. najbolje bi bilo narediti kako sliko s tovornjaka....
Sem pa mnenja, da pri lepi vidljivosti, pri avtu pred seboj preko katerega vidiš, da bi bila tudi ena sekunda "dovolj"
Drugo je, če se slabo vidi, če imaš avto pred seboj preko katerega ne vidiš ( avtobus, tovornjak...) tam je pa kar pametno imeti 2s.
No, tovornjakarji imajo pogosto samo petino zahtevane razdalje. (manj kot 10m )
Jap, saj smo se v preteklosti s SJTV1 že zapeli enkrat, ko je trdil, da povečanje hitrosti poveča pretočnost nekega odseka. Če se vsi držijo pravila varnostne razdalje, potem je vseeno ali se skozi nek odsek peljejo 50km/h, ali 100km/h. Pravilo je 2 sekundi in v kolikor se vsi držijo varnostne razdalje, pač nek odsek ne more požreti več kot 30 vozil na minutu, ne glede na njihovo hitrost.
To se mi dnevno dogaja, da na avtocesti nekdo vleti 10m pred mene, pri hitrosti 130+.Danes po avtocesti smer MS-MB, vozim po omejitvi 110 s tempomotom. Po voznem pasu. Pred menoj ni nikogar. Po prehitevalnem prileti dinamik in se vrine pred mano v varnostno razdaljo. Takrat sem se spomnil te teme na Alterju in kaj bi bilo, če bi Apolo takrat meril z nadvoza.
Hirosti nisem zmanjšal in sem počakal, da se dinamik odmakne zadosti naprej, kar je trpelo nekaj časa.
V tem primeru bi bilo potrebno dopolniti zakonodajo, da je "kaznivo vrivati se v varnostno razdaljo pred drugi avto ,
Enostavno bo treba biti pozoren se na nadvoze. Ker kot vem, to obicajno merijo z nadvozom in tam je ograja obicajno taka, da se to vidi ze z razdalje 100+ metrov. Samo oci korws imeti se dobre na daljavo. Potem ga vidis tudi na 200-300m.