ksz ...
Približno leto dni nazaj sem klical Vugo pa je meni rekel, da je okrog 50 EUR na amortizer, pač v stilu "odvisno, kaj je". Potem sem se nekaj cajta odločal, če bi jih dal obnovit, pa sem konec koncev vzel nove, KYB Excel-G, občutek pa je zakon. Če ne drugega, se dobro počutim, ko pod blatniki vidim lepe, nove amortizerje.
Ti mojstri, ki obnavljajo, jih najbrž ne obnavljajo tudi od zunaj. No, ne trdim ničesar, vendar še nisem videl nobenega, ki bi tudi na zunaj zgledal "obnovljen".
V vsakem primeru je pametno kupit še drug material. Npr. zgornje/spodnje gumice za fedre, manšete za rosete, bump stopi, šalce, če je potrebno, novi ležaji spredaj itd.. Moji bump stopi (ne vem, kako se temu ustrezno reče - guma, ki prepreči, da bi cev amortizerja butala v šalčko) so bili mehki kot spužve in celi spreluknjani, novi pa čisto trdi.
Vse staro pa ustrezno spucat in dat nazaj. Vse je odvisno tudi od tega, koliko freaka si pri tem.
Jaz hočem met vse tiptop, če se že k čemu takemu spravim.