Obraba robnikov pri smučkah.

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Tu nekje ja, pa še malo več. No jaz imam zdaj priliko dobit letošnjo 5x voženo race dilo s 160 avtomati za 450€.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Lapsus. Saj sem imel v mislih Rossignol, ker si ga prej omenjal. No, jaz vozim Elan SLX, ampak tiste brez fusion sistema. To je tisti pravi beton od dile, čeprav je trgovinska. Preverjeno je precej trša od SLX-a s fusionom, kaj šele nove speedwave. Za dolge zavoje in res vratolomne hitrosti (ker že s temi vozim precej nad "zdravo" hitrostjo) bi si pa z veseljem privoščil Fischer RC4 WC, dolžine nad 175 cm. Tudi to je strupena dila.
srce-1.gif
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
Tako kot je Notranjc napisu...ima 110 kg in 195 cm, jaz sem kategorija nižje....100 kg in 190 cm
tongue-1.gif
.
Verjamem pa, da glede na trdoto dilo ne bi odgovarjala
smirk-1.gif
marsikomu!

Dile so WC po mojem (tekmovalna) NEtrgovinska varianta, letošnja dila 08/09. Imam pa oznako WorldCup Ti in ne kot nekatere, ki imajo na krivini oznako WC. Celtna stranska stran je bele barve. Pa na krivini ima ALU zaščito, čez luknje za "šraufe". Tiste luknje so za montažo ščitnika, ki preprečuje, da "zahaklaš" kol.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:
zakaj pa sploh potrebujete tekmovalne dile??? tiste netrgovinske mislim.

Tako, kot ti je že Bohvar povedal, fora je v trdoti, pod mojo težo se navadna trgovinska dila, tudi če je z vrha ponudbe zvije kot "špaget" in ni pravega občutka. Sploh, če omenim, da sem lani pozimi imel 120kg
smile-1.gif
.

In v kombinaciji z agresivnim, hitrim smučanjem pri tej teži enostavno rabiš tako dilo. Je pa res, da "navaden smrtnik" take dile ne upogne v zavoju in je ne potrebuje, ker to je potem samo matranje, noge začnejo bolet ko pr.asica.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik BohVar_alias_BOHL pravi:

Dile so WC po mojem (tekmovalna) NEtrgovinska varianta, letošnja dila 08/09. Imam pa oznako WorldCup Ti in ne kot nekatere, ki imajo na krivini oznako WC. Celtna stranska stran je bele barve. Pa na krivini ima ALU zaščito, čez luknje za "šraufe". Tiste luknje so za montažo ščitnika, ki preprečuje, da "zahaklaš" kol.

Zna bit, da imaš tekmovalno
smile-1.gif
. Najbolj se jih loči po tem, da ima trgovinska zaobljene "zalite" robove, prava race dila pa je kvadratna s kaljenimi robniki - to se čuti pri brušenju, tekmovalni robnik je trd, ko satan. Poleg tega imajo race dile gor vezi s kilažami, ki jih v trgovinah sploh ne dobiš (150+), ponavadi imajo gor tudi kake orto aluminijaste plate. Grafika, dizajn, pa je pri vseh isti.

Za lažjo predstavo; to je nekako tako, kot npr. Peugeot 207RC ("pussy športnik") in Peugeot 207WRC (rally specialka)
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
No, jaz vozim Elan SLX, ampak tiste brez fusion sistema. To je tisti pravi beton od dile, čeprav je trgovinska. Preverjeno je precej trša od SLX-a s fusionom, kaj šele nove speedwave. Za dolge zavoje in res vratolomne hitrosti (ker že s temi vozim precej nad "zdravo" hitrostjo) bi si pa z veseljem privoščil Fischer RC4 WC, dolžine nad 175 cm. Tudi to je strupena dila.
srce-1.gif

Speedwave sem vozil letos v Bad kleinkircheim-u dve furi, sem pričakoval veliko, bil sem pa čisto razočaran, nima tiste prave trdote.
Tole RC4 veleslalomko ima kolega ravno tako race, sem jo peljal, gre ko raketa. Dosega že zelo nevarne hitrosti.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Meni pri kilaži slabih 80kg zadošča najtrša trgovinska. Všeč mi je, da je treba delat, ampak takrat, ko delaš, da dila tudi drži in da nekaj od sebe. Moja SLX je zelo dinamična, v kratkih ostrih zavojih je zelo eksplozivna. Po drugi strani sem vozil speedwave 14, ki sicer lepo drži, je relativno trda, ampak popolnoma nedinamična dila. Nič eksplozivnosti, ki bi te metala v naslednji zavoj. Zato zaenkrat za kratke zavoje vztrajam na svoji. Ko bo šla po gobe, bo pa najbrž kakšna Fisher RC4 WC padla.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
jst mam malo čez 70kg pa mi je recimo še najtrša trgovinska kar malo preveč. sj ne rečem za par fur je to perfektno. ampak saj se da tud z malo 'mehkejšimi' lepo peljat...v končni fazi je skoraj vse v znanju.
še najbolj se pa pozna na kakšnem ledu in strmini, kjer pa mora biti dila res trda.

seveda je slx veliko bolj odzivna. SW smuči so odlične za dolge zavoje...za kratke pa res niso najbolše. preveč 'lena' smuča.
saj veleslalomska smuča tudi ni odzivna.
mi je pa izredno všeč letošnja SLX z waveflexom. pa dolžina +5cm napram prejšni seriji. zame je to trenutno optimalno.
rad bi imel tudi dobro veleslalomsko smučo, ampak jo enostavno ne morš izkoristi. zaradi svoje varnosti in varnosti do drugih.
moje mnenje.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Kar se varnosti tiče, se strinjam. Veleslalomsko pri nas res težko izkoristiš. Da se jo v tujini, pa še to je fajn, da počneš, kadar ni gužve. SW obstajajo tudi v krajših dolžinah in da se konkretno ozke radije z njimi rezat, samo smuči so vseeno lene. Skratka, world cup slalomka je meni osebno zakon. Seveda se da tudi z mehkejšimi peljat, ampak spet ni tiste dinamike pri hitrih zavojčkih.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Tukaj še eden, ki ima rad najtrše od najtršega. Podobno kot je bilo omenjeno pri kolegih, tudi meni na tehtnici pokaže med 120 in 130 kg
10.gif

Je pa res, da na smučišču vozim bolj kratke zavoje in nisem ravno ljubitelj hitrosti.
Doslej sem vozil Fischer RC4 WC SC, v nedeljo sem preizkusil Elan SLX Race. Sedaj se še odločam za novo sezono.
Elanke so v primerjavi z Fišercami precej bolj dinamične pri kratkih slalomskih zavojih (nekako zelo odzivne, elastične), Fišerce pa so boljše takrat, ko hočeš malo bolj na karving.